September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

omdat er bij 4 weken niks te zien was (wat overigens heel normaal is) was ik heel zenuwachtig voor de echo, de vk begon te tetteren terwijl ze al met de inwendige echo bezig was, hoop niet dat ze iets belangrijks gezegd heeft, want ik heb alleen naar dat scherm gekeken en naar het knipperlichtje gezocht, gelukkig binnen 3 tellen gevonden.:D

Kan mij voorstellen dat het bij jou nog een grotere lading heeft.

2. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    oh even over echo's gesproken..Morgen mag ik ook maar doen ze dat uitwendig of inwendig gezien de termijn?? anders moet ik nog ff de boel bijwerken hihihi :D

3. tulip

tulip Niet meer actief

als ik het zo lees, heb ik wel geluk met mn vk. Ik mag over 2,5 week weer en das mn derde echo dan.

4. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    oeh voel ik me top!
    Ik zag bij nu bijna 5 weken al iets,..heeel klein. Nadat ze na 5 minuten mijn baarmoeder gevonden hadl;)

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    karin, ik heb bij 5 weken een inwendige gehad en weet dat ik deze volgende week, bij 7 +2 weken ook een inwendige krijg.

blackie, bij mij zag je echt alleen een vruchtzakje bij 5 wken.

6. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan verschillen maar volgens ij kan je vanaf week of 7 a 8 via uitwendige echo? klopt da beetje

7. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    ik heb dus daadwerkelijk geen idee..ben gewend aan inwendige echo's (heb in mmm gezeten) maar dit keer weet ik het dus echt niet :(

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Blackie, dat ligt eraan.
    Zo vroeg kun je het inwendig gewoon beter zien.
    Maar hier proberen ze vanaf 9 weken uitwendig.

9. tulip

tulip Niet meer actief

karin, ik zou uitgaan van inwendig. Mijn baarmoeder ligt altijd netjes voor een uitwendige, maar ook bij mij duurde het bij de 1e 12 weken voor ze het uitwendig goed kon zien. Als je baarmoeder maar iets gekanteld ligt, dan kunnen ze al minder zien.

10. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Iedereen morgen veel plezier bij de echo. Ik moet nog wachten tot 10 februari voor een echo.

11. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    ok we gaan gewoon uit van inwendig :) thanx voor de adviezen meiden..
    Nou ik ga douchen en bijwerken hihihi
    Fijne avond girlzzzzz!!!!

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Succes met bijwerken karin haha. Hier denk ik ook een inwendige.. Zal wel een raar gevoel nu zijn haha.

liefs Melanie

13. tulip

tulip Niet meer actief

je voelt er niet zoveel van, tis meer het idee denk ik;)

14. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hee meiden, even een vraagje. Ik heb best veel last van mijn banden gok ik en stilstaande darmen. Ik heb met lopen pijn in mijn onderbuik, als ik druk heb gezet met plassen, napijn, poepen gaat niet en zeker druk zetten niet. Zolang ik lekker lig of zit gaat het prima, maar als ik opsta en de zwaartekracht meewerkt...pff

hier donderdagavond de echo. 7+5 en de vk zegt 8 wk. Doen ze die inwendig? Liefs!

15. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant

idem dito haha wil alleen maar eten :)

16. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    ennuh meestal rond 6 weken krijg je inwendig...

ik heb.pas 14 februari.intake.en.dan.krijg ik een afspraak voor een echo ben dam 8 weken nog wat

17. tulip

tulip Niet meer actief

dochter2009, het zou bandenpijn kunnen zijn, ik zou het donderdag meteen aan de vk vragen als ik jou was.
    De echo zal ook wel inwendig zijn, uitwendig lukt volgens mij pas rond de 12 weken goed, en de eerste weken willen ze toch zeker weten dat ze het goed zien.

18. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ja dat denk ik ook, Mannetje en ik hebben gister voor het eerst gesext.. Moet zeggen voelde wel raar. Maar weet ook dat het geen kwaad kan. Maar het idee. Nja was iig anders dan anders haha.

Pff morgen de echo.. zo spannend en ook echt zin in!

Liefs melanie

19. tulip

tulip Niet meer actief

hihi, moet er wel om lachen, maar snap je wel hoor. Dat is idd gewoon het idee:D

20. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    ze vragen mij om met een volle blaas te komen, oftewel het wordt een uitwendige echo begreep ik daaruit. Ik ben zo'n 9 a 10 weken zwanger dan. door de urine zou de baarmoeder wat hoge liggen en makkelijker zichtbaar zijn.

Deel Deze Pagina