Wat een mooie buikjes!! zijn er weer voorbij gekomen en wat een heftig verhaal van brenda, hopenlijk blijft alles goed gaan! iedereen die een echo krijgt vandaag of morgen toitoitoi!
Succes met de echo! Altijd weer een spannend maar mooi moment. Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar jullie vandaan komen (als je het wilt vertellen tenminste) Dus vraag van de dag: Waar woon je? Hier in Nijkerk
ik ben benieuwd Evita. succes! @mams & blackie: leuk hè zulke testen. Het geeft toch weer een heerlijk gevoel als een test zo'n resultaat geeft Vorige week stond bij mij de teststreep er eerder dan de controle streep @princess25: groningenstad Vrijdag tijd voor mijn echo. Op het einde van een welverdiende vakantie van een week. Ik heb er zin in, maar toch wel een beetje zenuwachtig. Helaas moet mijn man onverwacht werken deze week, dus helaas ons plannetje om even een paar dagen weg te gaan moet maar even wachten. Ik weet ook al helemaal hoe ik de babykamer wil hebben zijn er meer die dat ook hebben? oh en geen wonder dat mijn broeken strakker zitten ik ben 3cm gegroeid in 4 weken (en met gewicht gelijk gebleven). misschien toch maar niet wachten met kijken voor kleren en deze week mam meetrekken om te zoeken naar kleren. Ik ben toch vrij
zo, vandaag druk aan het werk!liet van de broek de knoop al open. gaat helaas mijn rits dr hele tijd open!dacht ik even de knoop dicht te doen, patst de knoop eraf!nu ergens bij een bewoner een riem geleend, zakt me de broek iig niet van de billen!moet dus echt naar de stad van de week! ik weet ook al hoe ik de babykamer hebben wil, maar dat wist ik allang! hebben het gisteren mijn ouders verteld, waren erg blij. ze hadden t niet verwacht, mijn vader zat de hele tijd te glunderen! vanavond zijn de schoonouders aan de beurt. liefs
Ik woon in de achterhoek, vlak op de grens met Duitsland. Ook hier al helemaal uitgedacht hoe de babykamer moet worden. Maar we hebben dan ook alle meubeltjes tijdens de vorige zwangerschap gekocht. De Turijn Was er helemaal verliefd op en dat ben ik nog steeds. Eigelijk, als we de box en de badzet ophalen hebben we bijna alles compleet.
wij weten ook al hoe het kamertje gaat worden maar komt ook omdat we alles nog hadden van onze eerste dochter ook deze keer hebben we licht eiken meubeltjes en alles in poohbeer stijl zeg maar
kell, leuk dat ze zo enthousiast waren! @babykamer, ik heb ook al een idee, maar wil in mn hoofd eerst even bedenken hoe de invulling precies moet worden. We gaan voor een kamertje wat voor beide geslachten leuk is. We willen wel weten wat het wordt, maar ik wil geen standaard jongens of meisjesbabykamer. Over 10 weken naar ons nieuwe huis en dan kunnen we aan de slag. Onze dochter krijgt een kamer a la pip studio.
Mij stond ie er ook al eerder dan de controle test! Zo'n heerlijk gevoel! Nu maar die echo van volgende week! Die moet dan gewoon goed zijn! Heb er nu zo'n goed gevoel bij. Had je ook armbandje of kettingkje gekregen?? Succes met de echo!! Ben benieuwd! Hier uit Culemborg
hoi meiden, Hier weer een berichtje van mij. Ben net met Noa bij de dokter geweest haar hartje is nogmaals gecontroleerd en was helemaal in orde. Na mijn beschrijving van wat er nou precies gebeurd is zaterdag avond denken hun idd ook aan BHS ( breath holding spells ). Ze kunnen dit niet onderzoeken zolang ze geen aanval heeft heb tips en folders mee gekregen en hoop zelf dat het eenmalig was blackie en mams super testen! ik woon in gouda ( zuid holland ) En de kleine kan helaas geen eigen kamertje krijgen dus komt bij dochterlief op de kamer. Evita veel succes bij de echo hoop op een mooi kloppend hartje
Wij weten het nog niet Ja er moet verschil zijn he. Maar wij willen ook eerst iets meer zekerheid. Zijn wel aan het kijken enz. Maar wij kunnen ook veel van familie krijgen(de jongste zijn heeft zo zijn voordelen ) Wel willen we ook een kamer die geen meisje of jongen kenmerkt. EN! zooo lief! mijn man wil zelf het wiegje maken! Zooo cool!
Jep hier ook Op naar volgende week. Eerst woensdag intake bij de vk en dan donderdag de 1e echo Spannend!!!! Ik heb de ketting gekozen want het armbandje had ik al.
@ brenda ik was er al bang voor dat de arts dat zou zeggen hopelijk kun je veel opsteken met de folders die je heb meegekregen en ik duim echt voor je dat het maar 1 malig is geweest maar eerlijk is eerlijk ik ben bang dat ,dat niet zo zal zijn mocht je eventueel nog vraagjes hebben of iets degelijks kun je altijd bij me aankloppen hoor heb na 2 jaar wel genoeg ervaring met BHS