Ja dat begrijp ik heel goed. Hoop dat het nu anders verloopt en dat we allemaal een wondertje in ons armen kunnen houden in september!!!
Dat is mooi!! Is er een oorzaak gevonden waarom Mylan is overleden of gewone domme pech als ik vragen mag?
Thanks! Had vorige keer een raar gevoel bij mn zwangerschap en heb toen niet meegedaan.. Hele zwangerschap was rommelig, vanaf het begin bloedingen.. Nu heb ik een goed gevoel en had zo'n spijt dat ik vorige keer niet mee had gedaan dat ik het nu wel ga doen
Wat een triest nieuws zeg meid ik wens je het allerbeste toe!!! neem rustig de tijd om dit een plekje te geven. Als je wilt praten je bent welkom bij ons. Ga heel hard voor je duimen voor een mooie plakkerd in 2012!!!! dikke knuffel!!!
jeetje meiden wat gaan jullie snel zeg moest gewoon 4 pagina's teruglezen hihihi @Nieuwe meiden Gefeliciteerd en welkom @nara wat ellendig dat je je zo k...voelt. heel veel suc6 ermee @Mel&Ladylaila wat een mooie buikjes zeg!!!! @MvM ik doe trouw mee al moet ik toegeven dat ik het s'ochtends niet red. Zodra ik wakker ben is het rennen naar de wc omdat mijn blaas dan echt vol zit hihih. Maar de rest van de dag is geen probleem @plopjes hmmm volgens mij zijn het dan echt wel mijn darmen, zo voelde het niet ik vertouw op jullie!! Gaan jullie nog naar de negenmaandenbeurs??
Plopjes zijn idd je darmen die ruimte maken Ik heb een gratis avond kaart voor de 9 maandenbeurs maar kan niemand vinden die mee wil
Welkom nieuwe zwangeren! Lizzy, zie dat je een beagle hebt? Hier een kruising en ook van 1986 (als dat voor je geboortejaar staat). Ik ben s avonds best misselijk, nu ook. Erg vervelend.. Vrijdag de eerste echo, toch spannend. Maar na zo'n laatste knaltest vandaag, heb ik er zeker wel vertrouwen in...
ik ga ook hihihi...ga je met je vent of met een vriendin?? Ik zou met me vent gaan maar die gaat nu onverwachts de nacht in omdat een collega van hem ziek thuis zit. En er moet altijd een man in de nachtdienst zitten fijn hoor. Vraag nu maar een vriendin mee. Maar is het de moeite waard? Ben er echt nog nooit geweest
9-maandenbeurs, ja! Ik ben er een aantal jaar geleden voor t eerst geweest met een vriendin (die toen zwanger was), nu ga ik weer met deze vriendin, maar nu ben ik zwanger! De kaartjes waren al een tijdje geleden gekocht, erg spannend met die miskraam in dec, hoopte zo dat ik er wel zwanger heen kon, en dat kan! Ik vind t erg leuk, tussen al die babyspulletjes neuzen...