September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angie23

angie23 Niet meer actief

Hahahah:D....

2. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    ik heb gelukkig weinig last van misselijkheid en kan gewoon alles eten.
    heb nog niet echt zin/geen zin gehad in dingen die ik normaal niet/wel lekker vindt!

ik ben wel snachts veel wakker, ik slaap dan wel weer in maar wordt bkjna elk uur wakker!ik gebruikte altijd melatonine maar dat doe ik nu niet meer!
    echt een heel rood hoofd heb ik geen last van!merk wel dat ik meer rode vlekken in het gezicht krijg maar dat zijn meer onzuiverheden!

hoop vandaag te gaan kunnen schaatsen.
    ik moet t weekend en ma/di/wo werken dus bij mij gaat de tijd wel een paar dagen snel!

3. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    ja hier hebben ze ook veel sneeuw voorspeld ma ik moet eerst nog zien of t er komt hahaha zoja dan ff een sneeuwpop maken hhaha
    waar woon je als je dat wilt zeggen hoeft nie hoor..maar hier in denhaag ligt nog niks maar ik hoorde wel dat t in amsterdam al sneeuwd en dat is nie zo heel ver weg dus hoop dat t hier snel komt ..

4. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    Hier sneeuwt het al bijna 2 uurtjes dus ik ga zo even lekker naar buiten met de kleine meid op het moment hele dikke vlokken haha waarschijnlijk als manlief thuis komt vanmiddag gaan we even schaatsen met de kleine meid

5. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    geweldig!! ken je niet een beetje hier heen sturen:D:D

6. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    hahaha:p voor mij was het eenmalig volgende keer zakkie mee:D

7. angie23

angie23 Niet meer actief

Hier ook in Den Haag!! :D
    Ik zie nu op tv dat het bij koffietijd wel sneeuwt.. Heb echt niks beters te doen he;)..

8. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop zo nog naar huis te komen, stomme ns.
    Ik ontarm wc niet. Ik hou het tot nu toe gewoon binnen ;)

9. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    leuk joh ook denhaag welke wijk als je dat wilt zeggen? geweldig
    ja ik zit ook koffie tijd te kijken wachten tot ik me kids ken halen uit school haha ook niks beter te doen hahhaa

10. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    er worden hier wel een hoop nieuwe trends gezet hoor spugen in de supermarkt en ik heb een nieuwe ik heb me hele zwangerschap nog niet hoeven spugen of wat.
    sta ik gisteren avond onder de douch omdat ik me niet lekker voelde nou je raad het al Hahah

ik ben gisteren avond op curcus wel met me neus op de feiten gedrukt , een mede curcist is bevallen van een kleine meid en die kwam ze laten zien , voor dat ik haar aanpakte zei ze , ze mist wel een paar onderdelen .
    dus ik keek haar vragend aan toen vertelde ze dat ze aan elke hand maar 2 vingertjes had en aan elke voet maar 2 tenen !
    dit hadden ze niet gezien op guo echo en kwamen er pas achter na de bevalling !
    ik was me toch blij dat ik niet op het kaartje had geschreven het gedichtje over 10 teentjes en 10 vingertjes !
    maar ik had echt zo iets van pfffff het zou je maar gebeuren !

11. princess25

princess25 Niet meer actief

oei, gelukkig dat je dat maar niet gedaan heb. Dan kun je volgens mij ook door de grond heen zakken op dat moment. Wel sneu voor het kindje, ookal zal die er nu nog weinig van merken denk ik.

Hier ook al koffietijd, er is nooit wat anders op tv.

Hier sneeuwt het nu al ong. een half uur. Mooi plaatje. Straks weer de honden uitlaten. Kan ik eindelijk mijn schoentjes aan met van die spijkertjes, haha.
    Vond die dingen altijd zo stom, maar vorig jaar was het zo glad, dat het mij toch wel handig leek met uitlaten.

Weten jullie nog leuke hollandse films? Mijn man houdt er niet van, ideaal om te kijken als ik vrij ben.

12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb pas De President gedownload maar moet m nog kijken. En anders natuurlijk Antonia, zo mooi :)

Zo ik ben ook wakker hoor... Jeetje wat ben ik moe!

13. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    hier in de achterhoek de eerste vlokjes sneeuw.
    Ik ga dr ook een leuke film opzetten.
    Zoek nog steeds iemand wie mee wil schaatsen maar tot nu toe nog geen geluk.

14. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geluksvogels ik wou dak thuis was. Nu op weg vanaf cursus. Nu in utrecht sneeuw... Hopelijk werkt ns mee ben zo beroerd als een hond...

15. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik hoorde net op het nieuws dat ns hun dienst regelingen heeft omgegooit ! en er minder treinen rijden !

16. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden

Ik heb besloten om afscheid te nemen van dit topic.

Wens jullie allemaal een goede en mooie zwangerschap toe en dat jullie mooie kindjes op de wereld mogen zetten in September.
    Veel liefde, geluk en gezondheid voor de toekomst :D en bedankt dat ik een tijdje met jullie heb kunnen delen hoe de zwangerschap verloopt.

Zal nog wel af en toe naar jullie buikjes komen kijken, dus plaats ze maar :D:D

Liefs Karin

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kell, waarin de achterhoek woon je????

Hier sneeuwt het nu leuk!
    MAg wel een paar uur zo doorgaan :D

18. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    van mijn mag het nu wel stoppen hier in almere sneeuwt het echt flink ... en ik ben nu aan huis gekluisterd met me rolstoel, krukken of scootmobiel door de sneeuw is geen optie :(
    en wil gewoon ook niet de kans hebben om te vallen

19. princess25

princess25 Niet meer actief

Kom net van buiten, maar zo koud is het nog niet eens. Dat is altijd weer een voordeel met sneeuw. Ben benieuwd hoe laat manlief vanavond thuis is. Gisteren was ie al later, laat staan vandaag. Utrecht is dan ook altijd drama.

Gisteren misselijk, maar vandaag weer. bah. Straks beneden schoonmaken, maar heb totaal geen zin. Hoop snel die nesteldrang te krijgen, haha. Dan is mijn huis weer mooi schoon, fris en opgeruimd ( nu ook wel hoor).

20. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja gelukkig valt utrecht den bosch( daar tussen rij ok) niet onder randstad. Maär ns stelletje mietjes echt waar de rest van europa lacht ons uit

Deel Deze Pagina