` Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Maar zijn die wel zo lekker als de zelfgemaakte dan?? Dan doe ik dat volgende week wel haha...
Alles is lekker nu!! Maar helemaal die dingen die niet zo heel gezond zijn. Het scheelt wel dat je de aangekomen kilo's nu mooi op de zwangerschap kan gooien..
Wij denken dat het een jongen gaat worden. De naam staat tot nu toe vast op Luca. Dit omdat wij het nergens over eens waren en ook niet snel een zelfde naam leuk vinden. Maakt me niks uit of anderen in de omgeving ook zo gaan heten, het gaat erom wat wij samen mooi vinden. Maar alles kan nog veranderen...
voorgevoel denk een jongen maar dacht ik vorige keer ook Pasfoto? is een trouwfoto ook goed heb geen andere op deze pc staan
haha, heb ik ook gehad, alleen deze week had ik er geen puf voor... ik zag wel alles en had grootse plannen om te poetsen, alleen kwam er niets van dat uit m'n handen....
Mijn man wil een meisje, ik een jongen, nog geen idee wat het word Mja als we het eenmaal weten ben ik allang blij:d Maakt me verder op zich niet uit! Trouwfoto's altijd leuk
Hallo dames, Vandaag heel de dag op stap geweest met mijn zus.. En jullie raden het nooit!! Heb vandaag een positiebroek gekocht ... Had zo last van mijn buik elke keer zat die knoop in mijn buik te drukken.. Tot mijn verbazing zat het nog héérlijk ook. Het is toch niet normaal meer ..
ik wil idd iig voor werk 1 positiebroek kopen!weet iemand waar je goeie maar niet al te dure broeken kunt kopen? blackie, mooi hoor die trouwfoto! we willen niet weten wat het wordt dus we zullen nog wat maandjes moeten wachten
angie23, dankje had via internet daar idd al wel broeken gezien. moet ik er toch maar eens langs of wat bestellen
Hallo allemaal, Mag ik me bij jullie aansluiten? ik ben nu 7 weken zwanger van de 2e, vorige week met 6w2d een echo gehad en een kloppend hartje gezien. 21 febr is de termijnecho Mijn man is 28 en ik ben 25, onze dochter is net 1 geworden.
Wie weet er nog leuks te doen morgen? ik kan niks vinden. En wie gaat er allemaal naar de 9 maandenbeurs???
Welkom leeuw je maakt meblij ik heb maandag mijn echo en zo te horen toch kans dak hartje hoor Heb al positiebroek via marktplaats
ik ga met een vriendin naar de 9 maandenbeurs morgen genoeg te doen; eerst werken en daarna weer even schaatse
blackie, met 1e zwangerschap een echo gehad met 6w1d en ook toen een kloppend hartje, veel plezier maandag. 9 maandenbeurs: de planning is om naar de hhbeurs en 9 maanden beurs te gaan. 1e zwangerschap niet zoveel last gehad van moeheid, en nu pff, lag gister om half 7 al te slapen, ik heb ff gedoucht en ben alweer kapot ik ben heel blij met de zwangerschap hoor maar dit is wel erg vervelend, heb al een kleine en kan niet ff gaan liggen. Brenda, mooie foto! leuk stel samen
brenda, wat een mooie foto's! ik kan jullie helaas geen trouw foto's showen want we zijn dus niet getrouwd. beetje een geld questie ook!wij gaan leuk trouwen als ons kindje(s) groter zijn en het mee kunnen maken!is helemaal in tegenwoordig !