Hallo mede-zwangeren! Ik ben compleet nieuw hier dus lekker aan het rondneuzen In ieder geval wel zwanger van de eerste en zo rond 10 september uitgerekend. Over een weekje voor het eerst naar de VK en 17 feb eerste echo. Als jullie nog leuke tips voor het forum hebben hoor ik het graag! Ga nu even dit topic lezen om op de hoogte te zijn van jullie wel en wee. Heb in ieder geval al een paar mooie buikjes gezien, leuk he! Groetjes!
Ben je niet de enige haha. ik kan er nu ook hard om lachen.. Dan voel ik me zelf nog zo'n kleine muts haha.. Maar beter voorzichtig dan 1 keer verkeerd toch. Net moest ik ook wel lachen.. Ben heel even thuis omdat ik wat moest ophalen.. Staat er voor mij een of ander duister figuur voor de deur.. Type die altijd wel wat handel heeft.. Dus ik denk ja daag ik doe niet open haha.. Hij bonken op de deur ik denk ok nu ist genoeg wat moet je.. Is het de man die de bussen van MvM komt ophalen whahaha.. helemaal vergeten haha. liefs Melanie
@tsantali, GEFELICITEERD! en welkom! Ben ook benieuwd naar jou verhaal.. Hoe lang ben je bezig geweest? liefs Melanie
Ik heb mijn dochter met 8 weken inwendig gehad! En met mijn zoon met 7 weken uitwendig en dat konden we super goed zien. Nu 3e zwangerschap met 6 en 7 weken allebij inwendig!! Ligt er volgens mij echt aan wie je hebt. Ik vind ook dat de vk rustig aan doet met inbrengen,en de gyn duwde hem er gewoon in en raakte zelfs mijn eierstok. Kan je vertellen dat ik 2 meter om hoog stoof op die stoel was echt een nare pijn. En de sex hier!!!...............staat op standje 0,..ik durf niet meer,.maar dat komt ook omdat mijn baarmoeder nog helemaal vol zit met stolsols en bloed,.en ben bang dat er meschien te veel druk erop komt te staan en dan alles eruit komt,.icl het goede kindje!! Mijn man vind het onzin en wil dol graag,.maar helaas ik niet!!
muppet, ja dat was bij mij ook, dan proberen ze het uitwendig en als het niet lukt moet je gaan plassen en dan inwendig. tsantali, gefeliciteerd!! melanie, haha zie de krantenkoppen al voor me: zwangere vrouw valt medewerker mvm aan..
Hahaha ja echt slecht gewoon vooroordelen over iemand uiterlijk hebben. Hij had het denk wel door want moest zelf ook wel lachen. Pff zenuwen!!! morgen gwn naar ons kleintje gapen haha. liefs Melanie
Bij mijn dochter met 6 weken inwendig een echo en met 9 weken uitwendig. Was prima te zien ondanks ik niet de slankste ben
Die ene dag moet helemaal lukken, zal vanavond wel moeilijk in slaap komen. Hoop ook dat na morgen me mannetje wat meer gerust gesteld is. Ok hij is sowieso van het doemdenken maar is zo bang dat onze droom nu weer uit elkaar word geknalt. Maar snap hem ook wel.. zijn "taak" zit er voor nu even op.. Hij voelt niets, merkt niets etc etc.. Maar tegelijkertijd is hij dan ook weer zo dat wanneer ik een dipje heb hij dat gelijk wegneemt. liefs Mel
dat is idd het geval bij die mannen, zij voelen niks en weten totaal niet hoe of wat. Best zielig eigenlijk Ik voel mij echt wel bevoorrecht dat wij als vrouwen het kindje mogen dragen... bij de bevalling denk ik daar natuurlijk weer anders over
Heeft dat met je slankheid te maken? Want dan heb ik best goede hoop op een uitwendige haha. liefs Mel
ja want vetjes kunnen het beeld verslechteren maar hier genoeg buikvetjes en toch duidelijk zichtbaar
Hier zo plat als een duppie (nja nu een klein bolletje) maar ach we zien wel hoe we de echo krijgen, dat het hartje klopt en t goed groeit vind ik veel belangrijker. En tot nu toe heb ik al best vaak een inwendige echo gehad.. Dus ik ken het gevoel inmiddels wel.
Hoi dames hier ook een (hopelijk) september mama. Ik ben vandaag als het goed is precies 5 weken zwanger, nadat ik op 21 dec een mk heb gehad. het was dus direct weer raak! Hier een flink darmenbuikje (plaats later nog wel een foto), dus ben benieuwd wanneer de eerste nieuwsgierige blikken komen. Ik vind het super spannend!! en moet nog 2,5 week op een echo wachten
zo denk ik dus ook haha.. nu heb ik echt zo iets WAUW er groeit wat in me.. Maar straks denk ik waarschijnlijk KLOOTZAK WAT HEB JE ME AANGEDAAN AUW AUW AUW!! hahaha
Ik vind zwangerschap en bevallen het mooiste wat moeder natuur te bieden heeft. Een heel nieuw leven ontstaat uit 2 deeltjes van man en vrouw. Bevallen doet pijn...Maar het wonder dat er voor terug komt.. Wow. Ik voelde me bevoorrecht dat ik Tygho en Mylan* heb mogen dragen en beide zelf op de wereld heb mogen zetten. En ik zou het zo weer doen! Die pijn...ja helse pijn. Vreselijk. Maar ik zou het zo weer doen!
Ik ook en het rare is 2 weken lang na de bevalling zei ik nooit meer en daarna was het allemaal weer goed en dacht ik alweer aan een volgende zwangerschap/bevalling. Het moment dat je zo hard gewerkt heb en dat er een kindje op je buik word gelegt krijg gelijk kippenvel kan niet wachten
@Melanie013 Thanks! Wel leuk hoor zo'n forum met gelijkgestemden. Kan je meteen van alles met elkaar delen! Bij ons was het de eerste keer 'raak'. Je begrijpt: ik ben echt héél blij maar was ook helemaal van de kaart. Het kan ook zo anders gaan. Wat dat betreft ben ik dus heel dankbaar, maar kan ik me ook rottig voelen naar anderen toe die er zo lang op moeten wachten of die hun kinderwens op een andere manier moeten invullen. Begin eigenlijk nu pas aan het idee te wennen. Al ben ik wel voorzichtig. Je voelt/merkt er nu nog zo weinig van (op het misselijke na dan). Afgelopen weekend aan de ouders verteld en aan heel goede vrienden. De rest moet nog even wachten....Denk dat we het na de eerste echo echt aan iedereen vertellen!
goeie morguh dames hoe is t bij juillie?? hiero nog steeds in de ziekenboeg pfff zo zielig .. voor alle nieuwe welkom en gefeliciteerd ben benieuwd na de fotos.. Heeft dat met je slankheid te maken? Want dan heb ik best goede hoop op een uitwendige haha. liefs Mel __________________ hey mel dat zegt volgens mij niks hoor of je nou wat meer vet of nie heb toen ik zwanger was toen was ik egt plat net als jou en ik moest ook inwendig ma mss is het bij iedere praktijk anders.xxies evita