September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hej ja idd!!! Leuk!
    Ben benieuwd of het na de termijnbepaling nog steeds zo is hahaha.

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Hahaha ja idd heel toevallig. Zou heel apart zijn als ze elkaar later ergens tegen komen ja. haha.
    Succes morgen bij je echo!

liefs melanie

3. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    tja over twee weken (de 6de) weer een echo, dan hoopt ze meer te zien.. ik hoop het gewoon voor te houden tot dan...vind dit beetje spannende tijd gezien de vorige keer

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ik word ook wel is licht in me hoofd, is waarschijnlijk je bloeddruk die dan te laag/hoog is. Ik heb wel honger, maar als ik dan eet denk ik na een paar happen tja het zal wel.. Mja voeding is voor mij erg belangrijk dus ik stuw me nu over de hele dag maar vol met eten..

Girls ben ik de enige of wat? Ik bevat het hele zwanger zijn namelijk nog niet.. Misschien had ik er meer van verwacht (lees flink misselijk en braken) maar ik weet niet ik heb zo iets van huh.. groeit er echt iets in me? Zit het allemaal goed..
    Nou moet ik wel zeggen het is echt pas iets van de laatste dagen hoor, misschien spanning voor de echo? Mede door wat het andere ziekenhuis me heeft aangepraat voel ik me toch wel angstig af en toe..
    Nja het voelt gewoon goed aan en zo maar je leest zoveel doemverhalen.. Word soms een beetje eng haha.

liefs Melanie

5. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tis logisch, ik heb het zelf ook. Ik weet dat ik zwanger ben en heb vlagen dat ik me zo gelukkig voel alst maar kan. Maar heel vaak heb ik echt zo iets, zit er iets in mijn buik, wat vreemd... maar komt met de tijd. Vooral als je de echo rodn 12 weken hebt gehad en het ziet bewegen enz;)

Lichthoofdtig is altijd lage bloeddruk. Omdat meeste bloed naar je baarmoeder gepompt word omdat die veel bloed nodig heeft nu.
    Kan ook vocht te kort zijn, je moet veeeeel drinken.
    Mja nadeel je meot dan ook veel plassen haah

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kan het me voorstellen.
    Ik heb de 9e mn 1e echo...vind het ook wel spannend hoor.
    Weet dat er nog weinig te zien is behalve een dingetje met een knipperlichtje erin.
    Maar wil zo graag weten of het goed zit..Want als dat niet zo is wil ik zo snel mogelijk weer verder kunnen...
    Maar eerlijk is eerlijk...ik heb er tot dusver een ontzettend goed gevoel over. Dat had ik bij de vorige zwangerschap niet. En ik had gelijk.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Melanie, hier ook hoor.
    Weet dat het zo is.
    Ben erg moe en humeurig maar verdeer heb ik werkelijk echt helemaal nergens last van! Niet misselijk, geen maagzuur niks...

8. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mja klinkt miss vreemd, vorige keer voelde ik me goed. alles was nieuw maar lichaam was goed, niet misselijk en moe enz.
    Nu moe, misselijk, duizelig, last van mijn liezen(schijnen spieren te zijn) en borsten.
    Ik ben blij met die klachten, teken dat me lichaam goed zijn best aan het doen is

9. Mamavan2schatte

Mamavan2schatte Actief lid

8 jun 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik er 2 dagen niet op heb gezeten kan ik het niet meer bij houden hihi:p zoveel geschreven en zoveel verhalen!!

De gene die deze week een echo hebben,...Veel plezier ervan en hopen op een super echo!!

Vanavond had ik lasange gemaakt,.en vind het normaal echt heerlijk.
    Na paar happen werd ik er echt kots missenlijk van!!

mijn papje met musly ging er wel gelukkig goed en lekker in(als vervanger)

Heb trouwens wel snachts last van mij tepels zijn dan hard en ze steken en treks soms helemaal door mijn boezem heen.
    Verder missenlijk met maten!!

10. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe hou je je buik heerlijk warm?? ;) hij op de dag, de kat in de nacht;) gekken

11. tulip

tulip Niet meer actief

blackie, whaha, ben beniewd hoelang je het nog volhoudt met die grote hond op je buik. Over een paar weken wil je dat niet meer denk;)

mams136, meer is er idd ook niet te zien, maar wat is dat knipperlichtje toch fijn om te zien dan;)..

12. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja dat word afwchten maar ligt ook wel vaker met alleen zijn hoofd op mijn buik of op mijn schoot;)

13. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ik kan het hier ook niet bij houden hoor..

Morgen komen moedervoormoeders me wat info ed gegeven..
    Ben benieuwd!

14. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    crisis zeg ik kan jullie niet meer bijhouden

@Echo/intake : Heel veel suc6 meiden!! Ik moet morgen :D:D
    @Wen ik ben blij dat je je alweer wat beter voelt!!! was toch wel een beetje ongerust

@Tulip ik wens je heel veel suc6 deze week. Wat een tegenstellingen zeg..vreugde en verdriet liggen altijd zo dicht bij elkaar..Ik denk aan je!!

@Witlof is het meest vieze eten op deze planeet. Wie dat uitgevonden heeft moet zich diep diep gaan schamen :)

@nieuwe meiden Welkom en gefeliciteerd!!
    @Buikjes super mooi weer :D:D

@niet beseffen dat je zwanger bent..Aanwezig :D hopenlijk snap ik het morgen na de echo wat meer :D:D

Hopenlijk heb ik nu alles en iedereen weer gehad hihihihi

Soms heb ik nog best wel een goed geheugen volgens mij hahahahaahah

15. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    oh en ik blij dat ik niet de enige ben waarbij het sexleven op -100 staat hihihihi

16. tulip

tulip Niet meer actief

karin, jij ook veel plezier bij de echo morgen, moet iedereen morgen ofzo;):)

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tulip, idd...wat wil ik graag een knipperlichtje zien op de echo!!

18. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Karin je bent goed bezig.

Moeders voor moeders moet mij nog bellen, doen ze hopelijk snel.
    Maar vind ook eng, vorige keer wees ie negatief en kwam 2 dage daarna de miskraam... wat maakt een mens mee he;)

19. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    hahaha Thanx...dit is waarschijnlijk een van mijn weinige heldere momenten vandaag hihihi

20. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Meiden die morgen een echo hebben veel plezier!!
    Moet nog 2 weken wachten voor intake vk en dan gelijk een afspraak maken voor een echo die week erna die weken gaan langzaam gelukkig ben ik druk met de kleine:D

Deel Deze Pagina