@afscheiding: ik heb af en toe dikke afscheiding. Voor mnzwangerschap verloor ik veel waterige afscheiding en nu amper nog iets. @voelen: ik voelde hem met 12 weken heel erg, dit omdat hij erg druk is en mn baarmoeder nog heel klein was in vergelijking met de kleine. Nu na 2 weken niks gevoeld te hebben voel ik de uk heel af en toe heel licht. @bm voelen: ik kan hem maar niet goed vinden. En nu kreeg ik de tip om het na klaarkomen te proberen. Werkt dat bij jullie? Sorry, de rest ben ik vergeten!
Fijn paasfeest meiden!! @bm voelen zou niet weten of dat na klaarkomen makkelijker gaat.. Voel hem nu makkelijk door me buikje heen. @eitjes zoeken, ik doe dat niet meer hoor.. heb 3,5 jaar gezocht naar me ei dus zo goed ben ik daar niet in hahaha.. Zometeen lekker naar me oma toe zin in!
mams: hier ook bepaalde periodes last van die afscheding, swommige periodes heel dun en andere van die slierten idd. had ik de vorige keren ook dus zal wel normaal zijn. bm voelen: hier kan ik hem heel goed voelen als ik plat op mijn rug ga liggen. ik voel de kleine al heel duidelijk, ook van de buitenkant. zeker wel een aantal keren per dag, bij de eerste voelde ik hem pas rond 20 weken, de tweede rond 17 weken en nu ongeveer eind 15e week.
@voelen bij mij lijkt het soms dat ik de kleine voel maar niet echt duidelijk. Komt zo te lezen vast nog wel. @afscheiding wel wat meer als normaal soms ook van die drel of hoe ik het ook moet noemen. Kletsen hier wel veel dat deel 2 al een feit is Fijne 1ste paasdag allemaal
Ik voel de kleine heel goed, en het wordt steeds duidelijker Jan koning zei ook gister van je placenta ligt achter dus je zal de beeb heel goed en heel veel gaan voelen jeej Melanie: wat een goeie... Maar die in je buik is niet van chocola mag ik hopen Whuahaha xxxx
Ik voel de kleine echt heel zachtjes heb ok het idee alleen weer het niet zeker. Eerste zwangerschap dus ja. Gelukkig heb ik niet last van veel symptomen. Ik ben alleen vaak en snel moe, prikkelbaar en last van mijn rug.
@naomi, nou als ik aan dat ei denk smelt ik toch echt weg.. Maar zover ik weet was het geen choco ei.. @duufke, ja moet kunnen toch een geintje op de vroege morgen haha.. Woensdag hebben ze tegen mij gezegd dat mijn placenta half half ligt.. dus vooraan maar ook weer achter aan.. Wat betekend de ligging van de placenta eigenlijk? Liefs
WOW! Voelde net een flinke beweging in mn buik. Dat kunnen mn darmen gewoon niet zijn wel zat het een beetje linksonder in mn buik.
Haha, wat een stelletje kletskousen zijn we ook! D'r zal ook nog wel een deel 3 komen voordat het september is denk ik! @afscheiding, hier wel meer dan normaal, soms moet ik echt even schoon ondergoed aantrekken, vet irritant! Of het draderig is weet ik niet, maar wel wittig.. Met inlegkruisjes wordt het alleen maar meer, plus 't voelt voor mij dan zo zweterig.. doe het maar niet want voor je het weet heb je een schimmelinfectie aan je broek hangen (of erin dus )! @voelen, ik voelde de kleine vanaf vrij vroeg, denk week 14 ofzo.. nu ook wel regelmatig, kan vooral voelen als'ie draait. Dat is echt zo alsof je jezelf tussen een mensenmassa door moet persen, alleen dan aan de binnenkant, hihi! Gisteren ook lekker wat getrappel gevoeld. ik zei al tegen m'n man 'Ik word hier gewoon in elkaar getrapt!' @bm voelen, inderdaad hier ook als ik op m'n rug lig. Man vind het ook helemaal leuk, dan gaat'ie voelen en dan zegt hij ineens "hier zit een baby'tje" (en dan te bedenken dat hij dus geen vloeiend Nederlands spreekt, maar dat kan 'ie dan wel weer zeggen) - ik smelt gewoon helemaal! @Mel de ligging van de placenta maakt op zich weinig uit, behalve als je placenta previa hebt waar de placenta voor de uitgang ligt. Dan kun je wat vaker last hebben van bloedingen en het kan gevaarlijk zijn, zeker met de bevalling. Verder is het voor of achter vooral van invloed op hoe sterk je de baby voelt schoppen; een voorliggende placenta werkt een beetje als schokdemper. Fijne Pasen allemaal!
Sjonge deel 2 alweer en ik begin op pagina 4, maar ik heb jullie gevonden dus jullie zijn nog niet van mij af Vrolijk pasen allemaal! @melanie, gefeliciteerd met je oma en veel plezier in Maastricht! @baarmoeder voelen, ik voel hem heel duidelijk, helemaal als ik lig. @afscheiding, leuk onderwerp bij mij heel wisselend soms niks en soms zo'n drel.... Ik zal zo eens gaan douchen en me aankleden om vervolgens de lunch klaar te zetten........... paasontbijt zat er niet in vriendlief is vanmorgen vertrokken om te gaan duiken en ik zou eigenlijk meegaan, komt ie ineens de slaapkamer binnen Ik ga dus ik zeg ik zou toch meegaan??? ja zegt ie jij lag nog in bed dus ik ja jij zou me toch op tijd roepen.......... uhhh O,ja nou ik ga tot zo......... leuk gesprek om 8.15 uur.
jeetje deel 2 al weer wat kennne meiden tog lekker kletse he !!!!! @ voelen ik voel maar bar weinig al zeg ik t zelf af en toe wat gekriebel en geplop en soms een paar dagen niks hoop nu tog maar snel dat ik t ga voelen ma ligt denk ik aan en me baarmoeder omdat die voor ligt dus hij/zij moet ff iets harder gaan trappen wil ik t gaan voelen hahhaa @ pasen fyne paas dagen iedereen !!! @ afscheiding hiero iets meer als normaal maar niet draaderig voor zover ik weet haha @bm voelen ik weet egt nie hoe k dat moet voele ... hebben jullie ook nog zon zachte buik?? ik ben nu 18 weken geweest en heb egt nie t gevoel dat ik groei in vergelijking met een paar weken terug en is tog al mijn 3e zwangerschap bij mij eerste 2 was ik al veel dikker nu maak me soms best wel zorgen of t wel goed zit .....
Hoi hoi... Eerste paasdag alweer.. Net de paasbruch gehad Straks naar mijn s-ouders, dar verder vieren.. OEf... Hebben jullie ook vaak buikpijn/trekkend gevoel en dat je dan kan zien dat je buik weer is gegroeid?
Jaaa dat herken ik! Echt iedereen in mijn omgeving verklaart me voor gek want "dat kan niet" De buikpijn kan hier echt heel heftig zijn en zit dan vooral vlak onder mijn ribben en in mij zij.
Natuurlijk fijne pasen voor iedereen!! We gaan straks naar mijn ouders. Ze hebben de caravan alweer op de camping staan. Dochterlief zal het er vast prachtig vinden
@springboon: nee ik heb daar nog geen last van. Liep vanmorgen naar de spiegel en dacht echt wauww! Wat zijn mn borsten mooi vol. En net zatv mn vriend er ook naar te staren. Zegt ie : zijn ze ineens een maatje gegroeid ofzo? Hahaha.. vond t wel leuk dat het m opviel vlak nadat t mij opviel..
Jaaaaaa dat heb ik ook. Soms heb ik het idee dat mijn buik 's nacht is gegroeid en als ik dan weer verticaal ben het allemaal in model moet zakken. Dat trekt dan best wel aan de zijkanten. Een buikband helpt wel bij mij. @ afscheiding: smerige bende is het. Vooral de dag nadat ik seks heb gehad.
@afscheiding: wel meer als normaal en ook wat dikker. en gezien ik niet goed over inlegkruisjes kan: vaker schoon ondergoed aan doen. @kindje voelen: ik voel al wel een poosje wat gekriebel van binnen. soms ook al een zacht schopje. heb het gevoel enkele dagen niet gehad, maar vanmiddag voelde ik toch echt duidelijk wat tegen mijn darmen/stuitje duwen, onregelmatig ook... ik had echt iets van 'jep, dit is een kind van mijn man. mij nu al pesten ' (niet dat het ook maar van iemand kan zijn hoor ) @springboon: niet zoveel meer. in week 15/16 wel erg veel. Nu minder. @nieuw deel: een deel 3? in dit tempo redden we ook wel een deel 4 voordat we gaan bevallen @hier: vanochtend gelopen met de honden. heerlijk rustig en wat vond mijn rug dat lekker. ik heb ook amper geslapen door de rugpijn vannacht. daarna naar mijn schoonouders voor een kop koffie. pfff blij weer thuis te zijn nu hoor.
nou eerste berichtje in dit gedeelte.. ff reageren op alles maar dan... afscheiding... dont get me started... verschrikkelijk.. kindje voelen... het is de eerste.. weet niet zo goed wat ik moet voelen.. het enige wat me opvalt is dat het ene moment mn baarmoeder hard is en het andere moment zacht.. maar voel dat verder niet echt.. alleen als ik aan mn buik voel.. verder gelukkig nergens last van