Kun je niet bellen om te vragen voor een vroegere echo? Gewoon aangeven dat je je heel druk maakt en toch wat zekerheid wil hebben. Weet niet hoe jou vk is, maar die van mij deed eigenlijk niet eens moeilijk. liefs Mel
Bedankt meiden ik dacht dat hij kleiner was dan de vorige foto maar misschien zijn mijn darmen minder opgezet ( voel me minder opgeblazen zeg maar ). Angie ik heb wel eerder een MK gehad bij 10 weken en toen voelde ik me ook eerste weken zwanger en daarna werd het minder. Maar goed stress is idd niet goed voor het kindje dus moet positief blijven hoe moeilijk ik dat ook vind met al die horror echo verhalen
Hey lady's Hoe is t bij jullie allemaal??hier gaat t goed . Ben ff 3dagen nie geweest en moet ontzettend veel terug lezen haha Lkkr gekletst haha ma nu ben ik dr weer . Jeetje brenda wat een mooie buik... mel suc6 bij je echo. tulip ik duim voor je!!
Wat een vervelend nieuws allemaal. Net als meerdere hier wordt ik er gewoon onzeker van. Heb het hartje zien kloppen, maar toch ondanks zoveel nare berichten, durf ik nog steeds niet voor de volle 100% te genieten. Gisteren mijn andere 2 collega's vertelt. 1tje daarvan zijn ook bezig met een kindje, maar dan via ivf. Merkte dat het best lastig was dat ik mijn enthousiaste nieuws vertellen. Maar, heb respect ervoor! Want , wat lijkt me dat zwaar.
Dacht dat ik lang moest wachten ergens in feb mag ik moet 7 feb een afspraak maken nadat ik bij de VK ben geweest maar jij moet nog 4 weken wachten
Ben zo bang dat ze me dan een zeikerd vind ofzo. Mijn start was ook erg bijzonder ik testen pas 8 dagen over tijd positief. Mijn huisarts had al gezegd nou meid geef de hoop maar op je zal wel ongesteld worden. Pardon.. Uiteindelijk was na aandringen de bloedtest positief en de zw tesen uiteindelijk ook. Wellicht heeft die opmerking voor de angst gezorgd. En heb ik ook mijn vermoeden dat ik korter dan 6 weken zwanger ben en ik dus uiteindelijk teleurgesteld zal zijn als de echo niks oplevert. zo pffww dat is er uit
Brenda mooi buik. Tulip, he wat schrikken meis. Ik herken het van mijn mk, dat gevoel vanaf het begin dat het niet goed is. Hopelijk heeft je gevoel het mis. laat je weten hoe de echo was? Hier: we vieren zaterdag mijn zoontje's verjaardag dus ik heb ff afleiding want dinsdag is de echo, vind het wel heel spannend!
zo brenda wat een buik, mijne is nog niet de helft er van. Het lijkt gewoon of ik iets te veel gegeten heb. Ik heb ook vk gebeld of ik eerder kon maar helaas kon ik echt pas met 10 weken komen. Nu dus nog 2 weken wachten. ik zou het nl graag aan de zussen en broer van beiden willen vertellen maar mijn vriend wil echt graag wachten op de echo.
Mijn prachtige darmen buikje ... En die mooie zwangerschap streepjes van mijn vorige zwangerschap ook he
inprincipe kunnen jullie allemaal wel een vroege echo krijgen hoor , maar dan moet je het alleen zelf betalen. ken genoeg meiden die dat doen omdat ze pas bij 10/12 weken een termijn echo krijgen en zich toch onzettend onzeker voelen . maar geloof mijn door mijn verleden heb ik wel een vroege echo gehad , bij 7 weken. en nu zijn we een week verder en de twijfel slaat ondanks de goede echo gewoon weer toe ! de eerste 12 weken zijn gewoon onzettend spannend en een echo zegt voor even dat het goed is maar pas als je je kindje in je armen hebt weet je zeker dat je de zwangerschap succesvol hebt uitgedragen dus kom op meiden geniet van het kleine minimensje wat je onder je hart draagt !
mooi buikje angie bij de tweede gaat het een stuk sneller he violet dat is idd geen leuke reden maar bij onze vk houden ze daar geen rekening mee mag pas rond de 9 weken
Maaike, zelf betalen? Als er een reden is om eerder te kijken doen ze het gratis (nja word door je verzekering betaald) sinds 2007 heeft iedereen hier recht op mits het dus met een reden is. Die reden kan al zijn ongerustheid.. @angie mooi buikje hoor..! Zal die van mij ook een plaatsen. liefs Mel
gisteren heel de avond in het ziekenhuis gezeten. We weten niet hoe het gaat, het hcg hormoon is nog goed aanwezig. Het is allemaal slecht te zien, is het al aan het afbreken of zijn dit de voortekenen van een mk, de gyneacologen en verloskundige kunnen ons geen zekerheid geven. Ik verlies met plassen was oud bloed en vliesjes, ik vond dit eng en heb daarom een echo in het ziekenhuis gekregen en er is bloed afgenomen. Mijn bloed was goed, maar de echo was niet duidelijk, misschien ben ik nog korter zwanger. We weten niets, we moeten afwachten tot de 10de dan kunnen ze meer zekerheid geven. ik vind het heel eng en ben super onzeker, ik heb al 1 mk gehad maar voel me nu goed. We houden ons maar vast aan dat er een mogelijkheid is dat het toch nog goed is, ook al is deze maar klein. Nu rustig aan doen en afwachten!
Missymaaike, goed gezegd. Je hebt pas zekerheid als je kindje gezond en wel op je buik ligt. Tot die tijd blijft het onzeker. Ook hier een vroege echo ivm een misgelopen zwangerschap.
meid heel veel sterkte in deze onzekere tijd zal voor je duimen dat je over 2 weken een goede echo heb knuffel voor jou
ik hoop dat bij iedereen de beebjes blijven plakken. zie teveel enge berichtjes om me heen. Duimen meiden!!!