Wat een verschrikkelijk nieuws Milan2009! Ik wens jou, je man en je zoon Milan heel veel sterkte met dit verlies.
Ik moest even bijlezen, maar bah, dan lees je iets wat je absoluut niet hoopt te lezen. Milan ik wens jou en je gezinnetje heel veel sterkte toe de komende tijd! Dit is iets wat je niemand wenst! Ik hoop dat jullie een mooi afscheid hebben van de kleine Brett en het ooit een mooi plekje kunnen geven!
@milan: veel sterkte voor jou en de rest van het gezin. ik weet eigenlijk niet zo goed wat te zeggen... neem de tijd om het verlies een plekje te geven. jullie hebben hem trouwens wel een prachtnaam gegeven. edit: bah en dan weten dat ik zelf op 23 weken zit nu
Ik moest ook weer even bijlezen en dan lees je zoiets. Wat verschrikkelijk Milan. Wil jullie ook heel veel sterkte toewensen de aankomende tijd. En idd een prachtige naam voor vast en zeker een prachtige mannetje!
wat verschrikkelijk, ik moest aan dit huiver senario denken vandaag, en schok toen ik het las over jullie... geen woorden.. alle kracht van de wereld naar jou
@milan2009: hier zijn geen woorden voor..!! Heel veel sterkte meid voor jou en je gezin! Gecondoleerd..
Jeetje,ik dacht ook even bij te lezen,krijg je dit nieuws te lezen.. pff.. Heb er geen woorden voor,wil jullie heel veel sterkte wensen.. Dikke knuffel, Sylvia
de toekomstige babykamer is leeg! eindelijk is alles nu toch echt over gezet. wat een heerlijk gevoel is het toch dat we vanaf morgen echt bezig zijn om de babykamer in orde te maken. tot nu toe alleen maar bezig geweest om ruimte te maken, zodat de kamer leeg kan. morgen de kamer helemaal schoonmaken. en dan maandag met mijn ouders beginnen met verven
we moeten er hier ook dringend aan beginnen. de meiden liggen al samen, de kamer die nu babykamer moet worden moet aan 1 muur nog geschilderd worden want die heeft nu een roze muur dan bedje op de goede plek, oude bedje van dochterlief moet er nog weg. en dan kan de aankleding beginnen. dus echt veel werk is het niet. suikerbonen zijn besteld, proefdruk van het kaartje is in de maak.
Milan, ik ben nog steeds uit mijn doen door je verhaal. Echt een nachtmerrie voor iedere zwangere. Vind het zo erg voor je dat je het heb mee moeten maken. Hier voel ik sinds ong 2 weken ons kleintje, nu worden de 'schopjes' steeds duidelijker en vandaag heeft manlief het voor het eerst gevoeld. Vond het zo bijzonder. Vraagje hebben jullie ook steeds een verstopte neus?? Nu heb ik sinds een week constant spierpijn in mijn benen, hoort dat erbij??
Milan, heel veel sterkte! Wen, idd de verstopte neus komt me ook bekend voor vandaag geshopt, weer een nieuw setje positiekleding erbij