Heej meiden, Vanochtend de eerste echo gehad. Was weer erg spannend! Vannacht ook onwijs slecht geslapen door de spanning.. We hebben nog geen kloppend hartje gezien, waarschijnlijk is de kleine nog erg pril! Wel zag de echo er beter uit dan de vorige keer. De vorige keer zagen we 1 klein zwart stipje in de baarmoeder, wat het vruchtje was. Nu zagen we een grotere zwarte vlek, en had het 2 mm lengte. 2 mm staat aan 5 a 5w3d, dus mijn cyclus is toch later op gang gekomen. Op deze termijn is een hartje nog niet te zien, dus de kleine houdt het nog erg spannend voor ons. De vk zei dat het er wel goed zwanger uit zag, ook mooi in de baarmoeder, dus dat is prima. 9 februari mogen we weer. Dan zou ik echt 7 weken moeten zijn, en zouden we dus meer moeten zien. Duurt nog erg lang, maar ben blij dat deze echo er op zich prima uit zag. De klachten zijn nog steeds hetzelfde, de pijnlijke boobies komen er weer bij kijken en de misselijkheid wordt meer, dus ben daar alleen maar blij mee. Zoals het nu lijkt komt de kleine uk eind september!
sitalita, bekend verhaal. Ik kwam bij de vk toen ik achteraf pas 4 weken en 3 dagen bleek te zijn. Ik mocht 2weken later terugkomen, toen was ik bijna 7 weken en een mooi kloppend hartje.
Hallo dames! Pff... ben echt moe. Maar buiten dat gaat het wel wat beter. maandag komen ze van moeders voor moeders. Ik hoop maar dat dat goed gaat.
ja daar zat ik dus ook al aan te denken dat t vocht te kort was ' ma moet je heel eerlijk zeggen dat ik niet zo veel water drink ik drink veel ranja en sapjes maar ik zal is ff proberen om water te drinken doe alles op dit moment om t weg te halen ... en ben ook al minder chocola gaan eten ben der echt gek op ma las dat dat ook een trigger was voor hoofpijn ,en zo probeer ik alles uit bijna geen koffie meer ,en nu dus ff dat met water proberen kijken of t helpt . liefs
Ik heb me vandaag ook aangemeld bij moeders voor moeders dus ze zullen nog wel contact opnemen. wilde ik vandaag de vk bellen om de 1e controle een week eerder te doen, hebben ze vandaag geen spreekuur. Dan maar wachten tot maandag met bellen. Ik ben ook vooral moe, soms wat misselijk en een wat trekkerig gevoel onder in de buik. Vooral als ik aan het werk ben of bezig ben met het huishouden. Net een dutje gedaan want moet zo naar mijn werk.
Hallo, ik ben Twinty en nu rond de 5 weken zwanger. Ben eind september uitgerekend dus kan mij ook bij jullie voegen. Super leuk om met zijn allen de buikfoto's te vergelijken.
Welkom Twinty!! hier alleen nog maar wat vetjes en darmenblubjes te zien, nog geen spannende buik dus
Welkom en gefeliciteerd Twinty Voel me vandaag goed eigenlijk, heb positieve gevoelens. Heb vandaag dagboek gekocht. Wil de zwangerschap bij houden, maar wel door ouderwets te schrijven.
Nou vanochtend een echo gehad. En jah hoor ik zag het knipperlichtje. Ze durfden alleen niet te zeggen hoelang ze denken dat ik zwanger ben omdat het nog te vroeg is. Alleen die verpleegster kon ik wel wurgen.
Spannend hoor allemaal echo's! Zal maandag afspraak gaan maken met de verloskundige. Las dat ze niet zomaar een echo gaan geven om te kijken hoe ver je precies bent. Maar als je niet precies weet wanneer de laatste menstruatie was ze wel gelijk een echo geven? Als je het wel weet dat je pas een echo krijgt rond de 11/12 weken? Zelf heb ik ook nog geen buikje,, niks te zien nog. Misschien volgende week een foto! Zijn er al mensen met een buikje? Heb al een paar foto's gezien maar is al een paar pagina's terug! Ben benieuwd!
Ohjeeeee.....Ik heb dadelijk afgesproken met een vriendin maar kan niks vinden om aan te trekken. OVERAL zie je mn gespannen (darmen) buikje in...
Hai meiden, Ik word ook een september mama...! Helemaal leuk..ik heb nog geen foto van mijn buikje omdat ik die nog niet echt heb. 6 februari de eerste echo..ivm extra controle heb ik een eerdere echo, maar normaal gesproken krijg je de eerste echo pas met 11/12 weken....( ik zag een vraag voorbij komen op het forum) Leuk om zo buikjes en ervaringen te vergelijken.
laska en twinty, welkom!! mams, ja, ik had nog een paar rokjes liggen die ik over mn buikje heen kon trekken en dan een panty erover en viel het minder op. Wij hebben het vanavond aan mn schoonouders vertelt, duurde even voor ze het shirtje door hadden, maar vonden het heel erg leuk.
@schaakkoningin, Dankjewel meid! Kregen van een vriend van ons een heel mooi cadeautje.. Hij is zelf misdienaar in de St Jan in Den Bosch. Hij heeft voor ons kindje een misintentie aangevraagd. Zo super lief! @nieuwe dames, welkom en vooral Gefeliciteerd! @echodames, fijn dat jullie goede berichten hebben gehad! Naar aanleiding van het terugzetten in tijd van mijn zwangerschap had ik toch zo iets dat kan gewoon niet.. We hebben toen helemaal niet gevreeen of wat dan ook. Dus toch van alles opgezocht omdat ik zoiets had van tja het zkh zegt ook niets aan de hand.. Maar goed ik heb toen straks gewoon gebeld.. Eerst naar het ziekenhuis en daarna naar mijn vk. Het ziekenhuis kon niet veel voor me doen zeiden ze.. Dus bij de vk ook mijn hele verhaal verteld ook met het horror verhaal van het andere ziekenhuis erbij.. Ik zij gewoon heel eerlijk dat ik geen 25 dagen meer kon/wilde wachten om te zien of alles wel goed zit. Nu mag ik maandag op intake en word er dan gelijk (of die week nog) een nieuwe echo gemaakt. Maar de opmerking die ze gaf deed me wel heel goed.. Ze zei als je een goede hartactie ziet, wat we dus zagen, dan gaat het in veel gevallen niet meer fout. Maar ik wil jullie graag gerust stellen dus dan doen we gewoon een echo extra, dan hoef je idd niet te wachten tot op de 21ste februari.. YEAH!! gwn een keer extra naar mijn kleintje kijken! Liefs Melanie
Welkom nieuwe meiden! Fijn om te lezen dat er weer goede echo's zijn geweest Hier begint de kwaaltjes te komen mega moe duizelig lig ik in mijn bed begint mijn bed + kamer te draaien erg vervelend Maar voor de rest geen klagen want ik ben niet misselijk gelukkig
ik ben op dit moment aan het werk. ik werk in de zorg. ik heb er 5 uur opzitten en nog 2 te gaan! ik heb met werk toch al wel last van steken en zeurende pijn onder in de buik/liezen. is dit normaal? bv banden pijn of moet ik me zorgen maken? vanmorgenet het poetsen thuis had ik er ook last van. liefs