September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb sinds gister last van af en toe kortademigheid. Voel dan ook druk op de.borst. Volgens mij moet ik ook verkouden worden...wat doe.ik er tegen mag nu veel niet gebruiken..

2. tulip

tulip Niet meer actief

Meiden, ben er de komende dagen niet veel, sinds gister rood bloedverlies. Vk gebeld, moet het even afwachten omdat het niet veel is. Maandagmiddag een echo. Ze zei ook, aks ik hem vandaag maak zegt het niet dat het goed blijft gaan, daarom wachten we tot maandag.

3. mamaseptember

22 jan 2012
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ook ik ben in september uitgerekend. We dachten zelf gister 8 weken te zijn en uitgerekend te zijn op 12 september. Nu waren we gister bij de verloskundige en met de echo ben ik vooruit gezet op gister 8weken en 3 dagen. We hebben het hartje zien en horen kloppen. Dit was echt een te gek moment! Gisteren ook aan onze ouders en oma's verteld. Ze reageerden allemaal heel blij gelukkig. Daar waren we toch een beetje bang voor. Want ja, je weet maar nooit hoe mensen reageren. Ook tegen onze beste vrienden verteld en die reageerde ook heel blij voor ons. Dit was ook moeilijk, omdat we wisten dat hun al een tijdje bezig zijn om zwanger te worden en nog niet is gelukt. En omdat het bij ons vrij snel wel raak was.
    Voor iedereen die vandaag een echo moeten laten maken: Veel succes en hoop dat alles goed is.
    Is toch altijd spannend een echo!

4. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    @Tulip: wat een rotnieuws, voor die vervelende onzekerheid. Heel veel succes meid!!

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tulip meid wat schrikken!
    Kan het niet van de stress komen door het overlijden??
    Of een geknapt adertje???

Hier vanmorgen voor het eerst de wc omhelst...BAHBAHBAH!!!
    Ben sinds 2 dagen eigenlijk continu misselijk.
    Droge dingen als brood enzo kan ik wel eten. Maar avondeten ofzo, dat lukt echt niet :(
    Zit nu aan een heerlijk ontbijt van droge melba toast...hahahaha.
    Oh the joy of being pregnant!

6. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Tulip, dat is schrikken zeg! Hopelijk valt het allemaal mee, en zit de kleine er nog goed.

Karin, veel succes met de echo vandaag!

Hier vandaag op de 6 weken, klinkt niet ver misschien, maar ben blij dat ik me tot nu toe nog steeds echt goed zwanger voel (oftewel misselijk).

7. tulip

tulip Niet meer actief

mams het kan, omdat ik ook nog geen buikpijn heb, maar het kan ook het hele begin van een miskraam zijn. Zelf denk ik dat het mis is. Niet per se uit zelfbescherming, maar ik heb er al de hele zwangerschap geen goed gevoel over. Op de een of andere manier bleef mij een naar gevoel bij.
    We zijn gister ook naar ons tijdelijke onderkomen verhuisd, dus het kon ook van het sjouwen en druk doen zijn. Maar dan is het een wondje in de baarmoeder en dan zou het wel langzaamaan bruin bloed moeten worden, dat betekend dat het wondje dicht gaat.

8. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Tulip, ik ga heel hard voor je duimen meid.. en dat je het kunt wachten tot maandag vind ik heel knap!

liefs Melanie

9. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    Tulip dat is schrikken zeg ..... ik duim voor je dat alles goed mag gaan ...

Ben net terug van de echo en alles zag er goed uit hartje klopte mooi en we hebben het ook al even mogen horen
    zoals we al hadden verwacht ben ik vandaag precies 9 weken
    dus we zijn erg blij blij blij

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @lady, mooi!! en wat fijn dat je het hartje ook hebt mogen horen! Was dit je termijn echo?

liefs Mel

11. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ow Tullip hoop zo voor je dat het niets ernstigs is mijn duimen draaien voor je meid!

Lady twister wat fijn dat je een goede echo heb gehad altijd weer fijn die bevestiging:D

Hier nog steeds erg onzeker heb nog geen bloedverlies gehad maar voel me echt totaal niet zwanger had gisteren steekjes in mijn vagina de hele middag en avond geen idee wat het is heb ook het idee dat mijn buik kleiner is zal zo een foto plaatsen.
    Deze zwangerschap lijkt totaal niet op die van mijn dochter:(
    Bah haat onzekerheid en moet nog zo lang wachten op een echo grrr:x

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tulip, ook ik ga heel hard voor je duimen meid dat het goed mag blijven gaan!!!!!

13. angie23

angie23 Niet meer actief

Jeetje zeg :$! Wat naar.
    Hoop dat het goed blijft gaan, heel veel sterkte !

Lijkt wel alsof iedereen in mijn omgeving en op zp een miskraam krijgt. IK word er bang van :(

14. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
  15. angie23

angie23 Niet meer actief

Hier ook een onzekere troela! Nog nooit een miskraam gehad.. Maar bij elk dingetje wat ik voel of juist niet voel slaat de onzekerheid toe! Had ik bij de zwangerschap van mijn dochtertje helemaal niet. Zoals ik net al zei het lijkt ook wel alsof het bij iedereen een keer mis gaat. Dat maakt mij ook erg bang. :(

16. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ik ook, heb vanmiddag weer een echo, en als je dan dit soort berichten leest denk je van owjeeh als het straks maar goed zit.. Maar goed we blijven positief :D
    Probeer jij dat aub ook te blijven, is heel goed voor het beebje.

Liefs Melanie

17. angie23

angie23 Niet meer actief

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    BRenda goeiedag dan!!!!! Wat een toeter!

Lijkt me niks om me zorgen over te maken.

19. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg

WOW!!! dat is al een hele buik meid.. hoeveel heb je erin zitten? haha Mooi hoor!

liefs Mel

20. angie23

angie23 Niet meer actief

Dat weet ik ook wel probeer ook mijn best te doen. Vorige week voelde ik me echt mega zwanger misselijk buik en rug pijn, ik had het allemaal. En nu helemaal NIETS!:(:(... Ik duf nog niet helemaal blij te zijn. Heb ook pas 1 maart mijn echo en dat is nog heeeel lang;).

Deel Deze Pagina