September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    dag dames..!! allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    ik ben naomi, ben 25 jaar en voor de 3e keer zwanger. ik heb al 2 zoontjes :)
    ik wil me graag aan de september 2012 mama's toevoegen..!!
    volgens uitgerekende datum zou ik ergens rond 24 september uitgeteld moeten zijn, maar dit weet ik niet zeker.. september baby zal het zowiezo wel zijn :)

ik hoop op een leuke tijd met jullie dames..!!
    bij mij zie je helaas nog geen buikje?! zodra er wat begint te groeien plaats ik ook een buikfoto :)
    ik heb wel enorm veel last van buikpijn en maagzuur, geen misselijkheid :) gelukkig!!

morgen ga ik een afspraak maken bij de vk.. ik ben zo nieuwsgierig..!!

lieve groetjes!!;)

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Welkom Naomi!!!

Oooooh man wat voel ik me beroerd!
    Tis niet grappig meer.
    Zou eigelijk nu met manlief op de ijsbaan moeten staan maar ik heb hem alleen laten gaan.
    Moe, misselijk,last van de darmen,hoofdpijn...blllluuuuuuh.
    Duik zo onder de douche denk ik en dan lekker mn bed in.

3. enjoyce

enjoyce Bekend lid

15 dec 2011
    712
    0
    16
    Vrouw
    bedankt voor jullie lieve reacties!

Leeuw86, bedankt voor je verhaal! Ik hoop dat ik me uiteindelijk voor niets druk gemaakt heb!
    Loez, het is idd echt killing ik weet niet wat ik moet denken, we weten dat ze zouden kunnen zeggen dat we de zwangerschap moeten afbreken maar we blijven hoop houden!

sex nu al helemaal niet, voorheen wel. Het kan geen kwaad. Ik heb er nu een raar idee bij en mijn vriend gaat hier super mee om!

4. enjoyce

enjoyce Bekend lid

15 dec 2011
    712
    0
    16
    Vrouw
    Welkom Naomi!!

5. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff blij te lezen dat ik niet de enige ben die geen sex heb.
    Ik slaap het liefst de hele dag. Heb het ook zo koud dat ik standaard een legging aan heb met daarover een broek. Dan een topje, met tuniekje en daarover een vest. En dan nog rillerig. 2x dikke sokken pffff....

Maar moe dat ben ik de hele dag, lukt me ook net op vol te houden tot in de avond dat me vriend thuis komt en vanaf dat moment ben ik saai en doet hij de 2 andere kids.

Denk dat het hier ook mede komt door me vitamine B12 tekort. Hoop dat het snel bijtrekt nu ik injecties krijg.

Verder heb ik in de avond last van me darmen, en dan ook echt giga opgezette buik.

Wel hele mooie fotos zie ik voorbij komen zeg. En meiden vanaf wanneer gaan jullie positiekleding dragen? of dragen sommige het al?

6. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    bedankt voor jullie welkom..!! mams136 en enjoyce.. :)

ik hoop voorlopig nog geen positiekleding te hoeven dragen... meestal pas vanaf 4 maanden :)
    ik schrik er ook best van dat zoveel vrouwen al zo'n buikje hebben vd darmen.. ik zelf heb dit niet!
    wel leuk zo'n forum om te vergelijken haha..

verder ben ik ook heel moe.. minder zin in sex maar doe het nog wel ;)

7. princess25

princess25 Niet meer actief

Hier draag ik ook nog geen positiekleding. Al wel 1 broek aangeschaft voor werk, maar nog niet aan gehad.

Vanmiddag na mijn werk zouden we ook gaan schaatsen. Maar we moesten eerst naar beneden naar het water (ong 3 meter, via schuine wand) maar de vlonder waren super glas en daarnaast ondertussen ook. Durfde het niet aan, zag al wat mensen onderuit gaan en sommige kwamen niet boven. Dus.....hadden alleen een frisse wandeling gehad van parkeerplaats naar ijsbaan. Wel jammer, had er zo'n zin in.
    Ben echt een enorme schijterd, nu helemaal met een kindje in mijn buik.

Naomi, welkom hier. Leuk dat je ook zwanger bent. Gefeliciteerd!
    Wat wel grappig is, dat jou naam op mijn namenlijstje staat voor ons kindje ( mocht het een meisje worden)

8. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Naomi welkom!!

@namenlijstje.. Onze naam hier of op een ander forum nog niet tegen gekomen.. Dus houd hem ook lekker geheim..

Wat ik er wel over kan zeggen is dat zowel de jongens als de meisjes naam bestaat uit 5 letter en de eerste 3 letters dezelfde zullen zijn..

Liefs Melanie

9. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    welkom naomi:)
    hey dames ff een andere vraag hebben jullie ook zon last van je tanden en tandvlees ik poetste vanochtend mijn tanden en het voelde tog vreemd net als of ik een gaatje had of iets ken het nie goed uitleggen maar voelde heeel vreemd normaal heb ik dat nooit ... heb hele goeie tanden geen 1 gaatje in 26 jaar tijd dus vind t egt vreemd maar heb ergens gelezen dat je tanden en tandvlees in je zwangerschap er onder kunnen leiden...

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    klopt evita allemaal van de hormoontjes

11. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ja klopt ze zeggen ook iedere zwangerschap kost je 1 tand bij mij was het bijna het geval en heb zelf ook geen enkel gaatje maar mijn tandvlees trok helemaal op:(

12. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmm dat is niet waar hoor. mensen nemen echt wel een zwangere vrouw aan! waarom stop je niet ook zoals ik en ga je gewoon op zoek naar werk nu het nog kan?? ze mogen je niet eens weigeren omdat je zwanger bent en je kunt het prima nog 2 maanden verbergen!

alleen om je te zeggen dat ik het wél doe en ik heb al heel wat intakes gehad bij solicitatiebureaus... echt waar hoor meid denk even goed na wat je wilt!

13. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    dank je wel princess25, wat grappig..!! dat die naam nog steeds populair is na zoveel jaar whuahaaha..
    ik heb nog niet eens nagedacht over namen.. ik vind dat zo moeilijk!! met mn laatste bevalling wist ik het nog niet welke naam wij wilde, dus vroeg de verpleegster om nog ff te mogen spieken bij de geboortekaartjes voordat ik moest gaan liggen om te bevallen whuahaha ;)

willen jullie weten wat je krijgt? of blijft het een verrassing??

14. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    melanie013, evita26 bedankt voor jullie welkom ;)

ik heb kiespijn gehad, moeite met bijten :( maar een dag ervoor ben ik bij kaaktherapie geweest en hij had de boel gemasseerd en vervolgens de binnenkant van mn wangen geknepen (hard)
    (de boel zat een beetje strak/vast) dus weet niet of het met een zenuw te maken heb gehad of dat het een zwangerschaps kwaaltje is :)

15. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is bekend,je moet ook voor extra calium zorgen.
    Mijn moeder was toen ze jong was met haar voortanden op de stoep geknald. Had scheuren hoog in haartanden maär kon geen kwaad. Tot ze zwanger werd en ze er alle 5 uitvielen

16. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeeeh Goedemorgen dames!
    Vandaag is het zover! Ik ben zo nieuwsgierig maar tegelijkertijd ook doods bang! Me man snapt het niet! Mja je weet het gewoon maar nooit!
    Ik laat het jullie weten!

17. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    Hi ladies, wat is er weer een hoop bijgeschreven dit weekend. Leuk al die buikjes/trouwfoto's!!
    Heb zaterdag ff geshopt, positiekleding verkopen ze bij ons in de stad niet meer:(. heb nu nog maar 1 spijkerbroek waarvan ik de rits half dicht krijg en het knoopje met een elastiekje vast heb zitten.:D

18. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    dank je wel lady's
    voor jullie reactie ben blij dat t nie iets ergs is en dat het je hormonen zijn hahha..maar tog blijf ik t vreemd vinden had het namelijk bij me vorige 2 zwangerschappen nie maja zolang ze er nie uit vallen vind ik t prima hhahaha
    blackie vandaag je echo??
    suc6 zal aan je denken meid!!

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wat betreft de tanden...Brildragende dames, hou je vast!!

Ik was al jaren stabiel op -4 beide ogen. En in mn zwangerschap ging ik steeds slechter zien. ging naar -4,75 en -5,5.

Een zwangerschap kost je een oog en een tand.

20. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    15 februari mag ik dan ook eindelijk naar de verloskundige voor een echo :)
    heb er zo zin in, kan niet wachten!
    blackie, wat heerlijk dat jij vandaag je echo hebt, geniet ervan!

groetjes

Deel Deze Pagina