September 2012 mama's DEEL 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mams136, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Wauw wat super dat er allemaal goede 20 weken echo's zijn! Gefeliciteerd dames!

@Juli10 Spannend dat je zoontje voor het eerst uit logeren gaat. Onze dochter is ook nog nooit uit logeren geweest. Zou het ook maar wat spannend vinden.

@Dithje Gaaf de Efteling! Een hele fijne dag vandaag!

@Mams Beterschap!

@Melanie Gefeliciteerd met je moeder! En shopse natuurlijk!!

Hier alles goed. Gisteren de glucosetolerantietest gehad. Krijg op 1 mei dus uitslagen. Vond het opzich wel meevallen. Het drankje was wel te drinken. Was heel bang dat ik zou overgeven en dat ik nog een keer moest.

Zijn er ook meer dames die last van hun schaambot en de band die onder je buik loopt pijn hebben?

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @mams, beterschap!!

@Nijn, hoop dat je uitslagen goed zullen zijn.

Nog 4 dagen tot de belangrijke echo.. Best spannend.

Liefs

3. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    meiden met een goede echo gefelciteerd!

ik heb niet terug gelezen

Hier weer een nacht met hoofdpijn! :( en moest er ook nog is 6 keer uit voor T! en als t stil was dan begon de baby even te gymen!! FIJN!

Nu is me hoofd weer wat rustiger! T slaapt bij opa en oma vannacht. En ik ga zo boodschappen doen en een voorraad pcm kopen!

tot later!

4. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Iedereen een fijn weekend! En veel plezier bij de uitjes en feestjes en winkels :p

En ook veel beterschap aan de zieke dames!

@hier: steeds vaker last van de heupen. Liggen en zitten kan soms erg pijnlijk zijn. Verder een rustig weekend.

5. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    @mams ook hier nogmaals gefeliciteerd!!
    Heb niet veel terug geleze sorry
    Hiero al lkkr geshopt voor me meissie zo leuk.
    .. fyn weekend iedereen

6. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Hahah ik loop duidelijk iets achter .....
    ze heeft eindelijk bloot geven dat ze een meisje is!
    wat leuk gefeliciteerd!

7. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Nijn, herkenbaar..
    Ik wijt het aan de kleine..
    Ligt vrij laag (al heeft hij/zij meer dan genoeg ruimte bovenin).
    Konden donderdag op de echo dat goed zienz zelfs met hoofdje naar beneden, en de knietjes op de buik.. dus lekker opgerold liggen, net als mama en beide zussen..

8. mve81

mve81 Lid

25 jan 2012
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaarg, ben facebook aan het uitproberen! Ben zo niet van de social media...

Kan ik dat van de september mama's gewoon opzoeken ofzo?

9. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Melanie; Shopse en heel veel plezier met het feest van je moeder! Mijn moeder wordt volgend jaar 50, heb er nu al zin in om een leuk feestje te organiseren. Doen jullie nog iets speciaals voor haar?

mve81; Aanmelden | Facebook Hier is onze facebook club haha.

Beterschap voor de meiden die het nodig hebben!

10. mve81

mve81 Lid

25 jan 2012
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juli10: Thnx meid! Heb me nog niet echt in facebook kunnen verdiepen, maar heb me aangemeld bij de september mama's. kleine meisje ligt op bed, gaf aan dat ze wilde slapen, dus heb even tijd voor mezelf hihi:p. Eens kijken bij de spelletjes op facebook!

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even snel een vraagje.......ik kom erachter dat ik geen kraampakket krijg opeens......ik heb een hele uitgebreide verzekering, iemand nog meer bij VGZ?

Ik heb hier volgens mij ergens gelezen dat je ook over kan stappen op gezin tijdens het jaar....weet iemand dat?

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hi meiden,

We zijn net weer thuis. Was erg gezellig alleen wel jammer dat er niet zoveel voor L te doen is. Al met al wel een gezellige dag gehad.
    Nu ff relaxen op de bank. Schoonouders willen nog even langs komen zo, althans dat begreep ik van manlief. Pfff...

Wat raar dat je geen kraampakket krijgt Goofy.
    Of je over kunt stappen weet ik niet. Dacht dat alleen aan het begin van het jaar kan.

13. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Met een goede reden mag je overstappen geloof ik. Weet t niet zeker hoor!

14. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    de echo was goed, alles goed :) t word een eigenwijsje, ze had der hand voor haar gezicht en wilde al niet op de foto! maar geen twijfel, een meisje! ze is grappig haha

15. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    volgens mijn kan je niet overstappen pas weer op 1 jan !
    je zou ze kunnen bellen maar ben bang dat je een neej te horen krijgt !

16. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg

@goofy, me mannetje heeft in Januari nog bij het vgz gewerkt.. Zijn vraag aan je is, wat voor aanvullende heb je. En het gezinspakket kun je alleen nemen vanaf 1 januari. Bij vgz is het wel zo dat je in de maand januari nog kunt switchen van pakket. Nu waarsschijnlijk niet meer. En voor de rest check je pb even.

@nena, haha leuk hoe je dat zegt, ze is grappig..

@juli, Ja zeker we gaan haar levensloop door een priester (mijn mannetje) op een grappige wijze laten vertellen. (haar jeugd word begraven en het tijdperk oma mag er aan komen haha)

Mijn broer, ik, mijn vader en mijn schoonzusje spelen dan mijn moeder en haar gezin tot nu toe. Dus dat word wel erg leuk En we sturen haar nog een weekje naar Italie om haar even lekker tot rust te laten komen.

Vandaag zelf een beetje problemen met me mannetje gehad.. Waarsschijn door de stress voor het feest vanavond & moet heel eerlijk zeggen dat ik toch ook wel angstig ben voor de GUO echo.. Het ging werkelijk nergens over en hij had gelijk maar me hormonen vlogen echt het hele huis door.. Schreeuwen en met de deuren geslaan...
    Voelde me daarna zo'n slecht mens.. En vooral zo'n slechte moeder.. Ons beebje leeft in me en voelde me woede misschien ook wel, dat wil ik echt niet! Heb zeker 1 uur daarna zitten huilen. Ik ken me zelf zo ook helemaal niet.. Gelukkig nam me mannetje het goed op en trooste hij me meteen, hij was wel geschrokken van me, maar ik nog harder haha. Nja goed zijn gewoon de hormoontjes wie een keer ontplofte..
    Heb daarna wel al 2x aan de angelsound gelegen haha.. Stomme muts die ik ben!

Liefs

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super Nena!

O nee die hormonsters ook Melanie
    Heel veel plezier vanavond.

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Melanie meissie, de kleine kan heus wel ergens tegen hoor, niet bang zijn.....en ik ga het even nakijken wat voor aanvullende verzekering ik heb.

19. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Nena88; Wat leuk een meisje, gefeliciteerd! Nu al een kleine grappenmaker haha.

Melanie; Dat klinkt allemaal gezellig! Hoe is het geweest? Ze zal wel verrast zijn geweest:D
    Pfff die hormonen... Ik ken het! Ik ben zo geïrriteerd naar mijn vriend toe, echt niet leuk en ook wel sneu. Gelukkig had je man er begrip voor, dat heeft die van mij gelukkig ook. Wat een lieverds hebben we toch, ze hebben me wat te stellen met ons hormoonmonsters:p. Maak je geen zorgen om je kindje, die kunnen heel wat hebben!

Goofy; Hier geen vgz dus geen ervaring mee. Volgens mij kun je inderdaad niet meer overstappen.

Hier; Onze lieverd heeft geweldig geslapen bij oma. Normaal kan hij erg onrustig zijn en nu heeft hij maar 1x om het tutje gevraagd en geslapen tot 8uur!!! Terwijl hij normaal maar tot 7uur slaapt. Wat ben ik toch trots op ons kereltje! Ik heb me al lekker gedoucht dus ik ga hem dadelijk ophalen en lekker knuffelen, nu mis ik hem toch wel echt.

Verder maak ik me toch wel zorgen. Ik heb gisteravond heel erg veel last van mijn buik gehad. Drukkend gevoel van bovenaf en steeds gemene steken. 2x zo erg dat mijn gezicht er gewoon van vertrok. Gelukkig is het om 21.00uur ongeveer gestopt en heb ik goed kunnen slapen. Vanochtend wel 4 keer een harde buik gehad maar niet pijnlijk. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Ik hoop dat ze zich snel eventjes laat voelen anders bel ik strakjes de verloskundige maar eventjes.

20. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @juli, het was echt helemaal geweldig een super leuk feest! Flink wat gelachen en me moeder ook flink wat tranen gelaten haha.

Hoop dat je kleintje zich vandaag nog even lekker laat voelen aan je!

Liefs

Deel Deze Pagina