September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen87

Wen87 Actief lid

20 jan 2012
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Tamara dat het niks ernstig is.

Hier heeft manlief van het weekend voor het eerst de kleine gevoeld, zo bijzonder. Ik voel hem ook steeds vaker en duidelijker. Eindelijk weet ik wat jullie al een tijd voelen.

Erg gestrest hier geweest, veel druk gemaakt over vroeg geboorte, bevalling enz enz. Heb het gelukkig een beetje van me af kunnen zetten maar het blijft in je hoofd. Herkennen jullie dit??

2. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Hoi Meiden over 20 min de 20 weken echo hoop dat alles goed is duimen jullie mee???
    Hier is de kleine ook lekker druk je voelt haar heel duidelijk ook aan de buitenkant zo leuk!
    Ik hou jullie op de hoogte:D

3. Bailatamara

Bailatamara Actief lid

14 feb 2012
    207
    0
    0
    Zumba® geven!
    @ pluizigspook: Ik denk dat je gelijk hebt en dat ze er toen net een milimeter naast zaten. Maar toch houden ze in het ziekenhuis de oorspronkelijk uitgerekende datum aan dus dat doe ik voorlopig ook maar dan.

@ wen: Die van mij voelt nog niets maar ik voel de kleine ook maar heel af en toe (placenta ligt voor) maar ik hoop dat als de baby wat meer kracht en wat minder ruimte heeft we het allebei kunnen voelen...

Die bevalling spookt ook regelmatig door mijn hoofd, al was het de laatste tijd meer de vraag of ik nog wel thuis kan bevallen. Durf het ook niet goed aan mn vk te vragen (wil geen slapende honden wakker maken en als het echt niet kan dan zal ze het wel zeggen toch?)
    Probeer het dus ook maar van me af te zetten want ik lan er zelf toch niets aan doen of veranderen...

4. Bailatamara

Bailatamara Actief lid

14 feb 2012
    207
    0
    0
    Zumba® geven!
    20 weken en 5 dagen (of een weekje verder? lol)

Bijgevoegde bestanden:

5. Bailatamara

Bailatamara Actief lid

14 feb 2012
    207
    0
    0
    Zumba® geven!
    Benda ik duim voor je! succes en geniet ervan

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wat bescheiden Tamara! en wat fijn dat alles goed was.

Meiden met echo, succes! Ik moet helaas nog een paar daagjes wachten.

7. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Net de echo gehad en alles is gelukkig goed met ons kindje!
    Ook is het nog steeds overduidelijk een meid...
    Altijd weer fijn om te horen dat alles goed is!
    Nu lekker genieten en zondag nacht gaan we op vakantie naar griekenland:D

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Fijn meid!
    En heerlijk op vakantie!!! Oh kan niet wachten tot wij ook gaan, maar dat duurt nog zo lang! hahahahaahah

9. Bailatamara

Bailatamara Actief lid

14 feb 2012
    207
    0
    0
    Zumba® geven!
    Mooi zo Brenda! Gelukkig is alles goed!
    Jaloers op de vakantie hahaha

10. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Meiden bedankt!!

Jullie mogen mee hoor we vertrekken om 5.05 vanaf schiphol:D
    We gaan naar het eiland corfu het is een groot babypark dus je hebt alles bij de hand heerlijk het grootste wildwaterpark erbij dus we vermaken ons er vast wel:p 8 daagjes
    Ik kan wel een koffer extra meenemen wie past erin?? haha

11. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    @Tamara, ik geloof dat er inderdaad altijd aan de termijnecho vastgehouden wordt, maar voor jezelf zal het waarschijnlijk een rustiger idee zijn dat er wellicht een klein meetfoutje gemaakt is.
    Wat een bescheiden buikje heb jij zeg (maar wel mooi hoor!).

@ Brenda, ik ben ook wel een beetje jaloers. Heerlijk even zo'n zonnetje, vooral nu het buiten even niet zo lekker is (hier hebben we steeds onweer en hagel en af en toe eens een klein beetje blauwe lucht). Geniet van jullie vakantie!
    Edit: helemaal vergeten je ook nog te feliciteren met de goede echo *schaam*. Bij deze dus alsnog gefeliciteerd!

Zojuist aan de hand van een dekentje de verf voor de babykamer laten maken. Ik ben er helemaal blij mee! Mijn vader gaat het muurtje verven. En dan maar wachten tot de meubeltjes er eind juni zijn. Ik ben bang dat ik daarna drie keer per dag het bedje opnieuw ga opmaken ofzo:D

12. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Dankjewel!! Leuk klussen aan het kamertje ik weet nog wel toen die van ons klaar was ik iedere keer weer ging kijken soms ging ik er gewoon zitten in de schommelstoel met een boek of puzzel haha:D

13. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    @pluizigspook: daar ben ik ook bang voor :D
    ik ben ook heel bang dat de wasmachine vaker gaat draaien, even deze kleertjes wassen, oh even die. en dan tegen de tijd dat ik uitgerekend ben weer opnieuw, want tsja het is al wel weken geleden dat het is gewassen en stof en... :) het staat zo mooi op de waslijn die kleine kleertjes!

in twee dagen tijd is hier de babykamer geschilderd. er moet nog grijs op de muren, maar dat kan pas als manlief vrij is (hij heeft een beeld in zijn hoofd en mag het dus mooi zelf doen) en dat wordt waarschijnlijk donderdag.
    donderdag willen we eigenlijk ook het laminaat leggen, omdat dan mijn ouders weer komen. vrijdag wil ik de drempels + plinten in huis verven met mijn schoonzusje. de katten buiten de deur en de honden op visite bij mijn schoonouders.
    en in het weekend de meubels neerzetten als alles mee zit :D kan amper wachten tot ik alles op kan ruimen! ik ga er dan denk ik een nieuwe hobby bij krijgen: babykamer inrichten
    kleertjes plekje geven, spulletjes neerzetten... hmmm ik zie mezelf al helemaal bezig

druk op zoek naar een redelijk goedkope schommelstoel in de buurt voor voedingen. ook druk bezig om te zoeken naar een bykay die en mooi is en in maat L en me geen €40,- of meer kost. voor 20 meer heb ik namelijk een nieuwe.
    voor mijn verjaardag (augustus) vraag ik een bondolino denk ik.

en ik bedacht me iets, ik hoef nog maar maximaal 19 weken. ik ben over de helft gewoon... over minder dan 4 maand ben ik mama

14. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    @ Melindy, jouw stukje klinkt ook heel herkenbaar. Regelmatig onderdruk ik de drang om de kleertjes alvast te gaan wassen. En dus heb ik ze al heel vaak gesorteerd op maat en kleur.
    De kinderwagen staat hier al wel en ik heb ook al uitgebreid "geprobeerd" hoe het onderstel in elkaar geschoven moet worden en weer wordt teruggeklapt (allebei met 1 handeling dus heeel moeilijk, ahum). De reiswieg en maxi cosi zijn al regelmatig verwisseld en ook de regenhoes heeft het al een paar keer moeten ontgelden (inmiddels krijg ik die best snel om de reiswieg heen). Ik weet inmiddels zelfs al zeker dat het onderstel in de kofferbak van mijn aygotje past.
    Maar verder ben ik echt niet met de komst van de kleine bezig hoor:D.

Jullie trouwens nog succes met klussen en dan heerlijk van het kamertje genieten!

15. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Hier van het weekend ook maar toegegeven aan de inricht/schoonmaak drang, haha.

Samen met m'n moeder alle kleertjes uitgezocht en opgehangen op nieuwe haakjes, op type kleding (rompertje, jurkje, pyjama, etc,) en dan per type op maat.

Nu loop ik steeds het kamertje in om de kast open te doen en te kijken naar het resultaat.

En dan te bedenken dat mevrouwtje nog precies zo'n ingebouwde kast ernaast heeft. Al hangt daar niks in hoor, haha!

Heb even een foto toegevoegd, ben zo trots! Let niet op de katten, die horen niet bij de baby inboedel ;)

Bijgevoegde bestanden:

• photo.jpg
      photo.jpg
      Bestandsgrootte:
      15 KB
      Weergaven:
      16
  16. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Wat handig, zulke kasten! Heerlijk al dat roze!

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    HOLY SH*T!!! Das roze :D
    Leuk hoor :D

18. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    leuk die kast, melissie!
    wil ik ooohoook...

aan de andere kant, nee doe maar niet. dan plunder ik direct onze rekening om hem vol te krijgen :D omdat het zo leuk staat.
    ik vind de kleur muur ook gaaf trouwens. ik ben niet zo'n roze fan, maar dit lijkt me wel een erg gave kleur toe.

19. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    super he dat shoppe
    mijn kamertje is net zo roze alleen een andere kleur roze iets donkerder haha anders vind ik t net zo'n zuurstok haha
    dus 1 muur roze en 1 muur creme wit\
    morgen komt me kamertje dan kenk helemaal inrichte
    vrijdag weer op controle bij de gyn en dan meteen weer een groei echo hoop dat me kleine meid t goed ...
    ma dat zit wel goed denk ik ze is druk aan t schoppe en bewege haha
    vandaag hebben jongens de school foto en gister broertjes foto
    ben zo benieuwd hoe ze er uit zien
    en vandaag nog ff gehoord dat me grote jongen over gaat naar groep 3 ben zo trots !!

20. Bailatamara

Bailatamara Actief lid

14 feb 2012
    207
    0
    0
    Zumba® geven!
    Vriendlief en ik gaan dit weekend shoppen voor de babykamer! Hoop dat ze morgen open zijn want ik kan haast niet wachten! Ook wil ik een mooi kleurtje voor de muur uit gaan zoeken want er zit nu nog lila/ roze op.

Baby is lekker druk in m'n buik nu haha

Vanmorgen weer bij de Vk geweest en alles was goed, behalve nog steeds m'n gewicht. Ik kom veel te veel aan. Moet de jus de orange laten staan maar verder denkt ze dat het gewicht ook vooral in m'n borsten kan zitten (van een kleine A zit ik nu al op een grote C!!) en ze gaan nog eens m'n suiker prikken. Verder zei ze dat m'n lijf het nodig zou kunnen hebben omdat ik ondergewicht had.
    Ik vind het wel prima. Ik sport veel, eet gezond en gevarieerd en nog steeds zien mensen die mij niet kennen niet eens dat ik zwanger ben.

Deel Deze Pagina