charmed wel fijn dat de directeur zo reageerde! En als t niet gaat stoppen! fijn dat de echo goed was! en nu rustig aan!
Hè bah Charmed wat rot dat je zo'n last van je buik hebt. Wel fijn dat de directeur zo goed reageerde. Probeer maar goed je rust te pakken
Ben er even snel, heb niet terug gelezen maar wil jullie de uitkomst van onze 20wkn echo niet onthouden....... Ik ben net terug van het echocentrum, alles was goed en alles zit erop en eraan, wel een dwarse hier als het stil moest liggen bewoog hij en vice versa. Alles waar ze naar wilde kijken gooide hij even een arm of been voor, heb ruim een uur gelegen (ook wel weer leuk). Hij ligt met alles op de bovenlijn qua groei (kwam overeen met 22 weken zwangerschap) en zijn benen zijn zelfs nog langer en komt boven de lijn uit. En ja jullie lezen het goed, wij krijgen een zoon! zal morgen wel een fotootje spammen.
Gefeliciteerd kersje..!! Fijn dat alles goed is en ook al zo'n eigenwijs.. Hahaha Nena laat ons in spanning..
@charmed, fijn dat je echo goed was! Nu lekker genieten! @kersje, Een jongen gefeliciteerd!! Geniet er van!
Mve81; Hier ook al 3 voorbeeldjes besteld van geboortekaartjes waar we een keuze uit gaan maken. We bestellen het kaartje via Geboortekaartjes, online de allerleukste bij Babyboefjes.nl Hier hebben we het kaartje van ons zoontje ook besteld. Leuke kaartjes, super service en niet duur. Hartogje; Super mooie echo foto! Ook al een mooie buik zeg. Naomi; Leuk dat jullie het kamertje al zover af hebben. Hier moet nog alles gebeuren. Volgens weekend ga ik verven en als het lukt gaat mijn vader 1muur behangen (pip behang met de vlindertjes). Heb er nu al zin in! Hier klopt de chinese geslachtskalender ook beide keren en bij de mensen om ons heen klopt hij ook telkens. Wel niet die van deze site, daar schijnt weer verschil in te zitten? Missy; Wat fijn dat de gemeente dan eindelijk inziet dat het noodzaak is. Mams; Wat erg voor zijn juf, vreselijk zeg. Je hoort tegenwoordig bijna niet anders... Geluukkig heeft je zoontje het wel nog naar zijn zin gehad. Is ook niet niks ineens zo fulltime naar school moeten gaan voor zo een kleine kindjes. Little; Fijn dat jullie nu een naam hebben, ik ben ook blij dat we er nu uit zijn. Mijn vriend gebruikt de naam ook al regelmatig, zo lief! Charmed; Gelukkig werken ze op je werk goed mee, doe maar rustig aan! Kersje; Super dat jullie knulletje helemaal is goedgekeurd, wat leuk een jongen! Evita; Succes en veel kijkplezier
Oh ja gister ben ik ook nog eventjes bij de babydump en prenatal geweest. Bij de babydump de doos opgehaald en een schattig rompertje + jurkje gekocht. Bij de prenatal heb ik 3 leuke setjes gekocht, een shirtje voor onze knul en een leuk roze speeltje voor aan de maxi cosi, zo leuk!
@Kersje: Leuk een jongen! En jullie dus ook al zo'n druktemakertje! Fijn dat alles goed was! @Evita: Veel plezier straks bij de echo! @Juli: Leuk weer ff geshopt!
heb bijgelezen maar niet alles onthouden... Kersje: proficiat met jullie zoon!!!! Hier: Gister dus naar Maastricht gestuurd zonder te weten waarom....... We gingen dus naar de ladies night in de bios in Maasmechelen. (Moest wel zelf rijden ivm gratis benzine ).. eerst met mijn jongste zus gaan eten bij Reitz op de markt in Maastricht en daar gewacht tot mijn andere zusje eraan kwam. Toen met z'n allen de auto in en naar de bios. Daar waren we wat vroeg dus hebben we in de brasserie ernaast nog wat gedronken en daarna begon de ladies night. Was wel erg leuk... Er waren allemaal kraampjes met sieraden, tassen, make-up etc waar je dan een uurtje kon snuffelen en dingen kon kopen. Daarna was er, in de zaal zelf, een tombola waar een stuk of 10 prijzen werden uitgereikt en toen begon de film. We zijn naar "the Vow" geweest. Was een hele mooie (op feiten beruste) film! Kan hem echt aanraden. Was alleen errug laat thuis (half 2 vannacht).. dus zit hier een beetje als een zombie aan de laptop voordat mannetje hem mee neemt ... ohja, bij het naar buiten gaan hadden we ook een goodiebag meegekregen en in de pauze kon je, op inlevering van je toegangsticket, een glaasje wijn krijgen. Volgende keer ladiesnight komt de film "What to expect when you're expecting".. een lachfilm met Jennifer Lopez en Cameron Diaz (onder andere)... lijkt me ook wel een hele leuke film! nou dames met 20-weken echo's (en andere echo's en controlles) veel plezier/succes vandaag!!!!!!