duufke, weet je waar dat bloeden vandaan komt? Bij mijn moeder begon het ook met bloeden en toen werd ze heel ziek en toen bleek ze al een paar jaar last te hebben van Crohn... (darmziekte)
Ze hebben me al op verschillende darm ziektes gechecked, ook crohn, en dat heb ik niet. Ze weten niet wat het is dus moet ik in t zh kijken of hun nog alternatieven hebben. Klonk wel raar, afdeling maag- en darmziekten. Haha wedden dat ik daar onderzoeken krijg en dat ik gwn een aambei heb die verstoppertje speelt ergens dieper in de darmen. Dan voel ik me wel dom of dat ik woensdag opeens nergens meer last van heb. Typisch iets voor mij
en collitis ulserosa? (is hetzelfde als crohn maar dan alleen in de dunne darm...) Bij mijn moeder heeft het ook een paar jaar geduurd voordat ze er achter kwamen dat ze Crohn had.
Ik heb werkelijk geen idee eigenlijks. Misschien onderzoeken ze dat in t zh nog wel een keer? Zo ben bezig met de grote schoonmaak.. voelt een stuk rustiger als alles schoon en netjes is. Zo even douchen, want loop nog in mn kloffie. Stoeltje mee, want ben nu zo kapot dat ik al buitenadem ben als ik van de bank naar de keuken loop, en dat is maar een paar meter haha!
Crohn zit in de dunne darm en Colitus Ulterosa in de dikke darm. Mijn moeder heeft het ook. Die heeft geen dikke darm meer... Ze hebben toch bloedgeprikt Duufke? Geen ontstekingswaarde aan te zien toch?
O ja, ik krijg zojuist nog een bon voor de Felicitas box. Hihi ga volgende week maar even proberen of ik er nog een op kan halen
Bedankt voor de felicitaties meiden! Net terug van een paar uurtjes zwembad...Oh wat heerlijk, was al wel een jaar geleden dat ik voor het laatst gezwommen had. En voor de kleine man dus ook. Toen hij de kat uit de boom had gekeken ging hij helemaal los! Hij deed zelfs 2x een salto vanaf de kant! (en heeft geen zwemdiploma!) Kleine stuntpiloot hahaha. Maar het was heerlijk om ff lekker te ontspannen in het water. Ben nu wel helemaal gesloopt en er moet nog van alles gebeuren hahahaah. En vanavond nog een verjaardag...Oh man hoe ga ik dat overleven...
Oh die moet ik ook nog ophalen!!! Kreeg net telefoon dat ons nieuwe bankstel binnen is Ivm de verjaardag van de kleine man gaan we hem volgend weekend ophalen! Morgen eventjes een foto maken van de bank die er nu staat en dan kan die op MP.
Dithje.. bedoel ik ook (dikke/dunne darm) qua ontstekingswaarden hoeft dat niks te zeggen. Ze hebben bij mijn moeder honderden keren bloed geprikt en bij haar zijn nooit ontstekingswaarden gevonden hoewel ze toch echt onstekingen in haar darmen had... ze heeft onderhand ook geen dikke darm meer en in plaats daarvan een pouch. leuk felicitas box! Ik heb hem ook pas vrij laat opgehaald hoor. Even kijken welke datum er op de bon staat. mams: gewoon uur bij uur voorbij laten gaan. dat overleeft het beste en morgen natuurlijk goed uitrusten. Fijn dat het nieuwe bankstel binnen is! Hier: nu bij mijn ouders. Zometeen pasfoto's laten maken en dan tegen een uur of half 5 de kids naar mijn schoonouders brengen. Wel eerst nog navragen hoe laat mannetje hier is want de kids zouden hem graag nog even zien voordat ze naar oma gaan :-D tot later!
@Dithje: Ze hebben inderdaad niks raars in mn bloed en ontlasting gevonden. Geen ontstekingen, poliepen/ cystes, chron en salmonella dingen. (Ik check altijd wat ze hebben aangekruisd ghehe) De HA heeft dus niks kunnen vinden, en daarom stuurd ze me door omdat het wel heel raar is dat ik al 4 weken kloot en bloed verlies etc. Het is sowieso niet normaal om gemiddeld 10x p.d. met een rotgang naar de wc te rennen. Ik treed niet in detail, maar het is niet meer normaal wat er allemaal uit lijkt te komen (sorry dames). >>> Leuk! nog een box ik heb de mijne NET bij de etos weg gehaald. Best leuk wat erin zit, alleen waren de creme dingetjes uitgedroogd. Dat is dan jammer! @mams: Fijn dat je je lekker hebt vermaakt meid! En veel succes met de verjaardag vanavond. Maar niet teveel over in zitten, gewoon over je heen laten komen en voor je het weet is het voorbij en lig je lekker in je bed En leuk dat je bank er is! Weer iets om naar uit te kijken!
Ik ben bij mijn zoontje ook maar 10kilo aangekomen, toen ik een week later op de weegschaal ging staan was ik alle kilo's al kwijt en was mijn buik weer plat. Uiteindelijk was ik 5kilo lichter als voor de zwangerschap. Helaas zaten die 5 kilo er alweer bijna terug aan toen ik weer zwanger werd. Ik hoop echt dat het nu weer zo gemakkelijk zal gaan maar ik ben er bang voor. Duufke; Dan ben ik benieuwd waar ze in het ziekenhuis mee aan zullen komen uiteindelijk...
ben nog steeds niet aangekomen, sta nog steeds op -7.9kg.......... Oh mams heerlijk even zwemmen, moet me nog steeds opgeven voor zwangerschapszwemmen, maar je kan hier elk moment instromen zijn gewoon doorlopende lessen, volgende week maar doen. Krijg net e-mail van vodafone, alle vodafone klanten kunnen van 2 t/m 5 mei gratis bellen en sms'en en tegenprestatie voor de overlast en ik heb niet eens overlast gehad
Mams: Van harte gefeliciteerd met jullie grote kleine man ! Fijn dat jullie even hebben kunnen ontspannen in het zwembad ! Iedereen: Fijn weekend !!!
Wat een mazzelaars zijn jullie dat jullie al flink aankomen of bij sommige zelfs van een vorige zwangerschap is blijven hangen.. Ik hoop zo dat ik flink aankom en zeker 10 kilo bewaard blijft voor na de zwangerschap. Helemaal geen moeite mee.. Kan ik eindelijk shoppen op de volwassen afdeling ipv steeds op de kinderafdeling te moeten shoppen.. Liefs
Nou Melanie ik geloof dat "flink aankomen" bij mij helaas geen mazzel is. Heb gezien hoe het mijn moeder verging, die was na 1 zwangerschap van maatje 36 naar 40, na de tweede op 44 en na mij ergens op 46/48.. Daar word ik weinig enthousiast van, aangezien ik al op een 42 begin! Maar ik snap je hoor! Ik had vroeger een vriendinnetje op school die kon ook eten wat ze wilde maar kwam geen grammetje aan. Daar werd ze enorm verdrietig om want ze werd ook nog gepest dat ze anorexia had.. terwijl zij echt twee keer zoveel eten wegstouwde als de gemiddelde puberjongen! Ik hoop voor jou dat je ook lekker mag aankomen in de zwangerschap en dat je het er ook lekker aanhoudt! Duufke ik heb (helaas) een vrij levendige fantasie dus ik heb nu bijzondere voorstellingen wat er bij jou uitkomt, hahaha! Maar ik hoop wel dat ze snel ontdekken wat het is, want dit is niet normaal natuurlijk! @Iedereen: Fijn weekend!
Zoooo de boodschappen zijn binnen! Paar dingetjes vergeten maar die haal ik morgenvroeg wel ff. Gaan zo ff eten en dan ff de sleutel ophalen van de speeltuin voor Tygho's feestje morgen. Ff de boel daar in de koelkast mikken, scheelt morgen weer tijd. Dan vanavond naar verjaardag bij kennissen en blij zijn als ik in mn bed lig... Morgen zal een hele rare dag zijn. 16+4... Vorige keer werd ik om half 5 wakker en zijn bij het plassen mn vliezen gebroken. Ik voel geloof ik nog wel leven(ben bijna bang dat ik me vergis) dus dat is wel een geruststelling. Maar ik zal echt blij zijn als het dinsdag is en de echo is goed.
Mams dat kan ik me helemaal voorstellen! Zou je zeggen om te ontspannen, gedachten op iets anders etc., maar daar kun je toch weinig aan doen. Het blijft gewoon spoken. Maar toch: probeer je gedachten op iets anders te richten, en voor je het weet is het dinsdag en zie je een spartelend mini-mensje op de echo! *knuffel!*
Ooooh opluchting. Heb het hartje net gevonden Ik voelde de hele wereld op mn schouders en die heb ik er net fijn weer afgegooid!
Hai allemaal! Nou, ik heb weer een dag gewerkt, dus ik kon het weer niet bijhouden! Hier vanmorgen flink mijn hand verbrand, hete thee erover heen. Goed gekoeld, maar doet toch nog pijn Verder druk op het werk en nu moe thuis. Weer vroeg naar bed. Zeg, die energie hoor je toch terug te krijgen na de 12 weken?
@mams, fijn dat je het hartje weer hebt gevonden lieverd!! Zet morgen een kaarsje voor Mylan* aan! Dat hij je maar de kracht mag geven om er een super mooie dag van te maken! Liefs