Hoi meiden, Moeten jullie ook zo wennen aan het weer?? Hier eindelijk een Beetje aan het wennen. Komt mooi uit want we gaan bijna voor 2 weken maar Spanje. Hier vorige week ongerust ivm weinig voelen van de kleine, maat voel hem nu heel vaak. (merk het wel dat ik rustig bent) je ziet zelfs mijn buik 'omhoog' komen, zo grappig. Wel sinds een paar dagen vaak een gespannen buik, weten jullie wat dat is? Alsof je een hele strakke band om heb, kan niet zeggen dat het pijn doet, maar lekker voelt het niet. Wat zal het zijn? Darmen?
Hey Wen, Heb geen idee wat het is, maar heb het ook wel eens gehad. net of je een te strakke riem om je buik heen hebt en of je heel veel gegeten hebt en bijna ontploft voor je gevoel. Had het aan mijn vk gevraagd laatst en die gaf aan dat dit niet erg is. Zolang het maar niet te vaak is (om de 5 min) moest ik mij geen zorgen maken?? Ben nu wel een beetje aan het weer gewend, maar daardoor totaal geen zin om het huis schoon te maken. Veel ste warm ervoor. Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Wij gaan denk ik vandaag even naar een campeerzaak. Kijken of ze een mooie tent hebben, verder niet zo heel veel.
ik ben ook redelijk aan het weer gewend. ik ben ontzettend veel buiten op de ligstoel (in de schaduw). kan koud drinken er bij, boekje er bij. hondjes die willen spelen, kat die aandacht eist door op borsten te liggen/staan en voor je het weet is de dag voorbij wen, bij mij is dat gevoel vaak voor een groeispurt van de buik (nouja vaker een teken van Striae). kan misschien ook een harde buik zijn? als je erg twijfelt even met de vk bellen
moet ook dringend nog eens een buikfoto maken. sinds gisteren ook af en toe een harde buik, ook normaal op deze termijn. kleintje zit hier met zijn kontje tegen mijn ribben aan en beweegt echt enorm veel.
Vind het vandaag een stuk kouder dan gisteren (woon dichtbij de zee dus dat zal het wel zijn) maar gelukkig hebben we met de visite nog lekker buiten kunnen zitten. Dat zal vanavond wel anders zijn; het is nu weer helemaal bewolkt...
Tamara, gefeliciteerd met je verjaardag! Hier ook een vraagje; woensdag in het ziekenhuis bleek mijn baarmoeder net boven mijn navel. De afgelopen twee dagen voel ik steeds ploppen net onder m'n ribben (aan de zijkant een beetje naar het midden toe). Kan dit ook al het kleintje zijn of is de afstand tussen BM en ribben te groot en zijn het gewoon m'n darmen of een spier die plopt ofzo?
Ja, Tamara. Gefeliciteerd nog! Wat betreft de vraag van pluizigespook, heb ik helaas geen antwoord op. Maar vast wel iemand hier. Morgen nog een lekker dagje vrij. Ga de buitenmuur schilderen, het is wat koeler, dus dat is wel lekker en beter vol te houden.
Bedankt voor de felicitaties meiden! Pluizigspook ik zou het niet weten sorry.. Straks naar het AMC voor een groei echo!!! Echt veel zin in. Daarna wil ik even naar velserbroek want daar gaat (volgens een vriendin) een grote babyzaak dicht dus hebben ze super korting op alle babykamers!! Ben benieuwd
Oh hoe heet die babyzaak? Volgens mij ken ik die, is dan zeker de moeite waard om even te gaan kijken. Al heb ik de babykamer al.. maar ze hebben nog meer dingen
Meiden evengoed bedankt voor de reacties. Ik moet volgende week weer naar het ziekenhuis, vraag het daar wel even na. Tamara, veel plezier met de echo en het shoppen. Ben wel nieuwsgierig of jullie beeb nog steeds een weekje voor loopt.
Die heet Gardo! We gaan er nu heen. De echo ging super! Met 30 weken krijg ik er nog 1 om te kijken wat ik zou kunnen verwachten met de bevalling omdat ie wat groter is. Maar z'n papa is ook groot dus had er al een beetje op gerekend. De echoscopiste in het AMC is echt heel lief ze heeft zelfs wat 3D foto's gemaakt! Zo bijzonder want je kunt al echt een beetje zien hoe hij er straks uit gaat zien!! Zit nu met een ontzettende smile in de auto op weg naar velserbroek XD
Fijn dat je zo'n mooie echo had! Shop ze nog! Wij krijgen bij 30 weken ook een groeiecho, maar dat lijkt nog best ver weg (al zijn 7 weken zo voorbij)
Hey, grappig! Ik werk in Orlando en woon er net naast in Kissimmee. Heb een tijd lang in het hele conventie/incentive reizen gebeuren gewerkt. Dan kwam je zeker voor een van de medische conventies?
Hier heeft mijn man eindelijk ons meisje voelen schoppen. Ik voelde haar al een tijdje, maar steeds als hij zijn hand op mijn buik legde, stopte ze meteen. Maar nu gaf ze een hele duidelijke schop. Eerst dacht hij dat ik het deed, haha. Ook hebben we het kamertje afgemaakt. Ben er zo blij mee! Ga steeds even kijken, draai ik het mobieltje aan, even een kijkje in de kledingkast nemen en lekker genieten. Verder qua kwaaltjes wat last van maagzuur af en toe en vooral veel last van hormonen. Vind het zo irritant. Ik weet in bepaalde situaties gewoon van mezelf dat ik normaal niet zo zou reageren en baal er echt van. Trek me bepaalde dingen heel erg aan (schoonfamilie problemen, yuk) en blijf daar maar over door malen. Ben flink teleurgesteld in ze en zit er serieus over na te denken om gewoon niks meer van me te laten horen tot de bevalling. Alles mag lekker via m'n man gaan, want in mij of de baby hebben ze toch geen interesse. Zie je? Doe ik het weer, er over malen en kwaad worden haha!
Nee melissie, het was de Zumba conventie in het peabody echt een te gekke tijd gehad en als ik niet zwanger was zou ik dit jaar weer willen gaan!! Vond het echt te gek! Die gasten op de fiets ook die je rondrijden haha! Veel leuker dan een taxi ))
Wat ben ik hier al lang niet meer geweest, zit veel op de fb pagina. Maar ga het snel weer bijhouden sorry meiden!! liefs
Bekijk bijlage 248536 Hoi dames Ben weer terug in het land Deze foto is gemaakt in griekenland zie er niet echt charmant uit maar daar is het vakantie voor Hoe gaat het met jullie? Hier gaat het goed alleen heel veel pijn aan mijn banden maar daar hadden ze mij al voor gewaarschuwd met 2 zwangerschappen achter elkaar
echt een super buik, daar is die van mij nog maar een minie buikje bij. Wel heftig om weer zo snel zwanger te zijn, maar ook wel weer heel leuk!