Hoi meiden ik heb even terug gelezen maar ik weet t niet meer! Sinds ik gister vertelde hoofdpijn te hebben is het niet meer weg geweest. 3 paracetamols en ze leken niks te doen. Maar ik moet zeggen dat ik nu sinds zo een 3 kwartier geen pijn heb! Heerlijk! Even aankijken of het terug komt en dan toch even een boodschap doen! geen eten voor vanavond in huis! Zoontje is erg lief en zit even voor de tv. Ik ga zo is wat proberen te doen. tot later!
Doe het maar anders beland je volledig in de ziektewet en dat ben je na een tijdje goed zat kan ik je vertellen want dan kan je helemaal niks meer. Ik kan het weten. Doen hoor meid!
littledreamer,fijn dat je nu geen pijn meer hebt! D3B, echt wel rustig aan doen hoor. In de meeste gevallen is het idd gewoon drukte, maar je zal maar net die ene zijn bij wie het wat ergers is. Hou je rustig meid! Jij en je kleintje staan voorop! Oeeeeh nog iets meer dan 4 uurtjes!!! Spannend Na het avondeten gaan we ook ff naar de Karwei, staat een mooie zandbak in de folder en vandaag en morgen is nog eens 15% extra korting. Zandbak van 90 voor iets van 65 euro dan...Leuk dealtje. morgen komt de tuinman en als die dan klaar is, kan de zandbak op de plek!
Bah wat heb ik vandaag toch een gigantische off-day. Ik heb al twee dagen niet zo'n lekker gevoel in mijn buik. En maakte me zorgen om die stomme harde buik. Toch even de vk gebeld en op haar advies een plasje ingeleverd bij de ha, heb ik toch blaasontsteking. Nu een kuurtje gekregen. Ik merk dat ik steeds meer moeite ga krijgen met de vroeggeboorte van mijn dochter en dat ik steeds meer banger wordt voor elk pijntje en onregelmatigheidje. Ik ben zo'n stuk minder relaxed en minder onbevangen dan de vorige zwangerschap. Bah bah. De waterlanders zitten dan ook enorm hoog vandaag. Kon me helemaal niet concentreren op m'n werk vandaag. Sorry voor het ego berichtje
Meiden veel plezier met de 20 weken echo!! Dat alles goed mag zijn Manlief is eerder thuis vandaag, ging een filmpje huren en kwam ook met sukadelapjes terug, mmm lekker het staat al op en heel het huis ruikt ernaar. Dat wordt genieten straks! Wat gaan jullie voor lekker eten? Wij zijn bijna verslaafd aan 24kitchen(kookzender) hier hebben we al heel veel gerechten en inspiratie vandaan gehaald.
Meid dat is niet egoistisch, het is volkomen logisch. Ik ken het gevoel, bij elke kramp of steek voel je gelijk angst! Laat die tranen maar gaan en ga lekker rustig op bed liggen als het nodig is. Gun jezelf die rust en als werken niet gaat kan je het beste voor jezelf kiezen. *knuffel*
@hartogje, leuke zender is dat inderdaad. Hier hoef ik nooit te koken dat doet me mannetje, mja die heeft dan ook zijn koksdiploma en ik niet haha. Ik kook soms wel eens maar smaakt dan echt niet hoe het hoort te smaken haha @fabsie, goed te begrijpen hoor meid dat je er even doorheen zit.. Hier verder niets te melden.. LIefs
Fabsie; Maar goed dat je dan toch eventjes gebeld hebt! Moet je ook vaker plassen? Doe maar lekker rustig aan... Mams volgens mij weet je inmiddels al of jullie een zoontje of een dochtertje gaan krijgen he, ik ben benieuwd!!
Heej meiden bedankt voor jullie woorden. Ik ga me proberen in te stellen om rust te houden. Vandaag opt werk bijna geleden gezeten en dat ging super. Dus ga aan mezelf denken. Nog een week dan de 20 wk echo zo spannend We willen geslacht niet weten.
@fabsie: denk om jezelf meid. En lekker huilen als je dat nodig hebt. @rizzie: mooi dat alles goed was! Genoten van de echo?? @mams: ennnn?????
Vervelend Fabsie dat je blaasontsteking hebt. Hopelijk slaat de kuur snel aan. Misschien toch eens met je vk praten om je zorgen te bespreken? Yeah Rizzie
Niet teveel kletsen vandaag hè dames? Wij zijn een dagje naar de Efteling met mijn werk. Iedereen een fijn weekend!
Rizzie; Fijn dat alles goed was, nu lekker genieten van jullie wondertje. Mams; Joehoe super leuk! Wij hebben vanmiddag een verjaardag en vanavond het bedrijfsfeest van mijn vriend zijn werk. Het bedrijf bestaat 50jaar dus ik ben benieuwd wat ons te wachten staat, heb er wel zin in. Ons zoontje gaat voor het eerst!!! bij mijn moeder logeren, spannend! Ooit moet een eerste keer zijn he haha. Hij is helemaal fan van mijn moeder dus dat zit helemaal goed. Ik heb er ook wel een gerust gevoel bij omdat hij het daar gewoon helemaal goed heeft.
@mams, ook hier nogmaals gefeliciteerd! @dithje, veel plezier vandaag in de efteling! @juli, spannend een eerste keer uit logeren. Komt vast goed! Jij heel veel plezier vanavond! Vandaag drukke dag hier.. Zo meteen kappertje toe, nog ff wat kleding proberen te shoppen en dan mag het feest losbarsten. Me mamsie word 50..! Sarah mag ze zien haha. Liefs
Weer goede 20 weken echo's Super meiden! Hier nog 3 weken en 6 dagen wachten.... Thnx meiden. Ik moet nog wel erg omschakelen hahahahaah. Was tot dusver echt een jongensmama...maarja daar kom ik nu niet meer mee weg he!? Pffff hier weer een beroerde nacht Lang leve de waterpokken) En dan vandaag ook nog eens een superdrukke dag... Verwacht mn moeder al over 5 minuten. En dan ben ik ook nog eens ziek aan het worden *nietgrappig*. Hopelijk overleef ik dit weekend.
Goedenmorgen iedereen! Alle dames met een goede 20 weken echo: Super gefeliciteerd!!! Hier is dochterlief ziek. Heeft koorts en hoest zich een ongeluk. Gisterochtend even naar de HA geweest, maar het is gewoon een virusje. Begreep ik nou goed dat we een FB pagina voor onszelf hebben? Heb zelf geen facebook, maar als we daar prive meer kunnen kletsen, is dat natuurlijk veel fijner om dingen te delen die niet iedereen hoeft te weten! Dan maak ik wel een account aan! @ alle meiden die niet lekker in hun velletje zitten/ziek zijn: Beterschap en denk aan jullie zelf he! Knuffel!