@ Niike Gefeliciteerd een Jongen! @ Laetitia weet niet goed welke maat en extra verzendkosten. Ik had er nog eentje van mijn vorige maar die is nu onvindbaar!
@Hartogje: Buikbanden.com -De Officiële Website voor Mamabanden- - De maat en de verzendkosten zijn daar 1,95... ik kan ze echt aanraden. Heb daar heel snel heel goede (gepersonaliseerde) buikbanden gehaald!
@Laetitia Het zijn wel de enige leuke die ik kan vinden, dus ik bestel er eentje ben benieuwd hoe hij zit
Hartogje ik heb de mijne daar ook gekocht, zitten super! De maatvoering is vrij duidelijk op de website, maar als je twijfelt kun je beginnen met eentje die je niet hebt gepersonaliseerd, dan kun je hem altijd nog terugsturen. Als je dan zeker bent van de maat kun je er allerlei leuke persoonlijke bijbestellen! Ik had de mijne trouwens met twee dagen binnen, zelfs met de belabberde postbezorging van tegenwoordig!
Goedenmorgen allemaal! Hier even niet geweest, maar alles gaat helemaal toppie hihi. Alweer 20 weken zwanger, wat gaat het hard! We hebben gisteren de 20 weken echo gehad, en alles zit erop en eraan! We krijgen een jongentje. Emmelie is he-le-maal in de wolken dat ze een broertje krijgt. Zegt telkens: mama, als mijn broertje geboren is, mag ik de fles dan geven? Zo lief. Buikbanden: ik heb ze ook besteld via buikbanden.com, is echt een aanrader hartogje! Willen jullie trouwens allemaal weten wat het wordt? En zo ja, vertellen jullie het dan aan iedereen?
Via die site heb ik de mijne ook besteld erg fijn zitten ze en ook super snelle levering. vanmiddag weer voor een apk naar de vk toe. hoop dat we het hartje weer mogen horen. Krijgen wat extra uitleg over de guo. Liefs
Och germ, mams... nu moet je nog langer geduld hebben.. nog maximaal een maandje en een dag!!! (ik ben de dag voor je 20-weken echo jarig) hier wilde manlief het weten ivm de kleren die dan al de deur uit kunnen. En hier heb ik het dus al bekend gemaakt want als ik het helemaal geheim moet gaan houden de komende 20 weken dan gaat dat nevernooitniet lukken ... de kids weten het niet en de rest van de familie gaat het ook niet horen..
Verkeerde gyn gekozen...hahaah ze had niet de juiste apparatuur (beetje verouderd) Maaaar wel een heel mooi actief kindje gezien dat lekker lag te schoppen en duwen en koprollen En nu, mag ik als "gewoon" geval terug naar de VK. *vandaagbellenvoorpretecho*
wel jammer idd.. maar misschien kun je komende week al terecht voor een pretecho ofzo... moet je snel bellen!!! en fijn dat je terug bij de vk kan!
Leuk mams! Ik zit er weer helemaal doorheen. Kon vanmorgen al slecht mijn bed uitkomen. Ik heb wel het idee dat ik goed geslapen heb (Ilias is ook niet wakker geweest, dus daar hoefde ik er niet voor uit, maar ik moest wel 2x plassen), maar ik heb ook veel gedroomd, dus dan heb ik niet echt diep geslapen... Ilias wilde niet drinken vanmorgen. Half bekertje melk, meer kreeg ik er niet in. Toen naar de Nettorama geweest. Ilias wilde niet in de kar, maar het ging allemaal wel goed. Alleen moet ik hem dan toch steeds bij me roepen, als hij iets te ver weg loopt. Kost toch weer extra energie. Daarna naar de AH, omdat ze bij de Netto niet alles hebben. Hebben ze bij de AH ook geen papaya en die moet in mijn recept! Iemand enig idee waar ik dat nog snel vandaan kan halen? Bij de AH werd Ilias echt vervelend. We hadden een klein karretje (ik moest ook maar 5 dingen hebben), maar uiteindelijk liep ik er mee te sjouwen... Aargghh, en ik baalde ook van mijn man. Die heeft mijn auto mee (lease, dus gratis benzine) en ik de zijne. Had ie nog wel de wandelwagen uit mijn auto gehaald, maar toen ik die in zijn auto wilde doen (ik wilde naar de stad), zat heel de achterbak en achterbank vol! Grrrr....:x Oja, zat dus ook een leeg kratje Jupiler in, dus die wilde ik inleveren bij de supermarkt, blijkt dat ie uit België komt?!?!? Dus ik kon weer met het krat terug naar de auto. :x Laatste keer dat ie mijn auto meekrijgt. Nu thuis. Ilias eet goed. Drinkt weer bijna niks (had bij de AH een slokje water op). Ik ben echt moe, dus als Ilias zo naar bed gaat, ga ik ook even mijn nest in.
Snel bellen Mams Mooie echo hoor! Prachtig kindje en super fijn dat je terug mag naar de vk. Knuffel Lady. Soms heb je van die dagen
@mams: hahahaha wat een eigenwijs dingetje zeg maar wel een mooie foto! Hier druk in de weer tussen het huishouden en mn zieke vriend. Gelukkig lijkt hij wat op te knappen, en houd hij de thee en een bakje yoghurt binnen. Nu wil hij een gebakken ei (gatver). Lijkt er dus op dat het allemaal wel meevalt.