Meiden ben ik nou gek Ik heb een broek gekocht via marktplaats, maat 36. Nu wordt het net gebracht en zit er een label maat m in. Als je maat 36 koopt mag je toch aannemen dat het 36 ofwel maat s is? Of vinden jullie dat maat 36 gelijk is aan maat M?
euhm volgens mij is 40 al een L toch??? Maar belangrijker: past de broek? Ooooh ik heb zulke leuke kleertjes gekocht op MP ROZE ROZE ROZE!! Ik heb het virus te pakken....SHIT
Nee hoor, maat 36 is wel echt S. Hier ook lekker lang weekend, donderdag weer 1e werkdag, joepie! Hoop nu alleen dat m'n ventje niet boos meer is, want hij negeert al heel de dag z'n gsm, pfff @mams: lol ook een beetje afwisselen hé, roze, paars, ...
@Evy: Vervelend dat je ruzie hebt (gehad??). Vooral met de hormonsters is het verschrikkelijk. @Laetitia: Mooi gedaan hoor, dat bord! @Kersje: Bah! Heb jij weer.. @Naam: Wij zijn er nu ook helemaal uit. Gelukkig! @Ego: Vandaag voor het eerst iets gekocht voor de kleine! Een enorm leuk pakje. Wist niet dat ik zo onzeker zou worden haha.. Kan dit wel? Is dit wel de goeie maat? Te warm, te koud, bla bla bla! De winkelmevrouw heeft me verzekerd dat het heus wel goed is. Dus toen heb ik het gekocht. Helemaal gloeiend van trots hahaha!
Goodmorning ladies! @Lady: Mooi dat alles goed is! Geniet ervan En dan kan je nu lekker shoppen.. Jeeeej! @Ego: Vanmorgen tien over 4 wakker geworden. En ik sliep pas rond 12 uur Tussendoor ook nog 3x wakker geweest. Enorme last van 't zuur en buikkrampen (door medicatie) en heb dus lekker liggen woelen, waardoor vriendlief ook de halve nacht wakker is geweest. Zegt ie vanmorgen 'Maar je hebt toch Rennies in je tas?'.. Tik tak tik tak.. Ik: 'OJA! Natuurlijk! Waarom zeg je dat nu pas?' hihihi.. Erg snugger weer. Straks maar aan het werk
hey dames, heel veel last van zw.dementie... pffffff... heb net bijgelezen maar niks onthouden natuurlijk... Gisteren met de auto naar Den Bosch gereden om daar een pakketje op te halen en daarna weer terug naar huis te gaan. Nu heb ik daar 5,5 uur over gedaan!!!! Pff.. kon gewoonweg de weg naar huis niet vinden. En daarnaast hebben wij het navigatiekaartje van mijn vader in de auto zitten (die van ons is nieuwer maar ze zijn nu op vakantie dus zij hebben nu de nieuwe in gebruik) en die wist van al die wegen in de buurt van den bosch ook niet goed hoe en wat.. uiteinelijk ben ik via nijmegen volgens mij thuis gekomen... pffff.. ik was kapotmoe toen ik thuis kwam. En eenmaal thuis moest ik ook nog vanalles gaan regelen en nakijken voor de carnaval van komend jaar. Komende week is hier de grote stoffenmarkt dus dan wil ik al een gedeelte van de stoffen gaan kopen, maar dan moet ik wel weten wat voor soort en hoeveel enzo... pffff... en toen ik eenmaal in bed lag kon ik de slaap niet vatten. Dus rond een uur of 5 ein-de-lijk in slaap gevallen, komt om half 7 de oudste in bed kruipen.... En manlief die vind het allemaal prima!! Dus net ook nog ruzie met hem gehad... Ben blij als vandaag over is... Die hormonen ook.... Maar we hebben de gordijnen van de nieuwe kamers van de kids binnengekregen!!! Ze zijn super! En voor beide kamers hetzelfde zodat er geen probs komen als de kids na verloop van tijd van kamers ruilen ofzo... Dit is het motief:
Leuk Laetitia. Pfff lange dag gister dus!! Duufke, nog een beetje bij kunnen slapen of moest je werken> (je zit in de zorg toch?) Manlief was pas tegen kwart voor 11 thuis gister En nu issie op het voetbalveld (is leider van een F elftal) Vanmiddag boodschappen en bij huis prutsen. Vanavond lekker een avondje samen denkik zo. Morgenavond gaat de kleine man uit logeren zodat wij saampjes koninginnenacht nog ff de kroeg in kunnen. Koninginnedag zijn we savonds gewoon thuis omdat manlief dinsdag gewoon weer weg moet Wat gaan jullie overdag doen op Koninginnedag??? Ik ga met de kleine man en mn moeder shoppen Lekker de stad in, de rommelmarkt afstruinen en de winkels in Shoppen voor de kleine meid
Meiden een korte ego van mijn kant.. De 20 weken echo was helemaal goed! Baby ligt helemaal perfect op schema en alles zag er goed uit! Gelukkig nam de echoscopiste goed de tijd en legde alles helemaal perfect (in het Engels!) uit. Baby was niet preuts en liet zich lekker zien, dus we weten nu ook wat we mogen verwachten. Helaas, meiden, mag het niet delen! Nog 19 weekjes wachten..
de mutsy 4-rider single spoke next kleur team eco. ben er nu wel over uit hij moet het gewoon worden toen ik hem zag vond ik het meteen een mooie kleur dus ik loop gewoon te mutsen (hoe toepasselijk).
Zoontje is ziek. Had hoge koorts vannacht (39.5). Zetpil gegeven. In zijn bedje overgegeven. Vanmorgen 37 nogwat. Om 10 uur 39.3, weer een zetpil, nu had ie 38 nogwat en ligt in bed. Hij is verder wel snotterig en jengelig. Voelt zich gewoon niet lekker. Maar hij heeft wel vaker koorts gehad, komt wel goed. Vannacht was wel een heel mooi, lief momentje tussen ons. Toen hij dus dat pilletje had gehad, ben ik op zijn kamer in de stoel gaan zitten en hij lekker tegen me aan. En ik fluisterde allemaal dingen tegen hem, van: Je voelt je nu niet zo lekker, maar mama is nu hier en het gaat strakjes weer beter. Zometeen stopt mama je weer lekker in, dan ga je weer in je eigen bedje, lekker slapen. En als er wat is, dan zijn papa en mama vlakbij. Maar nu lekker de oogjes dicht en slapen... etc etc. En het mooie was, hij fluisterde steeds 'Ja' terug So cute! Nou ja, ik denk dat je erbij had moeten zijn.
Super Emjay dat alles goed is met ukkie. Nu lekker shoppen! Leuk Mams dat jullie morgenavond de kroeg in gaan. Wij gaan met koninginnedag even de stad in. Op de markt staat een grote (feest)tent en er komt live muziek, oa Guy van The Voice. Altijd leuk om even te gaan kijken. Ach gosie zo sneu als die kleintjes ziek zijn Lady. Beterschap voor het mannetje. Klinkt mooi hoor Kersje