September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    hey mel ik hoop dat je een knipper lichtje zie ik zal voor je duimen *knuff*.
    hier slecht geslapen door de zieken om me heen hiero..
    maja.zometten maar ff alle energie bij elkaar rapen en ff lkkr schoonmaken
    xxies

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Melanie succes.

@ hoe lang zwanger.
    Bij een cyclus van 28dagen ben je op de dag van je NOD exact 4 weken zwanger.

3. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Lieve meiden ik ben nog op t ziekenhuis, maar de echo net gehad..!

Het hartje klopte supermooi!! Ben wel 6 dagen terug gezet 6 weken en 5 dagen zwanger!! Ik reageer straks uitgebreid!

Liefs Melanie

4. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    @Melanie: Wow, super! Gaaf lijkt me dat: dat knipperlichtje.... Geniet ervan!

5. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Net op de weegschaal gestaan en ik probeer nu al een jaar aan te komen vorige week was ik nog 61 kilo en vandaag de dag zit ik al op 64 kilo. Zijn er ook andere mamas die al wat zwaarder zijn geworden. Met me zoontje was ik maar 13 kilo aangekomen en toen me kleine een maandje oud was was ik weer op me gewicht van voor me zwangerschap. Nu maar hopen dat ik niet al te veel kilos erbij krijg of hopen dat ik die na deze zwangerschap weerk kwijt bent.

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik weet het niet, moet nog nieuwe batterijen in de weegschaal doen hahaha. Maar ik voel me wel zwaarder:p

7. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Hier nog niet echt een buikje, en zwaarder geworden was ik al na de kerstdagen hahaahah.. Nu niet meer

8. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    hey mel wat super zeg !!!!
    hiero hoop ik dat maandag ook te zien ken nie wachten
    *knuff*

9. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Net de gyn gebeld omdat ik heel veel krampen in me onderbuik heb. En nu moet ik morgenochtend voor echo komen. Eerst stelde ze me eerst gerust en toen ze om me geboortedatum en alles vroeg sloeg ze meteen om en was het morgenochtend half 9 komen. Dus ben nu zenuwachtig

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Waarom sloeg ze om dan ladylaila?
    Wel fijn dat je zo snel kan komen.

11. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Omdat ik eerst 6 miskramen heb gehad en pas met de 7de zwangerschap me kleine ventje heb gekregen en die zwangerschap ging ook niet van een leie dakje. Ik had heel veel last van bloedverlies en de placenta zat laag(had ook volledige bedrust, mocht absoluut niets doen). Ik denk dat het daaraan ligt. Nu maar hopen dat deze ook gewoon blijft plakken en dat morgen op de echo alles goed is.

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ohjee...nee dat kan ik me dan voorstellen!!
    Jeetje je hebt geen makkelijke weg bewandeld.

13. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    ik hoop voor jou dat alles goed is morgen op de echo.
    zal vanaf hiero ook meej duimen voor je
    liefs...

14. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Jaah maar daar kan je weinig aan doen. Ik ben dat toen gaan zien als gods wil omdat ik me er dan mee kon verzoenen. Dus nu hoop ik dat ze morgen zegt dat alles goed is. Maar het is toch normaal om op deze periode krampen in je buik te heben.

15. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Hey girls,

net terug van het ziekenhuis. Wat een ongelooflijk gevoel is dit..! En wat mooi om het knipperlichtje te zien.
    Ik ben dus wel 5 dagen terug gezet, maar dat betekend volgens mijn FA niet meer of minder dan dat ik een laat ei heb gehad, wat weer heel goed mogelijk is met clomid...!

Ik heb met hem ook besproken hoe het zit met mijn ondergewicht en zo. Hij kiest er toch voor ons door te sturen naar de vk. Maar wel met de opmerking erbij dat wanneer ik is een extra echo of iets dergelijks zou willen, dat ik dan gewoon welkom ben.
    Hey girls,

net terug van het ziekenhuis. Wat een ongelooflijk gevoel is dit..! En wat mooi om het knipperlichtje te zien.
    Ik ben dus wel 5 dagen terug gezet, maar dat betekend volgens mijn FA niet meer of minder dan dat ik een laat ei heb gehad, wat weer heel goed mogelijk is met clomid...!

Ik heb met hem ook besproken hoe het zit met mijn ondergewicht en zo. Hij kiest er toch voor ons door te sturen naar de vk. Maar wel met de opmerking erbij dat wanneer ik is een extra echo of iets dergelijks zou willen, dat ik dan gewoon welkom ben.

Kan me ogen niet van de foto afhouden haha. Liefs Melanie

liefs Melanie

liefs Melanie

16. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    hey mel helemaal super joh ben echt super blij voor je :):)
    paar dagen later of eerder maak nie uit tog zolang t ma goed gaat.
    ik geloof je graag dat je ogen er nie af ken houden had ik ook bij me echos het is zoiets moois om te zien dat er echt iets groeid in je buik ...
    xxx

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Volgens mij is dat heel normaal.
    Ik heb ook al ruim een week buikkrampen.
    Op mn NOD dacht ik echt ongesteld te worden, ging naar bed met onwijze buikkramp.
    En sindsdien heb ik dat. Savonds erger dan overdag maar eigelijk constant wel een zeurend gevoel.

18. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @evita het is ook vooral heel onwerkelijk van wow.. het is echt hahaha.. Nja 21 februari mag ik al weer terug voor een nieuwe echo.

Liefs

19. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @melanie wat tof! Heerlijk om dat te ervaren lijkt me!

20. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Mel: Wat fijn dat de echo goed was!!!:D
    Karin: Hoe gaat het met je meis?? Mijn duimen draaien nog steeds voor jullie!!

Hier gaat het zijn gangetje ben alleen opeens mega onzeker voel me opeens niet meer zwanger misschien dat het komt door alle nare echo verhalen heb dit nooit eerder gehad en moet nog 3 weken wachten voordat ik een echo krijg:(

Deel Deze Pagina