Goedemorgen meiden! weer een nieuwe week vol met goede echo's en uitslagen!!! (daar gaan we vanuit!!!) Hier een lekker weekend gehad. Gister is mijn moeder langsgeweest om mijn hele huisje even onder handen te nemen heerlijk nu weer heerlijk schoon. Wat een genot. Verder gingen de krampen en harde buiken goed tot ik gister even wat ging opruimen. Paf meteen alles terug.....baal enorm....vandaag maar proberen weer zo veel mogelijk rust te pakken (in hoeverre dat mogelijk is met een dreumes om je heen!) Gelukkig deze en volgende week nog niet werken en voor daarna gaan we nog bespreken of ik uberhaupt terug voor de groep ga of dat ik ambulant ga ondersteunen. De directeur stuurde al op het laatste aan en hoewel ik dat aan de ene kant heel vervelend vind geeft het ook wel wat rust.
Jaaaaaa! Volgende week alweer op de helft. Wat gaat het toch snel... Heerlijk he dat geluid?! Lekker van genieten meis. Begin je het vertrouwen al een beetje terug te krijgen?
Woehoe Mamavangwenn alweer op de helft! Lastig he Charmed... Probeer je er maar een beetje aan over te geven, dat is het enige wat je kunt doen denk ik. Lief van je mama dat ze je huisje gepoetst heeft. Geeft ook weer rust. Gaat Sterre op de dagen dat je normaal werkt naar de opvang zodat je dan echt je rust kunt pakken?
@mamavangwenn, gefeliciteerd al op de helft!! @dithje yes!! 19 weken! Hier flink zenuwachtig voor de echo die we woensdag krijgen.. Juist omdat ik me kleintje nog niet heb gevoeld maakt me dat nog zenuwachtiger dan ik al was.. Maar goed het hartje klopt nog steeds en dat is ook wel belangrijk, en stelt me wel een klein beetje gerust. Kzou ook echt niet weten hoe ik woensdag zou reageren als het niet goed zou zijn.. Nja tot nu toe was iedere keer alles goed en 3 weken geleden met de geslachtsbepaling kregen we van de echoscopiste nog te horen dat alles er goed en netjes uit zag. (ze werkt ook in het zkh als echoscopiste).. Liefs
Mamavangwenn; Gefeliciteerd, de eerste helft zit er alweer op! Dithje; Nog een weekje en dan zit je ook alweer op de helft Woensdag zit ik ook alweer op de 20wkn en woensdag over een week de medische echo, spannend! Melanie; Kan me voorstellen dat je het spannend vind, zal vast helemaal goed zitten als ze bij de vorige echo zeiden dat alles er goed uit zag. Nog maar 2 daagjes wachten (al duren de laatste uren juist het langst he...).
Haha inderdaad.. Heb vandaag zelfs me mannetje laten bellen of het niet vandaag of morgen al kon hahaha.. Mja dat ging natuurlijk niet. Maar woensdag hebben we gelukkig om 11 uur al de echo.. Pff slecht geslapen vanmorgen.. Kwam uit de nachtdienst en had verwacht dat ik echt de halve dag zou slapen maar veel wakker geweest.. Mja ben ook flink verkouden dus had het ook niet anders verwacht. Liefs
ff een ego berichtje.. Sinds vandaag heb ik tijdens het plassen en steken net boven mijn schaambot. Het voelt wel anders dan een normale blaasontsteking. Vk zegt dat het misschien een blaasontsteking is of misschien bandenpijn.. Ik bovenstaand voor jullie bekend bij een van de problemen? Maak me dan altijd meteen zo'n zorgen.. Bah! Liefs Melanie
Morgen even een plasje bij de ha inleveren Melanie. Ik ga morgen ook ff een plasje inleveren. Volgens mij heb ik ook blaasontsteking. Plas mij sinds gisteren een ongeluk en het begint ook wat pijnlijk te worden. Kan verder niet zoveel kwaad, als je er maar wel actie op onderneemt... Komt goed meis!
Pffff ik ben zoooo snotverkouden he! Zaterdag al bij de drogist homeopatische keeltabletten en neusspray gehaald. Maar waarom is er niet iets te krijgen waar het van over gaat? Fijn hoor dat ik iets minder last heb, maar helemaal geen last lijkt me nog fijner' De kleine meid is weer heel lekker actief vandaag nadat ze afgelopen weekend erg rustig was. Zo lekker eten met mn kleine boef, manlief is weer weg tot vrijdag. Als het goed is komt er vanavond iemand voor de tuin. Die zou zaterdag komen (eindelijk, 6 weken na afspraak)maar heeft toen af laten weten. Maar daarvoor moest manlief hem wel zelf opbellen om daar achter te komen nadat hij al 2 uur te laat was. Dus als hij vanavond niet komt, hoeft het niet meer. Dan doen we het zelf wel. *hormooooonen*
Plasje inleveren bij de HA. En even zoeken op het forum, want hoewel ik het niet zelf herken, kan ik me wel dergelijke klachten herinneren van hier. Zoek op schaambot
Mams, probeer eens een thee te maken van: - Verse tijm - Verse salie - Verse oregano (Bovenstaande drie zitten samen in een pakje 'Italiaanse kruiden', in ieder geval bij de Nettorama, maar in de meeste supermarkten ook los te koop) - en verse mint (deze vooral voor de smaak, de geneeskundige kracht zit in de eerste drie). In een potje beetje kokend water (half litertje?) op deze kruiden gieten, half uur in laten trekken, dan aanvullen met kokend water (tot liter-anderhalve liter, afhankelijk van hoe groot het potje is) en dan gedurende de dag die thee drinken, met honing i.p.v. suiker is nog beter. Ik durf te wedden dat het na 1 dag al een stuk beter gaat en als je het de dag erna weer doet, ben je er daarna vanaf! (Tenminste, werkt bij mij altijd )
Zo en nu even ego... Morgen controle bij VK. Vrijdagmiddag pas de 20-wekenecho. Ik vind het toch wel spannend! Beetje moe, maar meer energie vandaag dan het hele afgelopen weekend. Ilias is nu verslaafd aan Brandweerman Sam (op uitzending gemist van RTL4). Oh en hij zag mij gisteren mijn teennagels knippen en wilde meteen ook! Zelf doen.
Lijkt moeilijk, omdat ik het waarschijnlijk omslachtig heb geschreven Enige wat je moet doen is die kruiden halen, heet water erover, wachten, heet water erover en drinken
Lady; Wat een schattig kereltje. Ik vind het ook altijd zo leuk dat ze alles na willen doen haha. Ik ga dadelijk zwemmen met mijn zus, eventjes lekker ontspannen. Ook heb ik haar weegschaal geleend dus ik ben heel erg benieuwd of ik morgen de schrik van mijn leven ga krijgen haha. Ik heb me het laatst gewogen toen ik net wist dat ik zwanger was dus dat zal wel eventjes tegen vallen. Daarom doe ik het fijn in de ochtend zonder kleren. Fijne avond allemaal
@lady, dat recept ga ik zo ook eens proberen. En zal eens zoeken op het forum thnx Leuke foto!! @juli, haha schrikken van je gewicht? ik sta ongeveer 2x per week op de schaal. Zo fijn om te zien dat ik steeds aankom. Zit nu op de 48,3 zoveel heb ik nog nooit gewogen Liefs
Hier gaat het redelijk met de blaasontsteking. Heb het idee dat de antibiotica ietsje aanslaat. Plas me nog wel een ongeluk aan miniplasjes en heb nog wel een wat onrustig gevoel in de onderbuik, maar niet echt meer harde buiken. Drink nu veel cranberrysap en water. @gewicht: geen idee hoeveel ik nu weeg en wil het niet weten ook!!
@Lady, cool he, hoe oud was of is je zoontje eigenlijk?? Je krijgt ook nog dat de jongste alles van de oudste nadoet, die fase heb ik hier nu, je lacht je rot. @Mams, ben je langzaamaan wat zekerder aan het worden nu je over de 17 wkn grens bent? Ik hoop het zoooo wel proberen te genieten van je zwangerschap he hoe moeilijk dat ook zal wezen. @Julie hier nog niks aangekomen, zit of zat voor het weekend nog steeds onder mijn gewicht van voor mijn zwangerschap. @Melanie, bij jou zit de placenta ook aan de voorkant toch?? Hier ook hoor meid, en zelfs ik word er op zijn beurt onzeker van, beide jongens voelde ik al met 15 wkn....ja een plopje maar verder voel ik niks...
Iedereen die een goede 20 wkn echo heeft gehad, fijn wat een opluchting he!!! Hier deze week lustrum week op school, de kids stuiteren maar dat heeft ook weerslag op mijn buik. En een ouder die alleen maar tegen me uit aan het vallen was, ging helemaal nergens over, heb het goed afgehandeld maar ik merk dat die stress direct op mijn buik slaat. Hier kunnen we pas eind juni met de babykamer aan de slag, staat een grote verbouwing te wachten, eerst zouden we de jongens naar zolder doen waar 4 dakkapellen opkomen maar dan zouden we klem komen te zitten met de bedden etc. Nu gaan wij boven slapen met badkamer voor onszelf....en de kleine meid gaat dan tegenover ons slapen. Dus veel kamers restylen.....wordt gek als ik er aan denk maar goed. Grote voordeel van dat de kleine op een andere kamer komt dan nu is dat we hetzelfde behang kunnen nemen die we nu in het blauw hebben voor onze jongste en die is zoooo leuk. Nou hier komt onze aannemer nog even babbelen.