@dochter, wow wat een buikje heb jij al! mooi hoor.. @blackie lief buikje heb je! Heb heerlijk geslapen maar toch ben ik nog super moe haha. Dus straks wat uitgebreider type. Liefs Mel
Tulip, wat is er aan de hand? Ik moet nog 3 uurtjes werken. maar pppff kan wel een dutje gebruiken. Vnaaf is mijn vriend niet thuis dus lekker niksen op de bank. Morgen lekker na het werk samen schaatsen
Tulip meid, heel veel sterkte meid Mooie buikjes gezien. Hier nog weinig verandering met 1,5 week geleden dus ik wacht nog ff met posten. Vanmorgen de box opgehaald Helemaal blij hahahaha!
Tulip wat is er aan de hand??? Ik lees net het de verhalen over roken en drugs tijdens de zwangerschap. Ik ben zelf een kettingroker. Heb het afgelopen jaar zoveel pogingen gedaan om te stoppen met roken. 2 januari kon ik gaan testen en mijn vriend en ik zijn vanaf 2 januari 'gestopt' met roken. Lekker cliche voor de buitenwereld, dus niemand vermoed iets. Mijn vriend rookt 's avonds 1 sigaret en ik neem dan 3 trekjes en besef dat ik het vies vind. In het weekend kan ik het niet laten als anderen om me heen roken. Dan neem ik een paar trekjes mee. Max. 1 sigaret per dag. Voel me dan wel weer ontzettend schuldig, maar ik weet ook dat de stress van het niet kunnen roken erger is voor de kleine dan die ene sigaret. Zo dat is eruit!!!! Uiteindelijk wil ik zeker helemaal stoppen met roken. Waarom wou ik vroeger toch zo stoer zijn door mee te gaan roken met de populaire kids van school. Zo dom voel ik me achteraf. Zit er al ruim 12 jaar aan en het stoppen lukt bijna niet. Als ik dan zo'n 16 jarig meisje zie roken kan ik ook zo kwaad worden. Gelukkig heb ik drugs nooit wat gevonden, dus die verslaving ken ik niet. Wat grappig al die foto's. Ook van jou mams, zien we hoe je eruit ziet. Totaal anders dan ik had verwacht. Gaan anderen over een tijdje ook foto's van zichzelf plaatsen als iedereen het mag weten??
@ loes... het is wel echt een fabeltje hoor dat een sigaret per dag minder slecht is dan de stress.... sigaretten zijn echt heel slecht. ik hoop dat je toch kan stoppen langzaam. bij mij heeft het ook wel een weekje geduurd, maar je houd jezelf voor de gek!! ookal zijn het maar een paar trekjes... toen ging het bij mij uit schuld gevoel helemaal over het roken en nu heb ik 0 problemen ermee en het voelt zo veel beter. schaam je niet maar maak het wel bespreekbaar en probeer echt te stoppen..
omdat ik van baan ga switchen en ik echt niet het risico wil lopen om geen vast contract te krijgen veel mensen hebben me op dit forum al tegengesproken dus daar ben ik niet zo van gediend.. ookal bedoelt men het goed. beter gewoon verborgen houden voor mij... daarna kan iedereen het zien en weten
Nou belofte maakt schuld.. dus daar is ie dan. Mijn buikje (die van zichzelf al wel bol is hoor, maar ik zie het wel duidelijk)
@loes, mijn foto heeft hier al die tijd als avatart gestaan maar hier nogmaals dan: Dit is ik... eentje met blond haar en de andere met donker haar zoals ik nu ben.. KLIK HIER VOOR DE FOTO
Ik doe echt m'n best. Maar wat gek, heb dit van meerdere vriendinnen die zwanger zijn geweest. Die konden beter niet stoppen met roken want dan was de stress zo groot dat er 'groeiproblemen'? zouden komen. Ze konden er beter 5 per dag roken. Zowel huisarts als vk heeft dit gezegd. ??? Zal overal wel weer anders zijn. Zo ben ik laatst bij een vervangende huisarts geweest en die zei dat ik alles kon blijven doen. Hoef geen eten te laten staan en kon gewoon gaan schilderen, want de vrouwen in Afrika doen er ook niks anders om als ze zwanger zijn... ??? Die man spoort niet helemaal. Heb zojuist een lekkere cake gebakken. Dit keer was het excuus; de echo van maandag. Als het goed is hebben we wat te vieren en als het slecht nieuws is hebben we iets om ons op te storten. Net al lekker het overgebleven beslag opgegeten. Maar bedenk me net dat dat niet eens mag (???!!!) er zit ei in. Dat mag je toch niet rauw eten????
@Mel; ja heb jou foto al voorbij zien komen haha. Alleen nog niet zo groot. Maar vind blond ook wel mooi staan hoor. Ik ben zelf jaren blond geweest en ook overgegaan naar donker. Nu wil ik toch wel weer blond... Ik plaats mijn foto nu nog ff niet, want er zijn bekenden die mee kunnen kijken. Blijkbaar is iedereen in mijn omgeving ineens zwanger...
van mij mag iedereen het weten dat ik zwanger ben, ben er zo enorm trots op..! Laatst zaten we bij de vk komen we 2 meiden tegen die we kennen 1 uit de straat (zijn er in totaal 3 zwanger in onze straat) en 1 om de hoek. Best leuk..! Ennuh waarom zou je geen rauw ei mogen eten? Is goed voor je spieren hoor haha. Liefs Mel
hey ja dames das best wel een goed idee eigelijk een foto plaatsen van je zelf als je wilt natuurlijk we kletsen nu al zo lang met elkaar is wel leuk om ook een gezicht te zien bij teksten tog... ik zal vanmiddag ff kijken of ik er een foto van me zelf op ken krijgen
nou dames zoals beloofd mijn foto,, en precies zoals mel zeg,t iedereen mag weten dat ik zwanger ben!!! ben er ook trots op
Het eten van rauwe eieren worden afgeraden maar dit geldt ook voor niet zwangeren. De kans op salmonella is aanwezig. Dit is heel vervelend, ook als je niet zwanger bent.
Hmm waarom denk ik daar nu weer achteraf aan. Stom, stom... Maar goed, van 1x zal het wel niet direct verkeerd gaan (positieve gedachten moeten houden) Leuke foto evita. Ik wacht nog ff tot een goede echo. Heb nl last van een stalkend ex vriendje en die hoeft mijn eventuele verdriet niet te weten te komen...