@ Bailatamara; wat leuk een jongetje! Wat betreft de bevalling; heel soms denk ik, wat als ik het nou niet kan? Maar die gedachte is vaak van korte duur. Het kindje moet er straks toch uit en op dit moment kan ik me toch niet voorstellen hoeveel pijn dat gaat doen. Hopelijk verloopt het voor die kleine en mezelf gewoon goed, veel invloed zal ik er niet op hebben. En in het uiterste geval hebben ze hier in het ziekenhuis 24 uur per dag pijnmedicatie beschikbaar (alhoewel ik hoop dat het zonder kan)!
Wat leuk, weer een jongetje erbij! de lisjt loopt nu echt een beetje geleidelijk op volgens mij. Wat betreft de bevalling, had wel even zo'n moment van, zal het allemaal lukken e.d. Maar nu, zie ik het wel. Heb ook voor het ziekenhuis gekozen. Als ik dan in paniek raak en gaat hypeventileren, dan voel ik me daar toch prettiger. Kindje voelen: Ik voel haar de ene dag meer dan de andere dag. Hier ook de placenta voor en heb vanaf deze week dat ik het heel zachtjes echt aan de buitenkant voel. Mijn man heeft het nog niet gevoeld, die heeft er geen geduld voor, haha. Terwijl hij wel nieuwschierig is. Zjin jullie al langzaam aan het kijken voor geboortekaartjes?
@geboortekaartjes: nee nog niet. goed dat je het zegt. zal mijn mannetje binnenkort maar eens opdracht geven na het werk bij de drukker langs te gaan om mappen op te halen. @kindje voelen: ik voel de kleine al wel elke dag, vaak meerdere keren per dag, soms alleen `s avonds op bed. en het zijn niet alleen maar een vaag gevoel, vaak is het toch al wel erg duidelijk. man heeft het maar 1 keer kunnen voelen tot nu toe. ook geen geduld om te wachten tot het weer trapt (oké, toegegeven de kleine wordt ook rustiger als man zijn hand op de buik legt) en leuk, weer een jongen op de lijst. ze lopen langzaam aan wel gelijk op nu
Ik heb toevallig net vanmorgen 3 proefdrukken besteld. Ben benieuwd!! Meteen ff mn 20 weken buikje spammen!
de echo was super! alles perfect in orde met ons tweede ventje. hij zit echt helemaal opgevouwen, hoofdje beneden met handjes en voetjes voor het gezichtje. 3d beelden was dan ook bijna onbegonne werk.
wij gaan onze geboorte kaartje laten drukken bij de fotograaf met mooie foto van ons 4tjes voor op en dan een mooi gedichtje binnen in ben wel benieuwd hihi hoe is het verder met jullie dames
mag ik met jullie mee komen kletsen? ik had me al eens aangemeld maar toen ging het me allemaal wat te snel, het lijkt nu een stuk rustiger.
@BailaTamara Gefeliciteerd! Leuk een jongen. @Mams136 Mooie buik zeg! @Leeuw86 Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom! Gisteren hebben wij de 20 weken echo gehad. Alles was helemaal goed en we hebben onze kleine meid zelfs nog eventjes in 3D gezien. Zo gaaf! Zal zo kijken of ik wat foto's kan posten. Mijn ouders en opa waren mee en die waren oo helemaal onder de indruk. Ben helemaal in de wolken....:-D
Fijn dat er weer een hoop goede 20 weken echo voorbij zijn gekomen zeg Hier zie ik niet op tegen de bevalling. Heb net als bij de andere 2 het over me heen laten komen, en alleen maar positief gedacht. Dus niet van auw het doet zeer, maar nog even dan de kleine in me handen. Benieuwd hoe deze bevalling zal gaan. WIj zijn begonnen met de geboortekaartjes uitkiezen maar pffff want een klus weer zeg. ''Het'' kaartje nog niet gevonden dus gaan nog hard door met de zoektocht.
Joepie, ook hier een goede 20weken echo! De vrouw die de echo maakte heeft alles steeds heel goed en duidelijk uitgelegd, daar was ik superblij mee! En nog 5 foto's mee ook, kan weer heerlijk naar ons kind staren! Daarna naar de gyn en daar bleek mijn bloeddruk nu ook gezakt. Veel goed nieuws dus, ik ben een blije moeder! Alle meiden die ook een goede echo hebben gehad, gefeliciteerd!
Wij hebben toevallig gisteren 2 proefkaartjes binnen gehad. Waarvan er 1 echt super is! We hebben nog de tijd dus kijken nog goed verder, maar als het aan mij ligt dan wordt het deze. Vee kaartjes vind ik trouwens erg druk!
Werd vanmiddag gebeld door de Vk dat ik zsm nog een groeiecho moet doen in het AMC omdat het hoofdje te groot is en omdat ik in het begin van de zwangerschap (de eerste 7 weken toen ik nog niet wist dat ik zwanger was) methylfenidraat geslikt heb voor ADHD. Morgenochtend dus even bellen voor een afspraak... Fijn dat de andere 20weken echo's zo goed gegaan zijn!! Gefeliciteerd meiden XD Ik zie wel een beetje op tegen de bevalling omdat ik nog niet weet wat ik kan verwachten qua pijn. Omdat ik nog steeds hele sterke buikspieren heb (je ziet zelfs nog blokjes als ik ze aanspan!) weet ik niet of het me gaat helpen tijdens de bevalling of juist niet.. Ach ik zie het wel, kan er toch niet veel aan veranderen haha!
@BailaTamara gefeliciteerd een jongetje @meiden met echo's gefeliciteerd blij dat alles goed was! @evita, euh tja weet niet of ons kleintje voel.. Ik voel plopjes maar die zijn best zacht.. Kan het nog geen schop noemen.. Mja weet ook niet wat ik moet voelen natuurlijk haha.. Ben nu zo blij met die angelsound want ik word gek dat ik die van ons nog niet duidelijk voel.. Toch wat onzeker word ik ervan.. NIET LEUK! Meiden misschien heel stom dat ik vraag.. Maar ik voel ons kleintje echt onderin te liggen.. tenminste zo voelt het.. het voelt daar hard aan en ik denk zelf dat dat ons kleintje is. Kan dit kwaad of draagt iedereen anders? liefs
@melanie013 hier ligt de kleine ook heel erg onderin. Als ik op me rug lig zie en voel je duidelijk de bobbel met hoe de kleine lig. Kan hem ook overduidelijk voelen. Me vriend kan het ook voelen en vind ook super grappig Denk dat het normaal is Je baarmoeder is nu ongeveer net zo hoog als je navel dus extreem meer ruimte om hoger te gaan liggen heeft de kleine nog niet denk ik.
@ Bailatamara, wat vervelend dat je nu een extra echo voor de groei moet. Hopelijk krijg je daar een geruststellend gesprek. Dit zijn geen dingen die je wilt horen. Sterkte ermee, ik duim dat alles goed is!
hier lag hij heel de tijd dwars en vandaag lag hij mooi met hoofdje naar beneden en kontje omhoog. maar oh ze hebben nog zoveel plaats, ze maken nog elke dag salto's