September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ja 8feb intake bij de VK en 9 feb de 1e echo :D Spannend!
    Oh idd als ik me de komende maanden zo blijf voelen teken ik ervoor.

2. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    Hier dan ook even een foto van mijn buik
    foto is een beetje onscherp maar dat komt door de cam
    moet wel zeggen dat we net gegeten hebben hier op de foto ;)

3. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    @ ladytwister, wat een mooie buik!! Ik ben jaloers! Bij mij is er echt nog niets te zien.

Vandaag een heerlijk rustige zondag! Net even met mijn dochter een rondje gefietst, ze wil graag leren fietsen zonder zijwielen.. pff het valt nog niet mee.

Gisteren de verjaardag van mijn zoon gevierd, hij voelde zich super jarig. En wat is hij verwend. Ondertussen kunnen we hier in huis een bibliotheek beginnen met een zeer uitgebreide afdeling ruimtevaart! Hij is er helemaal weg van en heeft gisteren 8 boeken gekregen, erg leuk.

Soms twijfel ik wel of alles goed gaat met de mini in de buik. Ik voel eigenlijk maar weinig. Soms wat gerommel, maar ik ben niet misselijk, overdreven moe of heb andere kwaaltjes. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik er meer last van weet ik nog.

Gisteren hebben we het onze ouders verteld, die waren erg verrast maar zeer enthousiast. Komende week komen er verschillende aannemers, we willen een extra kamer op de zolder gaan bouwen. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk zal gaan kosten!
    Hebben jullie allemaal genoeg kamers om de baby een eigen kamertje te geven? Of komt hij/zij bij zijn broertje of zusje op de kamer??

Fijne dag nog allemaal!

4. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    @ lady twister
    wowww wat een mooi buikkie ik ben ook bijna 8 weekies maar dat red ik nog nie :)
    hiero nog steeds een pijn en vaag gevoel en vanmiddag weeer een erge steek in me buik ik hoop zo dat me echo morguh iets goeds zegt,,
    en dat er gewoon bij hoort .....

5. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    dank je wel :)
    is al een best buikje idd maar komt ook denk ik omdat dit mijn 2de zwangerschap is
    ik zal duimen voor je voor een mooie echo morgen
    laat je nog even weten hoe het gegaan is ?

6. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    @mayke1980 dank je wel !!
    wij hebben een eigen kamertje voor de 'nieuwe' baby we wonen in een huis met 3 slaapkamers 2 grote en 1 iets kleiner dus mijn dochtertje heeft net als ons de grote slaapkamer in gebruik en wat voorheen de logeerkamer was word nu de babykamer en de zolder die ook erg ruim is gaan we nu omtoveren tot logeerkamer
    dus bij ons allemaal een eigen kamertje

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier ook allemaal een eigen kamertje.
    Ook wij gaan de zolder verbouwen alleen word dat speelkamer/was&strijk hok voor mij.
    Uiteraard kan die ook gebruikt worden als logeerruimte dan.

8. tulip

tulip Niet meer actief

ladytwister, mooi!

Wij gaan woensdag naar een tijdelijk onderkomen en 13 april verhuizen we naar ons nieuwe huis. Komt heel mooi uit, kunnen we de babykamer ook meteen aanpakken.

9. princess25

princess25 Niet meer actief

@ evita, hoort er gewoon bij. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. Het komt gewoon doordat er ruimte gemaakt wordt in je buik. Soort bandenpijn geloof ik. Ik had deze vraag van de week gesteld en ze zei dat het normaal was. Gelukkig.
    Succes met de echo.

10. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    meiden met steken! hallo hier nog zo ƩƩn. Ik heb het vanaf het begin af aan al. Met 5 wk zo erg dat ik de vk heb gebeld en die zaterdag een echo had. Het was die volgende ochtend weg trouwens.

Nu heb ik het ook vaak. Na een tijdje staan, wandelen of tillen bijv. soms lig ik het liefst de hele tijd op bed zodat ik het even niet voel. Ook heb ik het met druk zetten als ik moet plassen of poepen. Poepen lukt daarom niet omdat het zoveel pijn doet. en plassen heb ik vaak napijn. Dus mijn banden zijn deze zwangerschap mega gevoelig. Mijn borsten daarentegen veel minder dan bij mijn eerste. Daarbij heb ik een veeeeel dikkere buik, wat behoorlijk onhandig is als je het geheim wilt houden:) Verder ben ik net zo verslagen extreem moe dan bij de eerste en voel ik me door de moeheid vooral ook misselijk.

nou morgen dan maar een positiebroek aan op het werk ipv een legging zodat ik met een wijder shirtje mijn buik kan verstoppen en het labeltje op de achterkant. Haha sjonge... stom gedoe he

En Brenda, ik ben blij dat je toch gegaan bent!! xxxxx

11. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook steken, de hele dag vandaag. En gisteren darm problemen waar ik nu nog de na weeen van heb ;) zoo leuk maarja
    morgen moeders voor moeders! Word het knaltest?? :p

12. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Moeders voor moeders heeft het druk morgen geloof ik, ik zie overal afspraken voorbij komen :) Ik heb me al wel opgegeven, ze zullen me wel bellen morgenavond ofzo.

We hadden gisteren een borrel van een kennis die jarig was en de hele familie was er. We hebben het wel even aan mijn schoonzusje verteld maar absoluut niet aan de anderen, zeker mijn schoonmoeder niet want dan weet zometeen iedereen het.
    Mijn schoonzusje gaat deze maand weer een IVF-behandeling krijgen, dit heeft ze ook niet aan haar moeder verteld omdat die dan elke dag gaat vragen hoe en wat, heel meelevend maar superirritant. Dus nu hebben we allebei een geheimpje :)
    Dinsdag ga ik het mijn zusje vertellen en dan mag de rest van de wereld wachten tot 5 maart.

13. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha die mensen ken ik ja. Vertel het me ma ook niet, dat is echt een wandelende telegraaf;) sterker nog zij hoort het het laatst. Nou vertel ik dat har niet das lullig maar ze lult zo snel door...
    We hebben wel voorgenomen dat als het volgende week met de echo allemaal goed is dat we het mijn schoonouders vertellen!:D Maar dat zijn gewoon zulke scheten;)

14. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    dank je wel meiden ik ben een beetje gerust gesteld nu ..
    ik laat cker even weten hoe t was hoop op een mooie sterke hartslag:)
    ik ga lekker slapen ben kapot weltuste lady's...

15. princess25

princess25 Niet meer actief

Dochter2009,
    Dus jij hebt het ook zo bij het plassen? Soms loop ik daarna nog een kwartiertje krom rond, haha. Lijkt wel of mijn spieren dan even een stukje korter zijn geworden. Nou ja, ben blij dat het er ieder geval bij hoort, het is dan niet anders.
    Hier vandaag weer een lekker een dagje vrij. Vanmiddag misschien even naar dorp kijken naar een spijkerbroek voor mijn mannetje. Die heeft er hard 1 nodig, maar hij vind van niet haha. Dan maar 1 als verrassing. Dat vind ie wel leuk.

16. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeders voor moeders is net geweest! Met een toch als ik het zo mag zeggen ZEEEEEER positieve test. Vanaf volgende week mag ik meedoen!
    Nu (ondanks de misselijkheid) SUPER happy!:) Ik ben weer door stukje onzekerheid heen. Nu op naar volgende week maandag! Dan volgende echo bij de VK!

Zo moest het even kwijt..

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier ook MvM geweest :D

Ik mag vanaf vrijdag weer in een kannetje plassen, maar doe het met alle liefde ;)

18. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    OOeh die van jou springt nog meer!!:D

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hihi ik heb idd flinke knaltesten gehad de laatste paar en deze doet leuk mee!
    Maar die van jou is ook harstikke mooi :D

20. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    nog 2 uurtjes en dan heb ik mijn echo duimen jullie ff meej dat tie goed is !!!
    liefs

Deel Deze Pagina