Fabsie, heel begrijpelijk dat je zorgen voelt meid. Probeer er veel over te praten met VK/gyn, om het toch een beetje uit je systeem te krijgen. Misschien als het allemaal een plekje krijgt, trek je het allemaal wat beter. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je die angst tot het einde blijft voelen. Hier, heerlijk opgestaan vandaag. Helemaal lekker vrolijk en fit Ga zo lekker met wat afbakbroodjes op de bank Nederlandse Hollywoodvrouwen terug kijken. Dat heb ik mezelf beloofd, nadat ik gister en eergister zo druk ben geweest. Daarna ga ik wel lekker op de babykamer aan het prutsen hoor... Dus helemaal stilzitten ga ik absoluut niet doen vandaag Melanie, succes meid!
Mijn man is soms wel een grapjas hoor. Eergisteren zegt hij dood leuk dat hij pas gaat verven en sausen in de babykamer in zijn vakantie. Hij heeft pas vanaf 14 juli vakantie! Ikke niet mee eens zijn. Dan ga ik het zelf wel doen
Hahahaha ja , de babyblues! Neeee 14juli pas???? NO WAY!! OOOH wat ben ik toch een emo muts ,zit hollywoodvrouwen te kijken en de tranen stromen over mn wangen bij de bruiloft! Hormoooooooonen.
@çharmed: beter laat dan nooit maaaaar hier komt ie : rustig aan doen jij! We willen geen rare dingen hoor. Brr. @annie: mooi dat j echo goed was. @mel: nog even! Veel plezier en succes. @vermoeidheid: ik ben nog wel heel snel uitgeput! @ego: hier alweer een hectisch begin van de week. Met spoed met mn vriend naar t zh, vermoeden blindedarmontsteking, helemaal platgespoten, maar t bleek erge obstipatie te zijn. (We eten zo gezond en toch protesterende darmen!) Nu constant ruzie omdat hij pijn heeft en me afsnauwt en afbekt terwijl ik alles goed probeer te doen. Hierdoor voel ik me hondsberoerd! Zware boodschappen tillen, de stad in voor hem en dit allemaal lopend. Problemen met mn werk en t uwv erbij. Dikke jankbuien dus. Gelukkig lijkt de kleine er geen last van te hebben. Mn nek enschouders wel, helemaal hard en pijnlijk. Barstende koppijn. Oja, en heb een kuur gekregen van sowieso 3 tot 4 weken voor mn darmen. Klysma vorm. En kom tijdelijk onder behandeling van de gyn. Allemaal goed nieuws! Sorry voor mn gezeur iedere keer, maar t lijkt allemaal mis te gaan de laatste weken.
Duufke, geen sorry zeggen Het stapelt zich wel allemaal op bij je Beterschap voor je vriend. En jij moet naar jezelf en je lichaam luisteren, als het niet meer gaat, gaat het niet meer. Of vriendlief dat nou leuk vind of niet. Hij wil toch neem ik aan ook een gezond kindje?? Heb de meubels van de babykamer her en der ondergebracht hahahaahah. Manlief mag de box er weg halen en het bureau uit elkaar halen. Dan is het kamertje leeg. Kunnen we eens goed kijken wat we ermee doen. Nu ff beneden aan het kijken wat we al hebben van de uitzetlijst. Volgens mij heb ik rompers in overvloed hahaahahha
Hey Meiden, Zou ik me hier ook aan kunnen melden? Sinds januari weten we dat we zwanger zijn, maar door meerdere miskramen ben ik erg voorzichtig geworden. Mijn uitgerekende datum is 26 september. Greetz, Wannabemommie
Gefeliciteerd en welkom! Melanie.. ik denk dat je nu je echo ongv hebt! Succes! meiden zo een gedoe met de logeerhond. Hi lijkt het niet naar zijn zin te hebben. Gister viel mijn zoontje bijna van de trap en daar schrok de hond zo van dat hij geen trap meer durft te lopen! 1 probleem nu met uitlaten ik woon in een flat 4 hoog zonder lift! nu zitten we te denken om in mijn schoonouders hun huis te gaan voor 7 weken.... maar ik blijf t liefst thuis.. HELP! Tips? of spullen gaan pakken.............
Net thuis en alles zag er héél goed uit, hij heeft al zoveel mogelijk bekeken: hoofdje, niertjes, handjes, beentjes, ... en we weten ook wat het is een meisje Het 3e voor m'n vriend, hij was niet echt teleurgesteld maar hoopte toch een klein beetje op een zoontje
@mams: Ja ik probeer ook naar mn lichaam te luisteren, alleen ik vind t momenteel erg moeilijk. Mn vriend wil absoluut een gezond kindje! alleen ik ben zn onbegrip niet gewend. Hij is erg veranderd door al dat gedoe met zn zoontje. Hoop dat t beter word. Nu ook weer ruzie :s hij wil altijd een bepaald beleg op brood en nu hoor ik opeens dat t zn strot uit komt en dat ik nu andere moet halen. Zo heeft ie nog nooit gedaan :s en natuurlijk komt het door mij dat hij zo geirriteerd en boos is. Ahum??? @wannabemommie: gefeli! En welkom.. ik ook de 26ste! @evy: gefeliciteerd!
Evy Gefeliciteerd!!!! Wannebemommie: Welkom en nog gefeliciteerd!!! Duufke Doe jij ook een beetje rustig aan meis!! Te veel en te zwaar tillen is ook niet goed he! Anders een boodschappentrolley aanschaffen...heb ik mijn vorige zwangerschap ook gedaan voelde me dr eerst een beetje lullig mee maar t scheelde wel heel veel met tillen. @Hier: Gister een erg goede dag gehad, maar vanochtend weer wat lichte kramp dus nu weer acuut op de bank en niets doen. Duimen jullie mee dat t afzwakt gelukkig nog niet zo erg als maandag.
@charmed: ik duim met je mee! En ja zal de trolly van mn oma (nieuw ding) wel even vragen. En voortaan de bus nemen ipv lopend naar het centrum. Ghehe..
Super Evy dat alles goed is en wat leuk een meisje Hè bah Duufke wat een k**** situatie. Knuffel meis!