mijn buik groeit ook ineens snel! mn schoonmoeder had me 2 weken niet gezien.. en zei: zooo jij bent ineens gegroeid voel me kleine mannetje ook steeds meer en steeds duidelijker! met de dag schopt hij iets harder.. hoe moet dat straks?!?! mn jongste zoon kan niet wachten tot zn broertje er is.... hij denkt dat hij hem dan al snel kan leren voetballen... hihi zal dat straks even tegen vallen!! hij kan er nog een jaar op wachten! gelukkig heeft hij nog een grotere broer! verder ga ik me steeds iets beter voelen.. de 20 weken echo was super gister en zoals jullie misschien al lezen heb ik dit keer wel het piemeltje mogen zien! alles zag er perfect uit.. alles loopt op schema.. alleen het hoofdje loopt 3 daagjes achter maar dat kan geen kwaad! scheelt weer met bevallen als het zo blijft! verder moet ik wel nog een keer terug komen tegen het einde van de zwangerschap voor een echo! mijn placenta ligt aan de rugzijde... (heerlijk want zo voel ik me mannetje heel veel!) alleen ligt de placenta ook vrij laag.. dus straks even een controle , want dat moet wel 2cm van de uitgang af liggen! anders wordt het lastig! maar volgens de vk hoef ik me geen zorgen te maken! ben helemaal happy!! gisteren bij prenatal heerlijk gewinkeld!!! 2 leuke dekentjes gekocht voor het bedje! 1 van nijntje, 1 met sterren in grijs/blauw! nog wat leuke boxpakjes oa van noppies en een superschattig broekje van noppies en nog wat frutsels! vandaag of morgen even naar vd.. 20% korting hoe is het verder met jullie dames!?
mooi naomi mooie echo's ook. Hier het weekend weer klussen. pakket/laminaat leggen, computerkamer leeg halen en computer hok vullen. Misschien al beginnen met de babykamer verven. Ben nu bezig mijn computer leeg te halen, duurt uren voordat alles is overgezet naar externe harde schijf. Gisteren de eerste lading binnen voor de babykamer Klamboe, lamp, dekentje, laken... en een kleding setje (kon het niet laten). een groen shirt met een koehoofd en wit broekje. Ben er helemaal blij mee. Was gisteren wel genoodzaakt alle babyspul weer uit te zoeken (we bewaren tot nu toe alles in de gekregen babydozen). Het past allemaal nog maar net. Het wordt tijd dat de babykamer af is, kan ik weer lekker shoppen voor kleertjes en ander babyspul. Het is ook zonde om het zo in dozen op te bergen.
gaan jullie voor een dekbedje of lakentjes?? de meningen lopen altijd wat uiteen geloof ik. en mag een dekbedje momenteel?? Ik vind een dekbedje een stuk gezelliger, maar das persoonlijk natuurlijk
wij gaan voor deken/laken combinatie. wat ik heb begrepen is dit voor de baby ook beter. en persoonlijk vind ik een deken/laken combinatie voor een ledikant zo mooi
ja, al die bedjes met lakentjes in de winkels zien er altijd snoezig uit. tis meer dat ik zelf zo graag onder een dekbed slaap. ben benieuwd naar de reacties.
Zelf vind ik jayden een mooie naam maar hebben toch een andere naam gekozen want onze zoon krijgt meerdere namen hihi. Morgen 20 weken op de helft hihi hopelijk gaan de volgende 20 snel kan niet wachten om hem in mijn armen te hebben maar voor nu heb ik genoeg plezier aan mijn groeiende buik en zijn schopjes.
jeej vandaag 20 weken..!! was het ff vergeten ik heb zelf laken en dekentje! dekbedje mag volgens mij nog geen eens.. voorheen was die keuze er iig niet..!! ik heb nu dus ook weer 2 dekentjes gekocht!
Hier gaan we ook voor dekentje en lakentje. Dekbed mag idd volgens mij nog niet. @naomi, super mooie foto's en wat heb je lekker geshopt!! Gefeliciteerd meid officieel op de helft! liefs
Dekbed mag idd nog niet. Hier ook een dekentje (heb lakens en overtrekken maar ook daar kan het dekentje in) Naomi, yes op de helft!!! WOOOOHOOOO. En mooie spam zeg
Ok, het wordt volgens mij geen dekbedje dus vanaf wanneer is het dan wel veilig om ze daar onder te leggen?? want gok dat de aanstaande opa's en oma's nog dekbedjes hebben van mijn broers en zussen.
Thanx mel & mams Bij Ikea zijn die kleine dekentjes v.a 2 jaar! Ik Had ze toen de Jongens ruim 1,5 waren
goeie morgen dames naomi fijn dat je echo zo goed was ennu tog echt cker van een jochie heerlijk is dat shoppe he ik ken dr ook geen genoeg van krijgen haha zijn nu druk bezig met t verven van de baby kamer de ene muur wit en de andere prinsesse roze met hello kitty stikkers zoude eerst woezel en pip doen maar manlief vind hello kitty tog mooier hahaha hiero zitte we egt in een dubio we worden t nie eens over de naam ik ben er cker van ma vriendlief wilt continu wat anders springt egt van de hak op de tak maar heb gelukkig nog ff om te beslisse hihi hiero ook een dekentje en laken heb ik bij mijn 2 knulle ook gedaan en later zo rond de 2 jaar een dekbed... gaat er iemand nog wat doen vandaag ? hiero is t egt leuk in de stad met oa nick en simon enzz ma ik kan nie want me binkie heeft koorts dus die ligt llkr te slapen nu .. dus die ga ik lkkr verwenne ...lkkr knuffelen en vertroetelen fijne dag iedereen
hier hebben wij wel een speciaal dekbedje gebruikt. het kostte toen 100 euro. het zijn twee speciale, brandwerende, dekentjes die je als zomer en winter deken kan gebruiken en passen in een ledikant dekbedovertrekje. Dat kan prima. het is niks dikker en juist heel luchtig. Ik heb het toen ook tegen mijn mond en neus gehouden en kon erdoorheen ademen. Je hebt ze bij de babywinkels (babypark etc). Het is ons prima bevallen en ook veilig voor je kind tot hij/zij uit het ledikantje vandaan gaat. Lakentje kunnen ze op een gegeven moment ook over hun gezicht gaan trekken als je laken en deken doet. En ja...mag niet? dat bepaal je lekker zelf
ik heb ook al vaak een dekbedje gebruikt in het begin ook. maar indd zo'n ademend enzo speciaal voor de kleinste.
@evita: ja eindelijk kunnen zien nu! En heerlijk dat shoppen.. Alleen het is weer een zoon dus ben iets sneller klaar met shoppen! Ik heb nog zoveel! Was verslaafd aan merkkleding, mijn Kids hebben nooit gekropen dus veel is nog hartstikke mooi! Heel veel Mexx, timberland, replay Ik ben al bijna klaar met shoppen! Alleen nog matras voor de wieg, kinderwagen, maxi cosi, pampers, Zwitsal artikelen & heb al veel leuke kleertjes gekocht maar dat 1e pakje ontbreekt nog! Vd week even naar baby park Misschien ook een leuke tip voor jullie... Op 23 mei is er een ladies night met de film: What to expect when you're expecting! Gaat over zwangere vrouwen! Ik neem m'n ma mee uit eten en dan naar de film zo zin in!! Mamavanbo jij groeit ook aardig! Ik zal vd week ook weer ff posten Hier trouwens veel last v onderin de buik door het groeien!!