September 2012 mama's DEEL 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mams136, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ik lees hier af en toe mee, en zag je probleem met de logeerhond Littledreamer. Kun je hem/haar niet lokken met wat lekkers van de trap af en dan overdreven blij doen dat hij er vanaf loopt? Veel geduld werkt het beste.. in elk geval niet trekken aan de riem of zo.
    En overdreven belonen. ;) Tenminste, dat werkt hier als de hond ergens bang voor is.

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    #842 Melanie013, 25 apr 2012
    Laatst bewerkt: 25 apr 2012
    @duufke wat een klotesituatie hoop dat het snel wat rustiger voor je word. Zelf wel rustig aan doen he meid!

@evy gefeliciteerd meid!!

@wannabemama, welkom en gefeliciteerd meid!!

@mams, handig dat je her en der al wat van je kamertje hebt kunnen wegbrengen.

Hier ook net terug van de GUO..! Alles was helemaal goed met ons wondertje. Het ruggetje kregen ze niet goed op 1 foto dus mogen 10 mei nog een keer terug komen. (rugje was wel gesloten en heeft ze in delen laten zien maar moet blijkbaar in 1 stuk op de foto staan).

Ook mogen we met de 32 weken nog een echo laten maken omdat de nierbekken op max 5,0mm mogen staan en die was bij ons 5,1mm Maar dat is niet noemenswaardig volgens de echoscopiste en hoeven we ons al helemaal geen zorgen om te maken. Gewoon lekker een keer extra kijken.

Heel blij nu dus!

Owjah het geslacht nog een keer bevestigd gekregen :)

Liefs Melanie

3. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Het probleem is hij moet aan de lijn ook in het trappenhuis omdat er meerdere honden wonen en hi bespringt ze. (hij word als schoonouders terug zijn geholpen;)) En mijn zoontje aan de hand mee naar beneden /omhoog loopt ik heb geen handen meer vrij. Het is ook echt een dooie hond... sloom en suf! maar wel lief. Maar zal mijn vriend het met lekkers laten proberen! Dankjewel!!!

4. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Little, met riem is ook geen probleem hoor, als je er maar niet aan gaat trekken (spanning eraf). En vooral met lekkers proberen (kaas werkt hier super)! Succes ermee. ;)

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Natuurlijk! Welkom!

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super Melanie dat alles goed is met jullie beebje! Lekker van genieten meis.

7. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Thnx meiden, dan over half uurtje nog het gesprek met de FA die ons ineens niet meer wilde behandelen..
    Haar toch even inwrijven dat we zwanger zijn en een stel mooie echo foto's onder haar neus drukken! Spreek jullie vanmiddag dus pas weer.

Liefs!!

Melanie

8. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

@melanie: super dat alles goed is! En stiekem wel leuk toch? Al die echo's! Of niet?

Bedankt voor jullie steun. Ben kwaad t huis uitgestormd voor eten voor hem, en heb dat voor zn neus op tafel geflikkert. Toen was t volgens mij wel duidelijk dat hij tever was gegaan en toen hebben we het uitgepraat :D

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Melanie, fijn dat alles goed was meid! En dat jullie nog een x terug mogen om te kijken is alleen maar een leuke bijkomstigheid.

Manlief kwam net lekker tussen de middag thuis eten. Goh wat is dat heerlijk zeg!

Vanmorgen een lijst gemaakt met wat we allemaal al hebben aan babykleertjes en dingetjes.
    We hoeven helemaal niet zoveel meer te hebben hahaha.

-Kamer aankleding in de juiste kleur.
    -Matras
    -Beddengoed
    -voetenzak voor maxicosi
    -Winterslaapzak
    -minimaal 2 rompers in 56.
    -3 truitjes maat 50 en 3 truitjes maar 56
    -2 rompers maat 56
    -paar rompers met lange mouwen in 50/56
    -geboorte pakje in maat 50
    -geboorte pakje in maat 56
    -Verder nog wat pakjes in 56 (stuk of 3)
    -2 sokbroekjes in 50/56
    -3 gewone broekjes in 50/56
    -badcapes
    - manicure setje,neuspeertje en thermometer

En verder hebben we alles al! hahahaahah en we hebben nog zo'n 22 weken te gaan :D
    Zit nu aan een tafel helemaal vol gestapeld met babyspul hahahaha :D
    Wel leuk dat we van alles nog 1 of 2 dingetjes moeten, dan kunnen we ons op die dingen lekker uitleven op echte meidendingen.

10. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Leuk :), wij mogen nu ook weer beginnen zoeken voor een leuke meisjesnaam

@mams: wat leuk dat je man onverwachts de rest van de week thuis is, lekker genieten 's avonds ;)
    hier zo geen uitgebreid lijstje, nu het weer een meid is kunnen we lekker alles gebruiken van bij ons meisje, in de grote vakantie zal ik dan de kleding is van zolder halen en aan de was gaan :)

@duufke: wat spijtig dat je vriend het zo op jou uitwerkt, terwijl het voor jou ook niet gemakkelijk is, hopelijk gaat dit vlaagje snel over
    mannen kunnen zich soms toch echt als verwende kinderen gedragen hé ;)

@wannabemommie: welkom hier bij de september mama's.

@charmed: duimen draaien hier over voor jou :p, m'n gyn zei deze ochtend ook dat ik op de momenten dat ik harde buiken heb ik het rustiger aan moet doen, maar is nogal moeilijk omdat ze steeds komen als ik al zit ;)

@melanie: ben heel blij dat jullie een goede guo hebben gehad, is toch telkens weer een opluchting hé als je hoort dat alles goed is :), ik mag 6 juni terug omdat hij dan eens goed wil kijken naar de dingen die nu minder goed zichtbaar waren, ze lag nogal eigenwijs op haar hoofd met het hoofdje volledig weggedraaid

Even samenvatten: ons meisje doet het héél goed, maar hij kon nog niet alles perfect zien dus mag ik binnen 6 weken opnieuw voor een echo, ben dan 24w. Ze lag wel lekker eigenwijs ondersteboven met het gezichtje volledig weggedraaid, waardoor ze het de gyn niet gemakkelijk heeft gemaakt :D.
    Ik moet het rustiger aandoen wanneer ik een harde buik voel, maar vind ik nogal moeilijk aangezien ik ze steeds heb als ik neerzit lol.
    Moet ook een beetje op m'n eten beginnen letten, want hij vond 7kg bijkomen toch al een beetje veel :).
    Ook hebben ze m'n bloed genomen om te testen of m'n lever in orde is omdat ik zoveel last van jeuk heb, dus ga vrijdag eens bellen om te horen of alles in orde is.

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goed gedaan meid!

12. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Joehoee vandaag 20weken zwanger! De eerste helft is toch wel snel voorbij gegaan. Van mij mogen deze 20 ook weer zo vlug gaan:D

Melanie; Hele mooie buik. Wat super dat alles goed was, nu lekker genieten. Natuurlijk alleen maar leuk dat jullie nog eens terug mogen:D

Duufke; Doe rustig aan meid, ook aan jezelf blijven denken he.

Wannabemommy; Welkom en gefeliciteerd! Hoe gaat het nu met je?

Evy; Wat leuk een meid erbij, gefeliciteerd! Super dat alles goed is met jullie meisje.

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    FA?
    Fijn!

@Evy: Gefeliciteerd! We zijn aan het worstelen voor een leuke jongensnaam, die ook een beetje bij Ilias past. Ik vind en korte naam (Bran ;)), niet passen, omdat Ilias 3 lettergrepen heeft.

Suggesties? :)

14. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @lady FA is fertiliteit arts..

@juli gefeliciteerd meid!!

@duufke goed gedaan!

@mams, mooi lijstje!

@evy, haha die van ons was ook eigenwijs, daarom 10 mei terug want het rugje was niet op 1 foto te zetten en dat moet blijkbaar bij een guo. Maar ik vind het niet erg haha kijk maar raak!

Liefs

15. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Meiden !!

Ik kom weer eens even zwaaien. Zag nog een paar mooie echo's en goede uitslagen, fantastisch !

vandaag 18 weken, joehoe ! Nog steeds weinig tijd om bij te blijven schrijven helaas, maar dankzij FB blijf ik toch een beetje op de hoogte. Al is het lastig om de namen bij elkaar te koppelen.

16. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    ik had even een weekje van ziekte en drukte dus geen tijd voor het forum. maar ga het nu weer proberen bij te houden. naast dat ik ziek ben gaan het goed met me :) baby is lekker actief en buik groeit gestaag door, nog 6 dagen en dan hebben we DE echo :)

17. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Goh, ja dat is moeilijk hé, mocht het een jongen zijn dachten wij eerder aan Tyrion, is wel speciaal, of eventueel Dexter ;)

18. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    ik vond hier de namen Timo of tobias erg leuk!

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Tyrion is wel erg leuk, ja. En past ook wel bij Ilias :D
    Lijkt alleen teveel op teringjong... :D

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506