September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Het is echt super gevoel blackie.. Maar het moment zelf gaat zo snel haha. Maar goed nog maar 26 dagen dan weer een echo.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mooie echo meid...lief klein tuinboontje!

3. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan niet wachten het ook te ervaren. Bleh tijd gaat zo langzaam...
    Hebben jullie ook zon hekel aan fietsen? Door de spierpijn in mijn onderbuik is dat echt mijn hobby niet meer.

4. tulip

tulip Niet meer actief

melanie, wat fijn dat je een goede echo gehad hebt!!

ladylaila, he spannend allemaal, ik duim dat morgen alles goed is.

karin, hoe gaat het met jullie??

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    wat super dat jij een goede echo hebt gehad , maar krijg jij niet eerder nog een echo omdat jouw termijn iets scheelt met de termijn die jij zelf dacht ???
    zodat ze ook echt zien dat het over een week bv goed gegroeit is , want weet van een vriendin dat de gyn ook zei vaak zegt het niks maar wij willen wel zien dat het goed groeit

6. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man was ook zooo lief gister. Zei dak was aangekomen, sta ik vanmorgen op de weegschaal heeft ie nog gelijk ook...2 kg!!!!! Dat kan niet normaal wezen??

7. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    wie heeft er nog een mooi buikenfotootje?? bij mij alleen wat darmen te zien. is nu al zo'n 1,5 week hetzelfde.

8. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Dat gaat vlug haha

Bij mijn vorige zwangerschap tot 26 weken niks aangekomen en totaal 3 kilo tot 40 weken:(

9. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ik heb zondag nog een foto geplaatst hij is wel nog meer gegroeid maar wacht nog even met nieuwe plaatsen:p

10. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal morgen foto plaatsen.met die twee kg moet je toch al verschil zien. Mijn man word echt gek van de kat die laat mij de hele nacht maar niet met rust ;)

11. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mja zp morgen foto maken nu weer op weg naar werk.
    Mijn man word gek van de kat, die laat mij de hele nacht niet met rust.

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Nee want de termijn die ik zelf dacht was vanaf cyclus dag 1.. mijn normale cyclus is 33dagen. En zowel de verpleegkundige als de arts zelf zei dat dit vrij normaal is, en mede door het gebruik van Clomid kan komen.

Het kan ook nog is zijn dat het niet perfect gemeten is en daardoor net een mm of 2 kleiner is uitgevallen. Dus we maken ons niet druk.

Qua pijn die ik heb ervaren zou het ook heel goed mogelijk kunnen zijn.

Liefs Melanie

13. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik zeg ook niet dat je zorgen moet maken he ;) je hoort het namelijk wel vaker ;)
    maar het is zo grappig om jouw echo te zien en die van mij er naast hahah al zo,n verschil

14. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ja vanaf nu gaat het hard haha. Het zal gaan groeien en groeien..

15. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ja bij jouw lijkt het waarschiijnlijk op een koffie boon bij mijn op een bolletje met uitsteeksels :p ( het kindje moest is weten hoe ik hem of haar omschrijf)

16. tulip

tulip Niet meer actief

ik vind het verschil ook heel groot in hoe de kindjes er op die termijn uit zien. Ik heb van de vorige zwangerschap een mooi verschil, 1 met 8 weken en 1 met 10 weken. Op de 1e echo echt een koffieboon en op de 2e echo echt een minimensje.

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tulip dat heb ik ook...
    Met 9 weken een soort van "blob" en met 12 weken, aller erop en eraan! Zo bijzonder.

18. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Hallo Allemaal,

Sinds vorige week weten we dat ik zwanger ben.
    Hier zijn we erg blij mee maar ik vind het op dit moment ook vooral een beetje eng. Het wordt ons eerste kindje.

Ik heb altijd al iets een buikje gehad en heb niet het idee dat er nu al veel te zien is. Ook heb ik nog niet zo super veel last van de kwaaltjes.
    Het lijkt alsof de kwaaltjes erger zijn geworden sinds ik weet dat ik zwanger ben ;). Ik ben wel moe en soms wat misselijk of heb juist een erg honger gevoel. Met werk voel ik het soms wat trekken onder in de buik maar verder mag ik niet klagen.

Dit weekend gaan we het waarschijnlijk onze ouders vertellen, ik ben benieuwd wat ze zeggen. Onze eerste afspraak bij verloskundige is over 2,5 week.

Groetjes

Hoe krijg ik de banner goed onder mijn bericht?

19. princess25

princess25 Niet meer actief

@ muppet, heb gisteren nog een buikfoto geplaatst, maar ik denk dat ie over het hoofd is gezien. is ook niet zo erg, want je ziet nog niet zo heel veel.

Vanavond echo.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Welkom Kell!!!

Deel Deze Pagina