September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Als ik jou zo hoor zou ik persoonlijk toch morgen voor de zekerheid de VK bellen. Het is normaal om steekjes te hebben maar niet om kapot te gaan aan de krampen zoals een erge ongesteldheid het is meer zoiets als zeurderig gevoel.
    Wil je niet angstig maken maar schrik een beetje van je bericht:(
    Misschien had ik dit beter niet kunnen zeggen:)
    Ga rustig naar je bedje en probeer te rusten misschien heb je te gek gedaan vandaag.
    Als je morgen nog steeds last heb bel dan voor de zekerheid vk.
    je moet het natuurlijk altijd zelf bepalen
    Sterkte knuff

2. Wen87

Wen87 Actief lid

20 jan 2012
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!! Bij mij kan je alles zeggen, kan wel tegen een stootje! 1 e moment voel ik weer bijna niks, maar verga van de pijn is niet echt zo, ben wel wat pijn gewend, maar voelt als een vervelend stekend ongesteldheid. Vandaag wel druk om mijn werk geweest! ( werk met kinderen van 1 1/2 tot 4 jaar) hopelijk morgen over! Ik zit alleen niet bij de vk, maar heb 31 Jan een afspraak bij de gyno.

3. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    dan morgen toch ff de gyno bellen...wat ik al zei...het zekere voor het onzekere!!!!

4. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Bij de Gyn kan je ook zo terecht liep bij mijn eerste zwangerschap bij de Gyn.
    Je moet naar je eigen gevoel luisteren dat is het belangrijkste en een zeurderig gevoel hoort er bij dat is je baarmoeder die groeit en je darmen verplaatsen zich naar boven ik zelf heb behoorlijke last van mij baarmoeder en darmen maar ik ben natuurlijk net bevallen dus alles is nog gevoelig.
    Ik werkte zelf ook met kinderen rond die leeftijd en dat kan idd behoorlijk druk zijn veel bukken enz.
    Maar na je laatste bericht ben ik al meer gerust gesteld lekker uitrusten meid.
    Sorrie kan het me zo aantrekken wat andere meiden doormaken heb namelijk zelf ook nare ervaringen gehad helaas met 10 weken zwangerschap.

Dikke knuffel en slaapzacht:)

5. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    @Wen nu lekker een kruikje maken of iets dergelijks en lekker gaan slapen. Is het morgen niet over dan moet je van mij de gyno bellen hihihi :) (net alsof ik daar iets over te zeggen heb ik weet maar heb het beste met je voor :D

@allen: Mag ik een heel persoonlijke vraag stellen? als je niet wilt beantwoorden geen probleem hoor, maar ik heb het idee dat ik een uitzondering ben.
    Hoe zit het met jullie sex leven?? Voor mijn zwangerschap was het niet aan te slepen, 5x in de week was normaal....en nu....ik moet er niet aandenken :( Is dit normaal of ligt het aan mij? En komt het nog terug, want ik mis het toch wel, maar bij het idee aan, heb ik gegeten en gedronken hihihi

6. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ik zelf ben er gek op maar als ik zwanger ben moet ik er niets van hebben bij mijn dochter zowiezo eerste 4 weken niks gedaan daarna een paar keer. en 5 weken na bevalling weer begonnen haha moest eigenlijk minimaal 6 weken wachten maar hield het niet meer.
    en nu ook niks meer gedaan sinds positieve test vind het zo eng en geen behoefte aan voor mijn man erg frustrerend want die wil iedere dag hebben er al ruzie over gehad:p

7. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    oh gelukkig ben ik niet de enige :D we hebben er nog geen ruzie om gehad, maar dat duurt niet lang meer volgens mij :p
    Ik zeg dat ie maar moet gaan handwerken hihihi :p:p

8. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Arme mannen!!
    het maakt mijn man boos omdat er juist word gezegt dat vrouwen die zwanger zijn een hoog libido hebben en geen maandelijke elende maar dan is hij toch met de verkeerde getrouwd haha:D

9. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    oh GEWELDIG!!!!!!!!!

die van mij begrijpt t wel (nog wel) maar af en toe zie ik het stoom uit zijn oren komen en dan gaat ie maar douchen hihihi :p

10. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Wacht maar als je 2x in 1 jaar tijd zwanger bent nu al 12 maanden zwanger geweest dus mannetje staat hier ook vaak te douchen:p
    Hij heeft natuurlijk ook niet veel tijd gehad om het intehalen tussendoor haha lach me stuk hier:D

11. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    owja en nu ga ik slapen!!
    Mannetje is nog aan het werken dus die heeft weer pech haha:D

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Nja wij willen beide wel.. maar durven beide ook niet haha.. Vinden het maar niks om nu sex te hebben.. Ook al weet ik dat het daardoor niet fout kan gaan.. Het voelde gewoon raar en zijn toen ook maar gestopt toch bang.. Nja goed iets om met de arts te bespreken toch..

Liefs mel

13. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    hahahaha lig dubbel hier, die van mij is ook werken dus heef ook pech hihihi :D
    Truste meis en bedankt voor je openheid!!! :)

Dat is nou het rare Mel, ik heb geen angst ervoor, ik heb gewoon echt geen zin meer hihih :D echt heel fout, maar krijg het nietvoor elkaar om zin te maken :p

14. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met bijna 5 weekjes. Nou heb ik al klein buikje van mezelf, maar die is wat opgezetter dan normaal, viel gister de verloskundige ook al op ;)
    Zal mij benieuwen!

15. Wen87

Wen87 Actief lid

20 jan 2012
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Vannacht goed geslapen en werd vanochtend wakker zonder die krampen. Heb alleen een soort spierpijn!! Hihi ben zo opgelucht en blij. Wil jullie bedanken voor jullie steun en berichtjes! Nog een weekje en dan de echo!! Spannend. Hebben jullie al een echo gehad of wanneer mogen jullie? Nogmaals super bedankt voor jullie steun.

En sex?? Wil ook wachten tot de echo, vind t nu ook spannend.
    Ik zal je er niet druk om maken, die mannen moeten t klusje zelf maar klaren. Weet je wat wij straks allemaal door moeten staan?? Hihihi fijne dag.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier ook minder seks...Vind het eng.
    Mannetje begrijpt het gelukkig wel.

Maar ik ken mezelf van mn vorige zwangerschappen...zodra ik de dubbele cijfers inga...is mijn Libido torenhoog!!

17. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Hier ook iemand die geen zin heeft en erg moe is! Maar me mannetje snap het wel zeg die hihi maar ze gedachte willen wat anders hihi... Is maar even do ns 12 weken dames willem wij elke dag rn de manben niet hihi!

Ben blij dat je geen krampen meer heb wen :)

18. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Zo erg... Doe het via me telefoon! Maar bedoelde de eerste 12 weken wachten en erna willen we niet anders en dan zijn de mannen het zat hihi...

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hihi ff verschil van 4 dagen laten zien...beiden sochtends gemaakt.
    4 weken en 4+4

20. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ow wat fijn om te lezen dat de krampen weg zijn:D
    dacht er meteen aan toen ik wakker was hoe zal het met wen gaan maar gelukkig goed!
    We zijn er toch om elkaar te steunen dat is juist het fijne aan zo'n topic dat je lekker je verhaal kwijt kan.
    Meid geniet van je dag en doe het lekker rustig aan:D

Deel Deze Pagina