September 2012 mama's DEEL 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mams136, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Zo zo, moest heel wat bijlezen, maar heb amper wat opgeslagen :p

Wel zag ik een paar mooie buikjes voorbij komen!

Vanaf nu probeer ik t weer wat bij te houden, want vriendlief lijkt een beetje opgeknapt!

2. Duufke22

Oh wat leuk! :D vind babykamers altijd zo leuk!:D

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Geslachtskalender, bij Tygho klopte het en bij Mylan niet.
    Als het vrijdag een meisje blijkt te zijn met de pretecho, kloptie dit keer wel.

Oh Naomi, foto's!!!! Ik ben benieuwd :D

Ik hoop dat ik manlief zo gek kan krijgen om zondag met mij aan de babykamer te beginnen. Ik wil zoooooo graag!

4. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

de chinese kalender klopte bij mij bij allemaal!!! (Heb net nog eens nagekeken ;))

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Chinese geslachtskalender klopt bij mij helemaal, beide keren.

Wij zijn nog niet begonnen aan het kamertje. Wil wachten tot de 20 weke echo en dan ga ik shoppen :D Nou ja, is ook niet helemaal waar want ik heb de spulletjes bijna allemaal al uitgezocht, lang leve internet ;)

6. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    ik snap t! Rot het die dromen. het valt hier nog mee. Bij mijn zoontje werd t de laatste 10 weken drama!!!

7. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    naomi fotos van de kamer!!!!

Hier ook niet begonnen hebben gister toch besloten om toch een wand te plaatsen dat ons meisje ook een kamertje heeft!! Maar onze flat staat ook te koop dus zullen nog een paar weken wachten met de wand plaatsen!! (beetje alles op het laatste moment gaan doen) Dan ga ik het vast op mijn heupen krijgen dat het niet af is :p

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Pff Vanmorgen een drama om de kleine man naar school te brengen.
    Tis zn 1e volle week en hij is gistermiddag ook geweest en was vanmorgen nog steeds moe.
    Komen we op school...Juffrouw ziek (gister ziek naar huis gegaan) dus een onbekend gezicht voor de klas.
    Huilen! Vreselijk.
    Haal ik hem net op...komtie met een briefje aan.
    Zijn eigen juf is voor wat jaren terug ernstig ziek geweest en moest vorige week voor controle (scan enzo) en het is dus niet goed.
    Voorlopig komt ze niet op school. Vind het echt heel heftig.
    En voor mn kleine man is het natuurlijk alles behalve prettig, zo tijdens zijn 1e schoolweken...steeds andere gezichten voor de klas.
    Maargoed, we hopen maar dat het allemaal goedkomt met zijn lieve juf.

9. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @mams, wat erg voor je kleine man.. Lijkt me ook niet prettig voor de kinderen. Maar goed dat school jullie meteen op de hoogte steld.

@naomi, ook ik wil de foto's zien.

@babykamer, die van ons is qua verfwerk bijna helemaal af.. Nog een mooie muurschildering met de naam van ons kleintje erin verwerkt, en het laminaat word volgende week gelegd. Dan mag ik eindelijk met inrichten beginnen. Lijkt me zo fijn.. eindelijk echt iets tastbaars.

liefs

10. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik ga vrijdag shoppen voor onze baby kamer we hebben voor het trouwen van me man zijn werk 165 euro aan vv bonnen gekregen en die ga ik is haar fijn uit geven :p

baby kamertje en alles hebben wij al , gekregen van mijn schoonzusje ... onze baby kamer word wit met grijs en blauw .....met een muurschildering op de muur !
    nu ben ik hart op zoek naar een nieuwe vloer voor in de baby kamer waarschijnlijk wit en dan laminaat tegels !

voor de rest word binnenkort onze badkamer verbouwt, tuin gedaan ( wil de vijver eruit hebben vind ik niks met kinderen) en krijg ik eindelijk me trap lift gemeente komt eindelijk ( na 2 jaar en een rechteruitspraak verder) over de balk met geld , en nu ze weten dat ik zwanger ben kan het opeens allemaal wel!

kortom een drukke tijd de komende tijd

11. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    Hiero t kamertje als ik weet wat t Word dus morguh haha
    @naomi ik ben ook wel benieuwd nu haha Fotos

12. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga zo voor de echo!!!

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    He wat vervelend Mams dat de juf ziek is. Voor haar, maar natuurlijk ook voor T. Het is al zo wennen en nieuw allemaal. Kwam hij wel goed uit school vanmiddag?

Oeeeh leuk Melanie het kamertje inrichten :D

Yeah shoppen MissyMaaike!
    Altijd leuk :p

Succes en veel plezier Nena!

Wij hebben net besloten dat wij na de 20-weken gaan shoppen samen.
    L is dan toch bij de oppas dus even een dagje quality time :)

14. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @missymaaike, klinkt als een heel leuk kamertje.. ook wel bekend de kleuren haha.

@dithje heerlijk quality time!! Geniet ervan!

@nena, succes en geniet meid! liefs

15. Duufke22

@mams: wat vervelend voor je zoontje en ook erg voor de juf natuurlijk.

@nena: succes en veel plezier!;)

16. Duufke22

@mams: wat vervelend voor je zoontje en ook erg voor de juf natuurlijk.

@nena: succes en veel plezier!;)

17. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Veel succes Nena!

Mams, vervelend zeg dat de juf zo ziek is!!

Kamertje, hier wacht ik nog even. Heb nog even geen inspiratie. De meubels hebben we natuurlijk nog staan van onze dochter, die stonden al een tijdje in de toekomstige babykamer. De muren zijn al behangen met glasvezelbehang en al wit gesausd. Het wordt dus of een kleurtje of een muurschildering. Bij m'n dochter hebben we een muurschildering gedaan, dus denk dat dat nu ook wel weer gaat gebeuren. Leuk werk!

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tygho heeft het wel naar zn zin gehad op school gelukkig,
    De juf heeft een vorm van kanker gehad en gezien de berichten vrees ik dat het is teruggekomen. Vreselijk voor haar en haar familie.
    Die kleine man van mij overleefd het wel weer...Erg vervelend dat er steeds een andere juf staat maar is natuurlijk niks in vergelijking met wat zn juf nu doormaakt.

Overigens zijn hier bij de kleine man de waterpokken doorgebroken.
    dagen terug al 1 grote blaas op zn rug maar verder niks, en nu komen de vlekjes overal te voorschijn.
    Morgen maar ff spul voor hem halen.

19. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden er is weer lekker veel geschreven zeg! Bijna iedereen is lekker bezig met dingetjes voor de kleine lees ik. Heerlijk genieten hoor. Ook fijn te horen dat de echo's die voorbij komen allemaal zo goed zijn! Hier gisteren ook de 20 weken echo gehad en die was ook top! alleen wel bijna een uur in de stoel gelegen, want dat eigenwijsje van ons wilde niet stil blijven liggen constant aan het bewegen. Begrijp nu ook wel waarom het voelt alsof ik zwanger ben van een stuiterbal hahahahahaha

Verder hier niet zo lekker, heb heel veel last van mijn buik. Moet nu ook van de vk verplicht rust nemen. Mijn baarmoeder is erg gespannen en pijnlijk. Gelukkig is er verder niets aan de hand (alles uitgesloten) maar moet nu wel echt pas op de plaats maken. Gelukkig werkt mijn werk erg mee. Ik sta nl voor een kleuterklas en dat is nou niet echt rust nemen. Mijn directeur zei gelukkig direct toen ik hem belde nou dan blijf je nu 2 weken thuis daarna een week meivakantie en dan kijken we daarna wel weer verder. Misschien dat ik dan ambulant kan zijn op school en als het dan nog steeds niet gaat dan gewoon geheel in de ziektewet. Ik hoop dat het allemaal nog een beetje wegtrekt.

20. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Mams wat erg voor de juf! wel fijn dat hij het met de andere uf naar zijn zin heeft gehad!
    En wat hoor ik veel kindjes met de waterpokken! Beterschap!

Nena hoe was de echo?

Meiden we hebben een naam voor ons meisje!! Ben zo blij dat we het zo snel eens zijn! Meestal als hij iets leuk vind vind ik er niks aan en andersom!

Deel Deze Pagina