September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    blackie: Mooi buikje al meis echt een lief bolletje.
    Mams: duidelijk verschil zeg leuk!!!!

Laat die buikjes maar lekker groeien nu mag het:p

Karin: Ik ben zo lekker open praat overal over heb geen rem haha:p

2. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja buikje staat iets strak. Ik slaap echt moeilijk, ben rusteloos in bed maar wel erg moe :(

3. princess25

princess25 Niet meer actief

Hier vanavond mijn intake. Ben best zenuwachtig. Hoe ga ik reageren enzo.
    Donderdag echo. Daarvoor ook enorm zenuwachtig. Vorige keer bij de echo te horen gekregen dat het hartje niet klopte. Het is in dezelfde ruimte enzo. Iemand tips om hier mee om te gaan? Ben bang dat ik al traantjes laat voordat ik binnenstap, puur die zenuwen. Bah. Nu hopen op goed nieuws. Dan spring ik een gat in de lucht.

4. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    goeie morguh dames
    jeetje zeg wat hebben jullie lkker geklets moest bijna 10 pagina's terug lezen om bij te blijven hahha
    voor alle nieuwe gefeliciteerd en welkom:)
    en wat een mooie fotos weer hiero deze week weer ff eentje plaatsen.

5. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer was die laatste echo dan? Niet miss nog net te vroeg? Ik dacht dat in de 6 de week hartje ontwikkeld?

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @princess, lijkt me idd niet makkelijk. Hoe laat heb je je echo?

liefs Mel

7. tulip

tulip Niet meer actief

Princess suc6.

Blackie en mams, mooie buikjes hoor

Wen, fijn dat je al beter geslapen hent, hopelijk is de week snel om.

Hier een beetje rare tijd. Volgende week woensdag is de overdracht van ons huis dus dan moeten we eruit zijn, nog veel in te pakken, maar heb er de puf niet voor. Daarbij wilden we van,het weekend onze ouders over de zwangerschap vertellen, maar gister gehoord dat de oma van man het einde van de week ws niet haalt.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Pfff Tulip...wat een week meid :(

9. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Jeetje wat naar!
    Ik hoop dat jullie toch nog een moment vinden om het te vertellen.
    Ik zelf denk persoonlijk als mijn moeder/schoonmoeder zou overlijden ik met het nieuws dat ik oma/opa zou worden me een stuk beter zou voelen natuurlijk is het dubbel, maar ze kunnen vast wel ontzettend blij voor jullie zijn.
    En ik zou het zelf persoonlijk ook zeker tegen oma zeggen ook al ligt ze op sterven, wat moeilijk allemaal:(

10. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Zowiezo lekker je mannetje mee nemen en als je moet huilen lekker laten gaan dat is goed.
    Ik zelf vond het ook heel moeilijk maar heb gewoon lekker zitten janken op het wachtbankje en kwam lachend en fluitend de kamer weer uit:)
    En probeer toch te genieten van de echo want die 10 min zijn zo voorbij.

Knuffie

11. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    Hier een beetje rare tijd. Volgende week woensdag is de overdracht van ons huis dus dan moeten we eruit zijn, nog veel in te pakken, maar heb er de puf niet voor. Daarbij wilden we van,het weekend onze ouders over de zwangerschap vertellen, maar gister gehoord dat de oma van man het einde van de week ws niet haalt.[/QUOTE]

jeetje tullip wat een nare week voor jou zeg ,
    ma als ik jou was zal ik t tog al is t alleen ma tegen de oma van je man zeggen dat je zwanger bent dan heeft ze tog nog een beetje goed nieuws vlak voor het einde ik wou dat ik t tegen me oma kon zeggen ma die is jl overleden . rottig is dit man:( ..

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @tulup wat moeilijk! Lijkt me echt heel dubbel.
    Wens jullie veel sterkte de komende week.

Liefs melanie

13. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    hey mel zat ff na jou banner te kijken en wij schelen ma 1 dag leuk man waneer ben jij uitgerekend dan?.liefs evita

14. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @evita, als het goed is 9 september..
    Maar donderdag tijdens de echo zullen we het wel iets preciezer te horen krijgen. Maar leuk maar 1 dag verschil haha.
    Wanneer heb jij je eerste echo?

liefs Melanie

15. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    hey ja maandag de 30e om 1 uur ben wel super zenuwachtig,maar gaat wel goed komen ik had ong de 10e uit gerekend ma maandag weet ik t cker leuk joh....

16. tulip

tulip Niet meer actief

bedankt meiden!! Mijn man wil het niet tegen zn oma zeggen omdat het allemaal toch niet meer zo goed doorkomt en als ze er wel nog iets van meekrijgt is het toch wel heel verdrietig...
    Hij wil het dus wel tegen zn ouders zeggen, ik zou liever wachten tot alles achter de rug is. Maar tis heel lastig allemaal en dan die stomme verhuis nog, blegh!!

17. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    ja das cker lastig maar ik begrijp je man zijn standpunt heel goed .maar tog blijf t zwaar k*t.

hey meiden ff een vraag je zijn jullie ook zo moe om t huishouden te doen?? opf legt t aan mij ik ben gewoon nie vooruit te branden gewoon en dan heb ik nog 2 peuters rond renne die continu je aandacht vragen en dan slaap ik snacht slecht pff

18. tulip

tulip Niet meer actief

evita, hier ook hoor. Kom nergens aan toe. Ik doe elke dag een kleine beetje, zodat aan het einde van de week toch alles gedaan is.

19. benzogelukkig

21 jan 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

had al een poosje gekeken hier op de site, maar wordt nu toch maar is tijd om een berichtje te plaatsen...

ik ben voor het eerst zwanger, en voel me bijna helemaal prima, niet misselijk ofzo..

ik hed 13 feb mijn eerste echt... pff duurd nog zo lang..

20. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    @ tulip
    ja rottig is dat he normaal benk helemaal nie zo maar de zwangerschap vraagt denk ik gewoon veel energie van me en slaap heeeel erg slecht al ik 2 a 3 uurtjes slaap is t veel want weet sinds kort dat me jongste zoontje astma heeft en snachts hoest hij veel en heeft erg benauwd en dan gaat me wekker om 7 uur voor de kids die moeten dan na school en dan ben ik gewoon brak (zucht)

@benzogelukkig
    welkom en gefeliciteerd:)

Deel Deze Pagina