Ohw hahahaha sorry... De meisjesnaam die wij hebben, heb ik vroeger al eens aan een hamster gegeven. Had er 2 waarvan er 1 toevallig ook Luna heette en die andere naam dus. Maar ik vind het een onwijs mooie naam dus stoor me er niet aan.
Ik vind serieus alleen Yari en Laila leuk... Maar ik zou dan weer voor Layla gaan hahaha. De rest vind ik echt niks. Krijg ik van die woeste viking ideeen bij hahaha
Ik vind het echt heel moeilijk voor dat we zwanger raakte bij de eerste hadden we een naam maar opeens werd het toch noa. Nu denken we nog steeds aan die naam maar zijn bang dat mensen gelijk denken dat ze uit het buitenland komt omdat we ook een speciale achternaam hebben. Wat vinden jullie van de naam Neyanga ( mijn man heeft in Afrika gewoond en daar heet een rivier zo) hij is helemaal verliefd op die naam Je spreekt het uit als nejanga
Luca vind ik mooi en de rest TE appart naar mijn smaak. en te lang hahaha. 2 lettergrepen is hier echt de max
Vind ik erg mooi, maar wel alleen als het kindje dan ook een kleurtje heeft hahaha. Lijkt zo raar bij een blanke.
Wij hadden de vorige keer al namen verzonnen. Voor een jongen weten we ook de voornaam al en de 2 namen die erachteraan gaan komen, voor een meid weet ik alleen de tweede en derde naam. Voornaam weet ik echt nog niet. Wij vernoemen het kindje namelijk, meisje krijgt tweede naam vanuit mijn familie en de derde naam is van mijn schoonmoeder die op sterven ligt. Jongen krijgt als tweede naam de naam van mijn man (want de achternaam wordt de mijne, mijn man heeft ook mijn achternaam aangenomen) en als derde naam de familienaam van mijn vader. Meiden ik ben opeens zo misselijk... heb een rode kop, heel de tijd hitte aanvallen en krijg helemaal de rillingen zo misselijk. Maar gelukkig niet gespuugd, want ik ben op mijn werk!
jongensnaam en meisjesnaam hebben we hier ook al we waren het er gelijk over eens dus een van de 2 gaat het worden helaas kan ik het niet delen met julie aangezien mijn 2 zussen ook zwanger zijn en dus ook dit bericht te lezen krijgen hahaha en we willen het geheim houden tot aan de geboorte dus word een beetje lastig
ik stond erin alleen nu niet meer haha 7 september 2de kindje 32 jaar zo dan kan ik er nu weer bij hihi
hahahaha nee dan zou ik het niet doen. Bij het petekind van mijn man zit een jongetje die de klas die Ahmed heet...en die is ook zo Nederlands als maar kan. Heel vreemd.
Ach snap niet waarom, het is toch niet zo dat die namen alleen maar daar aan vast zitten?? Ik wil juist af van de nederlandse namen.. vind erg cliche daarnaast zitten we in multi culti wereld dus moet best kunnen!
hahahaahaha dat is iets heel persoonlijks...maar ik vind wel dat een cultuur eigen moet blijven. Het mengen van culturen is uiteraard niks mis mee. Maar als ik een gitzwarte man tegen komt die Jan heet...vind ik dat ook raar...
Bedankt voor de reactie's meiden! Gelukkig heb ik nog 7 maanden om erover na te denken hebben alleen 1 probleem man wil opeens het geslacht niet weten en ik wel
Miss wel zou er wel om kunnen lachen Als die al paar generaties in nederland woont krijg je dat toch wel. Of als mengeling is tussen nederlands en buitenlands... hoef je oo niet altijd te zien maar kwa naam wel zo herkenbaar