Dankjewel meiden jullie hebben ook goed weer gehad hoorde ik! Bij ons viel het zelfs tegen hebben dagen gehad met regen Af en toe vervloek ik die buik mijn nachten zijn zo kort omdat ik pijn heb niet lekker lig. En dan moet ik die kleine tillen of bukken en dan zit hij ook in de weg haha wat een geklaag het is ook nooit goed
Hey brenda Welcome back... Hoop dat je t een beetje na je zin heb gehad en nog een beetje an me gedacht en wat een mooie foto van je buik ben jaloers ... Die van mij is veel kleiner haha Wat een lkkr weertje he dames weer vandaag. Hiero gaan we vanaaf lkkr barbeknoeien haha Ff van genieten nog van t mooie weer...
Ik kan je alleen vertellen dat maagzuur erger wordt van Napoleon snoepjes hahaha want daar heb ik er gisteren dus teveel van op
gaviscom pffff ik word gek van mezelf. de hormonen hebben me helemaal in hun macht. ik ben humeurig, kan niks verdragen, huilen om niks, voel me gewoon niet happy. is den eerste keer dat ik het zo erg heb. voel ook dat het zwaarder is nu dan de andere keren, toen gingen de andere kids naar school, nu heb ik nog een zoontje van 1.5j en pfff dat is best pittig!
merk ik ook, en ik heb er maar 1.. gelukkig slaapt ze nog smiddags ik kom weer meekletsen hoor, zal het nu eens bijhouden.. sorry daarvoor.
Ja natuurlijk heb ik aan je gedacht Zeker toen we in de regen zaten en jullie in 28 graden grr haha. Voor de rest hebben wij het super gehad en ook hele mooie warme dagen en de kleine vond het zwembad geweldig hihi lekker in zo'n baby bandje.
ow lekker krijg net een telefoontje dat mijn bankrekening en pankpassen zijn geblokkeerd want er is geld geprobeert eraf te halen. Nu moeten we een nieuwe rekeningnummer en pincodes en pasjes grr 2 jaar geleden ook al op vakantie alleen toen met creditcards Maar ik heb volgens mij helemaal niet gepint vreemd word weer een hoop geregel heb hier helemaal geen zin in Ik pin zowiezo nooit in automaten alleen in winkels hoe kan dat toch
Wauw Brenda, dat is een flinke buik! Wat balen dat de boel geblokkeerd is. Ik had dit twee jaar geleden vlak voor de vakantie. Bij de bank hebben ze toen op mijn verzoek mijn geld overgemaakt naar de rekening van mijn vriend zodat ik er op vakantie nog bij kon. Overigens had ik toen alleen een nieuw pasje en een nieuwe pincode nodig. Blijkbaar zijn de banken nu strenger geworden. Voor de meiden die het wat zwaarder hebben nu, sterkte! Hopelijk voelen jullie je snel weer beter. Ik heb zowaar ook eens een foto van mijn buik gemaakt (en dat na 22 weken en 5 dagen, ik ben nooit zo goed in foto's). Ik heb hem al in het andere fototopic geplaatst maar ook hier even een linkje: Bekijk bijlage 248441
mooie buikjes weer brenda: wat vervelend wat betreft je passen en rekening. toch vind ik het vreemd, waarom moet je ook een nieuwe rekening nummer hebben? het is toch je pas en code die gebruikt worden? kan ook aan mij liggen hoor, ik heb er gelukkig tot nu toe nog nooit last mee gehad.
brenda, vervelend hoor nieuwe rekeningnr en bankpassen moeten hebben. wat een rotwerk heb je er van. en wat een buik heb je al zeg:O pluizig, mooie buik hoor.
het valt me nu opeens op.. nog maar 100 dagen! morgen ga ik het 2cijfer deel in waar blijft de tijd! ik herinner me nog hoe blij ik was onder de 200dagen te zitten, en nu zijn we alweer 100 dagen verder!
Dank je wel Leeuw! Ik blijf me er ook over verbazen hoe snel alles nu gaat. Als ik dan terug denk aan de eerste 12 weken.... Wat duurde die dan lang zeg!
Hier net zo hoor! Ik zit me ineens te bedenken dat het helemaal niet zo raar zou zijn als ik over twaalf weken al lig te bevallen.. IEHHH! En over 16 weken zal ik (bijna) zeker niet meer zwanger zijn... bizar! Man wat gaat het toch hard!