September 2012 mama buikjes!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doritoo, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    neeej angie!!
    niet jij ook al he ..
    begin gewoon spontaan te janken hiero:(
    wrom gaat het nou zo vaak fout..
    is nie te begrijpen tog heel veel sterkte meid enne als je wilt klesten of gewoon een luisterend oor moet je mee een pb doen we wonen tog in de buurt
    sterkte meis voor jou en je mannetje!!!
    ga jij maar eerst ff lkkr trouwen de 14e en daarna ken je weer voorzichtig er aan beginnen....
    liefs evita

2. angie23

angie23 Niet meer actief

Dankjewel meid, zal je zeker nog wel een keer lastig vallen met een pbtje!
    Ga nu even lekker mn bedje in, ben kapot!

3. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    ja dat zeiden ze ook tegen mij jij kan nooit lenzen dragen maar ik heb liever wel lenZen ,waar heb jij je lenzen vandaan als ik vragen mag??
    liefs

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Via specsavers, maar bestel ze voortaan via internet. zelfde kwaliteit en zelfde merk alleen nog betere prijs. Zijn van proclear maandlenzen.

liefs Melanie

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    hoi dames,
    gisteren getest (ik was dik overtijd, maar eerste test gaf negatief aan, dus toen pas 2 weken later getest). Dus ik blijk al 6 weken en 5 dagen te zijn, als het goed is. Verder geen klachten nog geen buikje zover ik kan oordelen haha.
    Morgen de verloskundige bellen over hoe en wat, als ik een beetje buikje heb, dan zet ik hem er hier ook op :) ... mocht alles goed gaan..... dat weet je nooit van tevoren.....

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Meijtje, ik denk niet dat je dan zover bent.
    Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad?
    Dan doe je daar 14 dagen voor en 14 dagen na rekenen.
    Dus als 1e dag van de menstruatie 14 dagen voor je eisprong.
    Dan kom je op de juiste uitgerekende datum uit.

je vorige cyclus was ook langer zie ik...hoeveel overtijd was je? En was dat in vergelijking met je vorige cyclus of met een cyclus van 28 dagen?

7. Wen87

Wen87 Actief lid

20 jan 2012
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angie heel veel sterkte!!

Ik heb ook een cilinderafwijking en al 13 jaar lenzen. Eerst half jaar, daarna maand en nu daglenzen. Weet niet welk merk, maar haal ze bij Groeneveld.

8. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    laatste ongesteldheid was 21 dec en was anderhalve dag.
    Test was knal, dus ik heb 30 dagen gedaan net als voor de pil (eerste ronde was ook gelijk ontpillen en dat kan wat langer duren) dus ik ben maar 1x echt ongesteld geweest. en verder ben ik niet gekomen, want nu is de test positief
    Ik heb geen idee wanneer ik mn eisprong heb gehad, heb gewoon lekker geklust :) dus ik tast verder nog geheel in het duister. ik denk zelf 4/5 januari eisprong, maar morgen moet ik verloskundige bellen. (mijn moeder was van mij 4 weken overtijd nadat de test positief was en de 2 testen daarvoor 2 weken en 3 weken overtijd waren ook negatief)

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    bij een eisprong van 4/5jan zou dat dat dan wel kloppen...

Iig wel van harte!

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    dank je wel :) ik weet van de week meer, misschien wordt het opgeschoven en wordt het begin oktober ;) eerst afwachten, ben al blij dat ik tot nu toe nergens last van heb.... en het verbaast me dat het zo snel gegaan is! Ben er wel heel blij mee :D

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Meijtje, idd lekker snel gegaan. Gewoon van genieten meid :D

12. mandyyy

mandyyy Actief lid

3 feb 2011
    127
    0
    0
    woonbegeleidster
    he dames!

als eerste van harte gefeliciteerd allemaal!!
    en wat een mooi buikfoto's!! word er wat jaloers van hihi,,,heb nog geen buikje ,wel last van mijn borsten! en soms wat last van hormonen :p

wij zijn waarschijnlijk 22 september uitgerekend..ga morgen de verloskundige bellen voor een afspraak,,,zijn al wel bij de huisarts geweest,,maar die heeft volgens mij een fout gemaakt met het uitrekenen,,zelf nog eens nagedaan en ik kwam toch echt in september uit en mijn huisarts kwam in oktober uit..nja maakt ook niet uit! we zijn er heel gelukkig!! hopelijk kunnen we snel terecht bij de verloskundige en dan weten we meer!!

hopelijk kan ik ook snel een mooie buikfoto plaatsen :)

liefs

13. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Ik heb bij me vorige zwangerschap 13 weken lang bruin bloed verloren en heb een gezonde zoon nu van 3 jaar :)

14. Laska

Laska Actief lid

3 jan 2012
    101
    0
    0
    Nederland
    Moet even mijn hart luchten. Wij hebben vandaag een echo gehad, helaas kwamen wij er niet zo happy vandaan. Ik zou volgens mijn laatste dag van mijn ongesteldheid 7 a 7,5 week zwanger moeten zijn... helaas was er op de echo een vruchtje te zien van ongeveer 5,5 week, 3,5 mm groot. Geen hartactie. Dat is dus wel even slikken.
    De verloskundige zag het ook wel somber in. Voor een 5 weken oude vrucht zag het er erg mooi uit maar ik kan haast geen 5 weken zijn.

Ik heb 13 januari al een vroege test gedaan (6 dagen voor NOD te gebruiken) en 17 januari een CB test ( 4 dagen voor NOD te gebruiken) Eerste dag van mijn laatste menstruatie was 14 december...
    Volgende week maandag weer een echo om te kijken of hij of zij gegroeid is, zo niet dan wordt het helaas afbreken.:(
    Ik heb er een hard hoofd in. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Groetjes

15. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    welkom en gefeliciteerd mandyyy &meijtje:)

@lenzen hoe ik t hiero hoor ken ik dus wel gewoon lenzen dragen
    dan snap ik die opticen echt nie die zei dat dat nie kon, vage shizzels, ma ga dan gewoon ff na de opticen hiero en dan nog maar een x navragen dan .

16. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    angie veel sterkte zeg :(

17. angie23

angie23 Niet meer actief

Dankjewel!!

18. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk
    hoi laska wil je geen hoop geven maar ik heb ook zo iets mee gemaakt dacht zelf 7 week te wezen maar vruchtje was pas 1 mm en verder kon ze nog niks zien zou best kunnen dat je een late innestelling heb gehad net als ik en ik teste ook pas paar dagen overtijd positief ik hoop voor je dat je gewoon een late innestelling heb gehad en dat de beeb bij de volgende echo is gegroeid
    angie sterkte meid
    hoe is het met de rest??? Met mij gaat redelijk ben nu alweer 10 weken en alweer misselijk wakker geworden gelukkig deze week tentamen week dus lkkr vroeg er uit kan ik wat in huis doen voordat mijn kleine boef ophaal hihi eindelijk iets meer energie om die dingen te doen
    gr

19. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn ik ben bekend met slecht gebit en bril dragend dat word wat
    Nu bij verloskundige zenuwen!! Ik.laat het jullie weten!!!

20. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk

Deel Deze Pagina