September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Tulip, wat een mooie buik al!

2. schaakkoningin

17 jan 2012
    67
    0
    0
    zo'n mooie buik heb ik helaas echt nog niet... maar is ook de 1e...

3. tulip

tulip Niet meer actief

me, dank je wel

schaakkoningin, dat had ik ook niet bij de 1e, toen had ik met 8 weken een soort rolletje.

Ik vind het zelf ook wel mooi, maar zeer onpraktisch omdat je het bijna in alle kleren ziet en niemand nog weet dat ik zwanger ben. We hebben toevallig elk weekend al een verjaardag gehad en ik had dus ook telkens hetzelfde rokje van de open32 aan wat ik er overheen kon trekken;)

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jeetje wat een buiken zie ik toch voorbij komen.
    Ik ben benieuwd hoe het hier zal zijn met een week of 7

5. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    hee meiden mag ik ook op de lijst? Weet niet wat je moet weten?

Leeftijd: 26, 2de kindje, uitgerekend 21 september, 7 feb 1ste echo

Zoiets??

Oh en een foto, hoe ga ik dit verstoppen???

6. tulip

tulip Niet meer actief

violetriot, geen idee, ik heb dat probleem ook. Op straat heb ik een winterjas aan, thuis loop ik in mn jogging broek en op visite draag ik al 3 weken hetzelfde rokje wat in laagjes is en dat trek ik er overheen;)

7. Mamavan2schatte

Mamavan2schatte Actief lid

8 jun 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ brenda:Gek genoeg niet over 4 weken pas terug komen vij de GYN.
    Ik heb even mij vk gebelt en het erover gehad dat ik het best een lange tijd vind.
    Dat vond zij gelukkig ook en mag over 2 weken eventjes langs komen voor een echo!!!:)

@tulip & Violetriot: Mooie buikjes en idd moeilijk om het te verbergen!!

Ik kan wel zeggen dat ik best wel een flink buikje had toen met 5 weken maar omdat er stress was en die miskraam van ons andere wondertje is mijn buik gaan slinken ook al zit mijn baarmoeder nog steeds vol met stolsols.
    Nu ik me weer zwanger ga voelen na de goede echo van woensdag gaat men buikje weer groeien.

8. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle

Fijn dat je zo snel weer mag dat scheelt weer 2 weken onzekerheid.:)

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dat is nog best eens een idee..Ik ga maandag de VK ook gewoon bellen.
    Ik wou heel graag bij de gyn die er tijdens mijn bevalling van mylan* ook was en mijn curretage heeft gedaan.
    Bij haar heb ik ook de nacontroles gehad. Maar zij heeft pas 21 februari tijd voor me.
    Misschien kan ik via de VK een echo krijgen met een week of 6???

10. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Gewoon doen meid daar doen ze niet moeilijk over ik mag ook al met 8 weken omdat ik dat fijner vind ze stelde het zelfs voor.
    Stress en spanning over of het wel goed gaat is helemaal niet goed voor de kleine dus dan maar vaker naar je wondertje kijken.:)

*En meiden mooie buiken!! ben blij te zien dat ik niet de enigste ben die vlot groeit was al bang dat er een tweeling zat me man is er namelijk 1:p

11. tulip

tulip Niet meer actief

mams136, dat kun je gerust vragen hoor..

brenda, haha hier die schrik ook gehad, mijn man is een tweeling en ik was er tot een week of 11 ook 1, maar toen is het bij 1 vruchtje misgegaan. Bij ons zit het ook in de familie. De vk grapte vanochtend nog: ik zie er maar 1, maar ja je weet maar nooit. Heb het al een keer eerder gehad dat ik er met een week of 8/9 nog 1 ontdekte;)

12. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Bij ons gelukkig maar van 1 kant mijn man en zijn opa zijn oom en neven. Bij zijn ouders is het wel van 2 kanten:D
    Maar 1 vind ik wel genoeg want er zit maar 1 jaar tussen de kids dus het is al een soort van tweeling druk zat haha

13. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    nou ondanks dat ik zelf wat stevig gebouwd ben en het mijn eerste is, groeit mijn buik anders wel ;)
    ik vraag me af hoeveel week ik nog in mijn eigen broeken pas. 2 van de 3 'goede' broeken die ruim zaten beginnen al strakker te zitten, de ander begint lekker te zitten. De oude broeken die ik eindelijk weer aankon, maar weer onder in de kast gelegd, vanochtend 1 geprobeerd. past weer niet en ik was zo blij dat ik ze eindelijk weer aankon!
    *kijkt naar buik* ik hoop toch niet dat er twee in zitten :$
    nouja, over twee week bij de echo hoor ik het wel... hoop ik. omdat we daarna op babykamer jacht willen, wegens complete verbouwing in het huis

14. Wen87

Wen87 Actief lid

20 jan 2012
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Mag ik me bij jullie aanmelden? Ik lees al een tijdje mee met jullie, ik ben net zwanger en net als jullie in september uitgerekend! Vind het allemaal erg spannend en onwerkelijk dus had me nog niet eerder bij jullie aangemeld!

Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

15. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap is een drukke maand september 2012 gezellig:D

16. tulip

tulip Niet meer actief

het viel mij ook al op, overal op het forum zie ik meiden die ongeveer even ver zijn.

17. Doritoo

Doritoo Actief lid

25 okt 2009
    221
    0
    0
    Het is zeker al gezellig druk aan het worden hier.
    Leuk leuk leuk

XX

18. tulip

tulip Niet meer actief

al hoop ik stiekem jou niet te vaak tegen te komen haha:D;) van je nickname alleen al krijg ik al honger.:p:D

19. Wen87

Wen87 Actief lid

20 jan 2012
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraagje: hebben jullie veel kwaaltje? Ik ben ong. 5 weken en 4 dagen zwanger en heb eigenlijk nergens last van! Zal je zeggen wees blij, maar het maakt mij wel onzeker! Ik ben 1 dag misselijk geweest (op de dag van de test, misschien een schrikreactie) en af en toe maagzuur! Ik heb 31 januari een afspraak bij de gyno. Wie weet of je dan gelijk een echo krijg en is dat altijd inwendig als je zo pril ben? Sorry voor al die vragen, maar dit is mijn eerste zwangerschap.

20. tulip

tulip Niet meer actief

inwendig ja, want anders is er weinig te zien. Of je een echo krijgt is bij iedereen anders denk ik. Bij mijn vk praktijk zijn ze heel makkelijk, maar hoor van genoeg meiden dat ze pas met 11 weken voor het eerst mogen komen voor een echo.

Deel Deze Pagina