September 2012 mama's DEEL 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mams136, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

ik heb besloten.. of ja.. mannetje heeft voor mij besloten... heb koorts dus mag van hem vanavond niet gaan. Morgen even bellen om door te geven waarom ik er vandaag niet was (de praktijk is al gesloten dus kan ook niet meer afbellen)...

zometeen denk ik even lekker in bad tegen te pijn aan mijn benen en dan naar bed... truste!

2. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    o,jee koorts klinkt niet goed..... lekker in bad dan maar en een nachtje goed slapen voel je je misschien morgen beter.

3. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Laetitia; Goed keuze denk ik, rust maar eventjes goed uit zodat die koorts snel weer weg gaat.

Fabsie; Kan inderdaad geen kwaad. Ik heb het iedere ochtend en na het plassen is het dan weer weg. Had ik bij mijn zoontje ook.

Mams; Alvast heel veel plezier morgen, spannend!!! Ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht haha.

4. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    @ Laetitia Lekker even in bad en dan je bed in, Beterschap!!! (Paracetemolletje wil ook helpen tegen de koorts)

@ Meiden met een goeie echo, toppie :D en natuurlijk gefeliciteerd met de jongetjes en meisjes!!

Verder heb ik bijgelezen maar weet even niets meer.

@ hier vanavond weer veel last van mijn bekken enz. Dit terwijl het huishouden voor het grootste gedeelte is overgenomen door mijn man, moeder en schoonmoeder, ik kan wel janken. Het ging zo goed en wilde volgende week gaan proberen(als het weer mocht van de fysio) weer 2 uurtjes te werken, want het ging goed zucht.

Die kleine voel ik regelmatig in mijn buik, zo heerlijk gevoel.
    Straks werd ik ineens niet lekker, licht gevoel in mijn hoofd en beetje misselijkachtig.

Moest even mijn ei kwijt :)

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Laetitia, doe maar lekker kalm aan!
    PCM tegen de koorts en lekker slapen.

Hahahha ik zal vast prima slapen...tenminste, als zoonlief ook slaapt ;) Dat is nu, met de waterpokken, wel een verassing.

6. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @evita: super een meid, proficiat!

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Buik voor of opzij dragen....BAKERPRAATJE!!!!!!........hier het levende bewijs....want had het hier nog niet neergezet maar kan het hier nu wel neerzetten want mijn dinnie weet het eindelijk....we krijgen een

meisje !

Erg onwerkelijk allemaal, en nog niet te bevatten, we hebben het idee aan onze eerste zwangerschap begonnen te zijn, weer onbekende dingen....hihihihi..........toen de echoscopist ook zei op het einde, dan nu het geslacht.....kijk dit is het beentje en dit is dus het geslacht, huh dacht ik nog, ik zie niks.....van boven onderen etc.....en toen zei ze: zoals je ziet hangt er niks tussen.....dus na 2 jongens een meisje....manlief is nog steeds van slag en de tranen waren er ook wel bij mij.....terwijl ik veel meer met de gezondheid bezig was.

8. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    @ Evita en Goofychick allebei een meid Gefeliciteerd!!!

9. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    dank je wel voor de felicitaties
    en nu mag ik lekker los gaan hihi
    zal wel vreemd worden heb natuurlijk al 2 jongens en nu moet ik voor een meid gaan shoppe..
    maar dat gaat helemaal goed komen :p
    weltruste voor straks iedereen
    liefs

10. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Allround kapster | Verzorgende IG | EVVer
    Stellendam
    Vraagje ik heb er veel last van en zijn regelmatig en doen pijn.
    Verloskundige zei dat niet zoon kwaad kon maar wel meer moet rusten. Ook op me werk. Maar wat kan der dan weze als ze regelmatig zijn en pijn doen??

11. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @d3b hier hetzelfde en volgens mijn vk is het overbelasting (blaasontsteking is aluitgesloten dat kan t nl ook zijn) en geeft je lijf aan dat je t rustiger moet doen.

12. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Als ze regelmatig zijn en pijn doen, dan zou ik voor de zekerheid de verloskundige bellen. Het kunnen weeen zijn.
    Ik wil je niet bang maken maar zekerheid voor alles en ze hebben liever dat je een keer teveel belt dan te weinig.

13. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Goedemorgen... hier is de koorts (vooralsnog) verdwenen.. heb wel wat verhoging maar daar valt mee te leven ;)..
    Zometeen aankleden, kids aankleden en dan de jongens naar mam brengen. Daar even iets eten/drinken en dan op naar het ziekenhuis! Over 2 uurtjes is het zover!!!!

harde buiken: hier heb ik ze met periodes ook regelmatig (niet zo regelmatig als weeën trouwens) en ook pijnlijk, maar dat is dan echt een teken dat ik niks meer moet doen... (had ze voorheen zo vroeg nog niet zo erg... maar had voorheen ook nog geen 3 kids hier rondlopen :p) Maar meid, als je het niet vertrouwd gewoon even bellen!

Tot later!!! Wat zou het een mop zijn als de gyn vandaag trouwens zegt wat het wordt en het dan precies anders is als de vk zei.. :p.. hihi...

14. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Allround kapster | Verzorgende IG | EVVer
    Stellendam
    Had verloskundige ook gesproken en die zegt rust houden maar tja ik en rust houden is heel moeilijk ben zo eigenwijs.
    Op me werk nu wel minder of niets meer in de zorg. Heb nog zoveel andere dingen te doen. Dat is wel fijn als je de leiding over een groep hebt. Al dat administratief en zorgplannen blijven vaak liggen.
    Dus dat ga ik nu maar doen.

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Succes en veel plezier Laetitia!

Zou toch proberen om zoveel mogelijk je rust te pakken D3b. Het is wel echt een teken van je lijf dat je rustiger aan moet doen. Succes ermee ;)

Vanochtend nog een ochtendje thuis werken en dan lekker weekend. Morgen naar de Efteling met mijn werk. Wordt heeeeel vroeg vertrekken :cool: Maar goed, wel heel leuk natuurlijk.
    Duimen jullie mee dat het weer een beetje mee werkt?

16. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @deb, lekker rustig aan doen meid!

@laetitia, geniet ervan en veel plezier!

@dithje. ik duim met je mee..! Morgen word me mams 50 dus ook ik hoop op goed weer :)
    Efteling is trouwens in me achtertuin haha.

Liefs

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goedemorgen meiden. T werd half 4 wakker. Half uurtje wakker geweest en toen heerlijk samen verder geslapen in het grote bed. Meneer krijgt steeds meer plekjes op zn lijfje ,zo sneu!

Nog 8,5 uur tot de echo!! Yeah:)

Gisteravond nog ff naar frummel geluisterd...blijft wonderlijk.

18. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    D3b; Als harde buiken met regelmaat achter elkaar komen en pijnlijk zijn kan het inderdaad over gaan in weeen. Ik zou toch maar eventjes naar je lichaam luisteren en je rust nemen, lichaam geeft het niet voor niets aan.

Laetitia; Heel veel plezier!

Dithje; Wat leuk dat jullie naar de efteling gaan. Dan duim ik op droog weer en een zonnetje wat af en toe tevoorschijn komt. Al duim ik daar al weken voor haha, ik wil gewoon LENTE!

19. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

@mams: spannend! Nog even en dan weet je het (hoop ik)

@laetitia: veel beterschap nog. En veel succes en plezier straks!

@hartogje: dat is minder. Hopen dat de pijn minder word.

@goofychick: gefeliciteerd!

@dithje: ik duim voor je! Ik wil ook lente! Het lijkt hier op dit moment wel lekker weer.

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ik wil ook lente!!
    De zon schijnt hier nu wel, fijn. Hoewel ik er weinig aan heb omdat ik toch moet werken. Denk dat ik straks maar even een kleine break neem en even naar buiten ga. Ga ik wel verder als L op bed ligt.

Hihi ik zal naar je zwaaien Melanie :p

Deel Deze Pagina