Zo schoonmoeder gelukkig achter de rug... heb net de tafel alvast zover gedekt om strakjes te gaan gourmetten met mijn familie. Net ons meisje eindelijk weer eens goed gevoeld Mijn vriend vroeg of hij haar ook al kan voelen, ik zeg nee dat kan nog niet. Toch legde hij zijn hand op mijn buik en voelde haar ook, zo leuk!
Goh ik zie het nu pas maar ik moet nog precies 150 dagen! Nu maar hopen dat baby net zo'n perfecte timing heeft als z'n/d'r papa, die komt echt op de minuut op tijd! (en dat terwijl hij toch echt uit Afrika komt!)
Hallo 1e paasdag alweer bijna voorbij! kindje voelen meerdere keren per dag ook aan de buitenkant en mijn placenta ligt voor! Meisje gaat dus goed tekeer! Buik ik krijg opmerkingen.. dat ze mijn buik opeens goed kunnen zien!.. Ben der erg blij mee! Lekker pronken met de buik Bm voelen ik voel m wel maar ben der niet zo goed in ik twijfel altijd. Vriend baby voelen ruim 2 weken geleden al! Zo leuk! even nog een vraagje .. mijn libido is erg hoog... 1 probleem vriend heeft geen zin...........!!!! grr normaal altijd omgedraaid .. meer meiden last van een verhoogd libido? ik ga even afruimen!
Verhoogd libido...nee absoluut niet! Bij T en M had ik het beide wel, vanaf een week of 10. Kon me niet vaak genoeg hahaha. Maar nu...nee voor mij hoeft het niet. Misschien ook wel angst voor bloeden ofzo. Komt vast wel weer, nog 24 weken zonder zie ik ook niet zitten hahha. Hier de kleine man in bed liggen, vanmiddag naar een binnenspeeltuin geweest met hem en daarna nog ff lekker buiten in de speeltuin terwijl paps en mams en opa en oma lekker op het terras zaten. Hij is nu helemaal afgemat. Juli, ook jou man heeft de kleine dus al gevoeld! Gaaf he Pfff manlief is nu voetbal aan het kijken...Zal blij zijn als het af is. Dan gaan we lekker samen filmpje kijken. Heb de buit van het eieren zoeken vandaag omgetoverd tot heerlijke gevulde eitjes dus dat komt helemaal goed vanavond hahaha.
lol zat op deel 1 nog te lezen en dacht, hé waarom kan ik nu niet meer reageren, dus nu even bijlezen sinds vrijdag Eerst en vooral zalige pasen voor iedereen @springboon: wat leuk dat je een tapas avond gewonnen heb, lekker hé, tapas @melanie: beetje laat, maar ik wil ook wel eens kijken voor het pakje hoor harde buiken: hier had ik bij m'n meisje vanaf 30 weken last van, dit voelt heel ongemakkelijk maar echt pijn doet het normaal niet hoor @laetitia: héél goed dat je niet geïnfecteerd bent hoor, hopelijk blijft je volgende resultaat goed @dithje: dat is natuurlijk wel even schrikken, hoop dat het snel over is en anders toch maar bellen hoor @jongemama: welkom en proficiat! @noami: snap dat je zenuwachtig was hoor, bij mij zal het 7 weken geleden zijn dat ik de kleine zag en hoor hem/haar ook niet dus zal heel blij zijn als het eindelijk zover is @mamavangwenn: als het een naam is waar je echt zot van bent, dan zou ik het wel doen, je ziet ze toch amper @duufke: neen, lol, hier niet afvallen, alhoewel was laatst bijna 6kg bij maar daar is nu weer 2kg af, eet minder omdat m'n misselijkheid minder is, zou het wel eng vinden mocht ik afvallen ipv bijkomen, woog in het begin 56.5 dus daar moest niets af hoor @melanie: ik heb niet zo leuk gedroomd, heb gedroomd dat m'n tweede kindje stierf toen het enkele maanden oud was zou me niet te veel zorgen maken rond de 20 weken echo, ze checken alles gewoon, niertjes, enz. Ik weet dat wij nog eens moesten terugkomen omdat ze een niertje niet goed zagen, maar alles was wel in orde met ons meisje @noami: vlug even gaan kijken en ... wat leuk een ... Proficiat! @mams: heel verstaanbaar dat je zo angstig bent, knuffel meid wat leuk dat je man het beebje gevoeld heeft, ik voel de laatste tijd minder plopjes en het is zeker nog niet zo duidelijk voelbaar hoor maar voelde het bij m'n meid ook maar vrij laat hoor afscheiding: gewoon veel last van afscheiding, meestal dikker, wat klonterig en soms ook gelig, had dit aan gyn gezegd, maar zolang ik geen jeuk of irritatie voel is alles ok, wel héél ongemakkelijk en voelt ook niet prettig voelen: weet niet waar of hoe ik eraan moet beginnen, ben al blij dat als ik lig er een klein bolletje is @littledreamer: hier ook totaal geen last van een verhoogd libido, m'n vriend vind dit niet zo leuk , misschien komt dit nog want bij m'n meisje had ik dit wel, weet alleen niet meer vanaf wanneer Deze ochtend stonden eitjes gewoon klaar (zag het zoeken niet echt zitten) en de paasklokken hebben haar een zandbak/zwembak gebracht Bijna hele namiddag bij m'n ouders geweest, was heel gezellig en veel gegeten. M'n meisje is Didi en Ditto aan het spelen op de ene portable, m'n vriend zit in de bureau op de andere mini portable en ik zit op m'n vriend z'n werk portable, lol heel gezellig hier nu haha Vandaag lekker zelfgemaakt ijs aan het maken, is nu in de machine aan het draaien, straks nog even in de diepvriezer en dan kunnen we lekker ijs eten, njam
Fijne pasen nog idereen hier, merk dat ik meer op facebook zit dan hier hahahaha......... Hier vandaag paasbrunch in hotel breukelen met schoon fam. Gehad, kids hebben het erg naar hun zin gehad met de grote neven. Hopelijk slapen ze door de vermoeiheid de nacht door. Beeb voel ik hier al twee dagen niet, hoop dat het komt doordat hij nog zoveel ruimte heeft en dus ook makkelijk naar achteren kan kruipen. Lang leve de angelsound.
Littledreamer; Hoog libido??? seks??? Wat is dat???? hahaha mijn vriend zou willen dat ik dat had maar helaas, ik heb er totaal geen behoefte aan. Mams en dithje; Wat zijn jullie actief in de keuken geweest, klinkt lekker! Hier gewoon gekookt eitje en ijs van hertog haha. Mijn vriend heeft deze week storingsdienst (van vrijdag tot vrijdag). Werd hij om 20.00uur gebeld voor een storing uit een hele andere regio omdat diegene die daar storingsdienst had niet te bereiken was. Nu moet hij 2 uur heen en 2 uur terug reizen plus het repareren. Lekker gezellig avondje voor mij en mijn arme vriend die de hele avond aan het reizen is.
Goedemorgen! Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Wij hebben niets in de planning. Maar eens even goed nadenken of ik nog iets kan bedenken.
@Rizzie gewoon in Nederland. We studeerden allebei in Groningen en via via waren we allebei bij een herdenking (droevige gebeurtenis, maar wij zaten alleen maar naar elkaar te kijken, haha!), hij ging naast me zitten en toen sprong de vonk over! Telefoonnummers uitgewisseld, en toen is hij één keertje komen eten. Ik wacht nog steeds tot hij weer naar huis gaat, hahahaha! @libido, hier ook wel een beetje meer dan normaal. Manlief heeft geloof ik wat minder zin, weet niet of het door stress komt of dat hij baby geen pijn wil doen.. @vandaag, bijkomen van gisteren! We zijn naar Wageningen geweest voor een feestje van de Ugandezen daar, maar dat werd wat laat. Uiteindelijk vol gas weer teruggefietst tussen de buien door. Prompt kon ik niet slapen van de rugpijn dus ik ben nu zo brak als wat.. Dus vandaag een dagje relaxen. Ach, het weer is ook niet zo dat je graag naar buiten wilt om iets leuks te doen, helaas!
Goedemorgen, hier ook weer even de tijd gevonden om alles bij te lezen. Dus alles gelezen maar niet alles onthouden @libido: wat is dat? Hier ook totaal geen zin. Maar ja ik lig negen van de 10 keer al in coma als vriendlief naar bed gaat. @juli: lekker ritje voor manlief dus. En erg gezellig voor jou. @bm voelen: hier ligt mijn baarmoeder weer vrij hoog. Groeit weer als een ei omhoog zoals de VK zei. Net als bij mijn dochter. Dus kan hem goed voelen. Maar bij mij nog steeds alleen kriebeltjes en plopjes. @gister: weer overleefd. Ouders, zussen en aanhang waren hier gourmetten. Ze gingen om 23.00 uur naar huis. was helemaal kapot. @vandaag: ik ga zo lekker zwemmen met mijn dochter. Lekker ontspannen. Daarna lekker niks doen en bijkomen en vanavond aan de studie.
veel gelezen niet alles onthouden.. Sorry! @juli, ah bah wat een rit voor je vriend. Lijkt me niet tof. Gister bij me oma geweest, daarna nog even bij me opa en een tante. Wat was het gezellig heb echt genoten. Nog voor ik Oma kon feliciteren lagen haar handen al op me buik hahaha. Zo lief Hoop dat ze het volhoud tot aan september Liefs Melanie
goeie morgen dames hiero niks in de planning manlief is werken en t weer zit ook nie bepaald meej volgens mij heb ik gister egt de baby voor t eerst voelen schoppen het waren geen plofjes meer ik legde me hand op me buik en voelde egt er tegen geschop nog niet heel hard maar wel harder als plopjes ben zo blij hoop dat ik t nu vaker mag voelen voelt zo fantastische voor de rest lekker chille vandaag ben kapot laat na bed vroeg eruit ....
Hey meiden! Ik heb alles gelezen, maar is lastig uitgebreid reageren met telefoon. Wij zijn bij mijn schoonouders sinds gister middag. Manlief is al tijdje met zijn pa wandelen. Ben erg benieuwd want hij ging proberen een serieus gesprek aan te gaan over dat zijn vader hem toch eens moet leren loslaten. Ben ook benieuwd of hij dat heeft gedurfd verder moet ik me vandaag nog even staande weten te houden tussen alle goed bedoelde, maar enigszins dwingende, adviezen die mijn schoonfamilie altijd heeft wish me luck! Morgen reageer ik wat meer. Fijne dag allemaal!
emjay: wat leuk zeg, liefde op het eerste gezicht dus eigenlijk!! wij krijgen vandaag visite, nog voor de oudste zijn verjaardag, dus straks nog even wat hapjes maken enzo.
Veel plezier rizzie.......en de anderen met tweede paasdag, hier of zo zwemmen of naar breda naar kidsfactory, nieuw bed kijken voor de jongste, want die moet straks het veld gaan ruimen....moet er niet aan denken dat hij straks boven op zolder ligt als enige in een groot bed...snif......
Hier gaan we vandaag niet veel doen denk ik. Mannetje werd wakker en heeft zich ook gekwalificeerd voor het wk wcpot knuffelen En ik kan zooooo slecht tegen dat geluid! Afschuwelijk! lag met 2 kussen op me hoofd om het geluid maar te dempen Bleh!
Oh jakkes! Dat vind ik ook zo vies. Mn vriend was gister ook beroerd, maar gelukkig geen wc geknuffeld. Vandaag ga ik een vriendin helpen met haar schoolopdrachten. We zullen wel een paar uurtjes zoet zijn haha..
Iedereen een leuke dag, vandaag met ons meisje al in het cultureel centrum eitjes gaan rapen met allemaal andere kindjes, ze heeft er enorm van genoten, m'n ouders waren ook mee, zo kan papa eens lekker uitslapen Deze namiddag nog naar m'n schoonouders gaan eitjes rapen @goofy: vind het wat veel, maar ga vandaag ook nog eens op facebook kijken voelen: zou zo graag wat meer voelen, geeft toch iets meer zekerheid, maar voor die laatste 2 weken ga ik geen angelsound meer kopen, dus zal nog even op m'n tanden moeten bijten @melanie: wat naar voor je vriend, hopelijk voelt hij zich snel beter