Heey Dames, Open hier toch maar een tweede topic, in die andere kan ik het echt niet bijhouden. En het is zonde vind ik als je niet op elkaar kan reageren omdat het te snel gaat of je vragen niet beantwoord worden Dus heb je zin om mee te kletsen en in november uitgerekend??? IK zal beginnen, Ben Joyce 25 jaar en zwanger van de tweede, 20 november uitgerekend.
Hoi Joyce, Ik klets graag met je mee! Volg het andere topic een beetje, maar gaat me wel erg snel! Ik ben Isis(echte naam laat ik liever nog even geheim), ben ook 25 (bijna 26) en ook op 20 november uitgerekend van ons 1e kindje.
Klopt.. Heb nu ook direct na mn posi test medicijnen en daardoor ook meer vertrouwen in deze zwangerschap hopelijk is het gegrond! Ben nu op vakantie en ga maandag naar de gyn bellen voor een echo.. Denk dat ik met 5.5 à 6 weken de 1e echo krijg. En jij? Al met de VK gebeld?
Oww lekker vakantie! Nee ik durf nog niet, vorige keer was de eerste echo al niet goed, moest toen 8 weken zijn maar het vruhtje was 6.3 weken. En de verloskundige zei dat het allemaal goed was. Dus nu durf ik nog niet Denk dat ik zelfs pas bel met 6 weken ofzo
Hoi, Ben Ferienke, 33 en mama van 3 schatten van 12, 8 en 3. Ben uitgerekend 19 november. Wacht ook nog even met een afspraak bij de vk, zwangerschap duurt altijd zooooo lang...moet me er nu nog maar even niet teveel mee bezig houden... ga met 8 weken bellen en dan zie ik wel...
Hoi, ik wil ook graag meekletsen. Ik kijk/lees ook mee met het ander topic maar gaat ook zo snel Ik ben Siesi, 32 jaar en woon samen met mijn vriend in de buurt van Eindhoven. Ik ben rond 22 nov uitgerekend, volgens het calculatortje van hier maar ja dat kan nog altijd aangepast worden. Wij hadden het geluk om binnen 2 maanden zwanger te zijn, want met oud en nieuw hadden we besloten om "ervoor te gaan".
@Siesi en Ferienke Gezellig! En gefeliciteerd natuurlijk! @siesi dat is lekker snel!! Ik heb in december een miskraam gehad en dus ook na twee rondes weer zwanger! Is het jullie eerste kindje? @Ferienke Haha JA het wachten duurt lang! Met drie kinderen lukt het vast wel om er niet teveel mee bezig te zijn, ik heb nu ook al dat ik het soms "vergeet". En dan denk ik weer owja ik ben zwanger! Hoe is het met jullie kwaaltjes? Ik heb eigenlijk niet echt ergens last van, alleen die ongi achtige krampjes blijven maar.... En met vlagen misselijk.
Hoi meiden ik sluit me ook bij jullie aan. Ben net een midweekje weg geweest en kan het op het andere topic niet meer bijhouden. Zal me even voorstellen, Ik ben Chrisie 27jaar. Heb een zoontje van 13 mnd. Ben rond 12 november uitgerekend.
@kwaaltjes Nog helemaal niets maar bij me vorige zwangerschap begon ik misselijk te worden met een week of 6 dus dat is even afwachten. Verder wel af en toe last van me buik wat steekje onderin. @Echo Nog 5 wk wachten 19 april heb ik de eerste afspraak. Maar wat Joyce al zegt, ben er nu wel minder mee bezig en vergeet vaak dat ik zwanger ben. Hebben jullie het je familie al vertelt? Wij nog niet, vorige keer hebben ze toch hun mond voorbij gepraat dus willen het nu zo lang mogelijk stil houden. Zijn net een paar dagen met me zus en zwager weg geweest en was erg moeilijk om me mond te houden. Ben alleen benieuwd hoelang ik het verborgen kan houden. Me buik is aardig opgezet. Weet dat dit me darmen zijn maar valt wel op.
@joyce, voor jou ook spannend dus! Loop je wel gewoon bij de VK? @fenerieke, siesi en Christie, welkom en gefeliciteerd! @kwaaltjes, hier al flink misselijk met vlagen, verder veel moe, maar vind het wel fijn.. Soort bevestiging @ vertellen, wij willen het ook zo lang mogelijk stil houden.. Vraag me wel af hoe lang t lukt.. Ik groei behoorlijk explosief namelijk.. Tenminste de zwangerschap van ons meisje* wel..1 vriendin weet het, aangezien ik met haar de mogelijkheid tot medicatie besproken had en ze natuurlijk wilde weten of ik t zh nog had moeten bellen.
isis. Ja toch wel fijn om kwaaltje te hebben. Aan ene kant wil ik geen kwaaltjes en dan vooral geen misselijkheid. Vorige keer hele zwangerschap misselijk geweest waardoor ik er niet volop van heb kunnen genieten. Maar wat zou ik nu graag ergens 'last' van willen hebben. Voel me namelijk helemaal niet zwanger.
@chrissie Gefeliciteerd!! @isis ik loop gewoon bij de verloskundige, maar heb vorige x een keizersnede gehad, dus na 34 weken ofzo dan wel bij de gun. De verloskundige heeft vorige x wel een fout gemaakt door niet te zien dat t met t vruchtje niet goed zat, maar ik blijf wel gewoon bij ze, ken ze allemaal nu al dus toch fijne dan. Wij vertellen t redelijk vroeg, ook omdat we eind maart een weekendje weg gaan met vrienden, en iedereen weet dat we bezig zijn en t valt gewoon op dat ik niet drinken rook. Maar ook omdat ik t vorige x als heel fijn heb ervaren bij de MA, de steun en lieve berichtje enzo.
Joyce, nee niet echt druk maar kunnen wel op elkaar reageren zo. Vind andere topic echt te druk. Maar hier mogen nog wel wat meiden bij komen. En kan me wel voorstellen dat je het wat vroeg vertelt. Als je normaal wel een wijntje en sigaretje lust valt het wel op. Wij gaan het denk morgen aan me ouders vertellen omdat we wel moeten. Ze willen een reis gaan boeken naar florida voor eind okt begin nov. en denk niet dat me moeder dit wil missen Ben heel stom een beetje bang voor hun reactie. Vooral van die van me vader. Hij is heel namelijk heel direct. Ben nu net weer met een jong paard die ik voor me vader rij zover dat ik weer wedstrijden ga rijden. (donderdag de 1ste) Ja en wat gaan we met hem doen. Verkopen of houden? Zo vanacht werd ik toch misselijk wakker. Toch boven de wc gehangen maar kwam niets. Toch weer in slaap gevallen en vanochtend ging het wel wat beter.
ach dan kom ik ook wel hier kletsen ik wens iedereen een hele fijne zondag.! Oe lekker hangen boven de wc terwijl er niks komt... terwijl je wel lekker zit te kokken bah ! ik doe dan nog liever echt overgeven dan bulken. je kan je paard door iemand anders laten berijden zolang jij zwanger bent en niet mag rijden.
goede zondag meiden! het is hier inderdaad nog wel wat rustig.. @thea, gezellig dat je hier ook mee komt kletsen! over de wc hangen is niet echt fijn..ik had het gisteren ook.. er kwam net niets.. mja..weet ook niet wat ik fijner vindt @chrisie, heb je het je ouders verteld?? en hoe reageerden ze?? of ga je pas vanmiddag? veel plezier in ieder geval!
Thea, nee vind dat ook altijd goor heb ook liever dat het eruit komt want dan ben ik het maar kwijt. Ben jij nog aan het spugen of is het weer wat afgezakt? Paard door iemand anders laten rijden doen we niet. Me vader koop altijd een veulentje die fokken we op en laten we beleren. Ik rijd ze dan verder en dan verkoop hij ze. De volgende kan ik over een +- 1 a 1,5 jaar weer rustig mee beginnen. @isis, ja vanmiddag hebben we het vertelt. Hadden een bordje gemaakt met gereserveerd (vanaf half november) en deze op de kinderstoel gezet. Ze moesten eerst wel goed kijken maar kwartje viel wel haha. Echt heel leuk en kon het niet droog houden (stomme hormonen) Me vader begon zoals gedacht gelijk over het paard. Zoals hij er nu over denkt gaan we hem verkopen, nog een paar wedstrijden en dan zetten we hem op het internet.
Hoi Meiden...! Ik sluit me ook even hier aan...! Vers van de pers, zwanger!!! Vermoedelijke geboortedatum zal zo rond 24 November zijn. In verwachting van ons eerste kindje, na al bijna 2 jaar bezig te zijn geweest. Gelukkig wel een spontane zwangerschap (..na HSG-onderzoek)!! Veel geluk allemaal!