September 2012 mama's DEEL 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mams136, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Iedereen aan het genieten van de vrije dag?:) Nog leuke plannen voor vandaag?

Wij gaan zo naar mijn moeders verjaardag, Mare heeft het al de hele ochtend over: Oma taart eten! Dus als ze wakker is gaan we.

@ 20 weken echo: Wat fijn die goede echo's, wij mogen vrijdag en ik vind het toch best wel spannend. Iedereen die ook deze week mag, veel succes!

2. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    @ lady: nou die kan nooit meer tegen jou zeg gen dat je te veel kletst :p gefeliciteerd met je zoontje op komst!

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Dithje gefeliciteerd met de 20 wkn!!

@Mamavangwenn leuk zeg je zus ook zwanger.En druk met dingen uitzoeken en de kamer maken dus.

@SarahH bijna 20 wkn echo....spannend.

@Lady hahahahahahahaha..................en hij vond nogal dat je het hier niet neer kon zetten....toch?? Leuk een jongen!!!

Hier erg druk.....en vandaag een offday, heb gewoon teveel gedaan gisteren denk ik. Hele tijd gestaan, ben bekaf. En beetje sjago....

Volgende week maandag gaan ze beginnen met de verbouwing boven, verhuizer komt en slaat alles op in de opslag van de zolder....dan 4 dakkapellen, alles aftimmeren en de tweede badkamer.
    Heb al tegen manlief gezegd dat ik eigenlijk in mijn kraamweek toch nog wel beneden wil slapen op de eerste verdieping....voel ik me anders helemaal afgesloten, en nu hoor ik het gerommel van beneden nog wel.
    Maar onze kamer wordt wel mooi.
    Verder krijgen we 10 mei pas de 20 wkn echo....maar we hebben de pretecho 3 wkn geleden al gehad dus met gerust hart er heen. Kijken of het echt klopt wat we krijgen.

Trouwens de naam is ook bekend hier, hadden we nog op de plank
    liggen van de vorige zwangerschap en vinden het nog steeds een mooie naam.

Iedereen die ik nog niet heb genoemd, dikke knuff!!! Spring maar af en toe in als ik tijd heb....

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat leuk Manavangwenn dat je zus zwanger is. Gefeliciteerd!

Dus de verbouwing gaat bijna beginnen Goofy, spannend!
    Wat is de planning, wanneer moet het af zijn?
    Joh die tien dagen zijn zo voorbij ;)

5. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    morgen meld ik wat het is met behulp van een andere foto ;)

6. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    leuk sarahH :D
    ik ben benieuwd.

hier genoten van een verplicht rustdagje. even buiten gezeten, met de hondjes gespeeld (handig, hun brengen de bal wel terug :D ) en proberen te lezen wat niet wou omdat de hondjes wouden blijven spelen
    laminaat gekocht vandaag en verder niets.
    toch wel lekker, even zo'n rust dagje na een erg drukke week.

de kleine begint ook steeds harder te schoppen nu :D heerlijk. het reageert vooral als mijn man mijn buik port, ze schopt op die zelfde plek terug. nu nog grappig, maar ik voorzie pijn als de kleine groter wordt

7. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Zwaai kom later even reageren! Naar de dierentuin geweest en erg moe!!

8. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    MamavanGwenn; Wat leuk dat je ook samen met je zus zwanger bent. Ik vind het zo bijzonder en gezellig om samen zwanger te zijn met mijn zus. Als we samen op pad zijn zie je echt iedereen kijken haha.

Melanie; ROZEEE haha, een licht roze muur, de muur er tegenover wordt behangen met het vlindertjes behang van pip studio.

Dithje; Gefeliciteerd, ook alweer op de helft. Spannend voor morgen. Alvast veel succes en plezier!

Sarah; Jij ook alvast veel succes en plezier! Wat een leuke foto, ik ben heel erg benieuwd naar deel 2:D

Lady; Wat leuk gefeliciteerd! Ik vind het niet erg om te weten hoor hihi. Baalde je niet flink dat hij zich had versproken?

Goofy; Succes met de verbouwing, kijk je er niet tegenop?

Hier; Heerlijk genoten van mijn gezinnetje op deze prachtig mooie dag. Vanochtend naar de rommelmarkt geweest waar onze kleine man heeft genoten op het springkussen, na zijn slaapje zijn we bij mijn moeder geweest waar ons schatje zich helemaal heeft uitgeleefd op het pleintje bij haar achter en na het avondeten zijn we samen met mijn vader, zijn vriendin en mijn half zusje lekker een ijsje gaan eten. Een geslaagde dag dus:)
    Jullie ook lekker genoten?

9. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Ik zwaaaaaaai eventjes! Terug van weekendje weg, genoten, kom morgen ff reageren!

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Leuke foto, Sarah!

Vandaag super dag gehad!
    Vanmiddag terrasje gepakt met vrienden, wilde ik het nieuws aan een vriendin vertellen, bleek dat mijn man haar en haar vriend gisteren was tegengekomen en het OOK al had verteld...

Ook toen we vrijdag thuiskwamen. Zijn moeder paste op. 's Avonds zouden mijn ouders komen. Ik wilde het ze allemaal tegelijk vertellen. Maar mijn man floepte er al uit. :( En toen 's avonds mijn ouders kwamen heb ik hem TWEE KEER de mond gesnoerd. Ik zei: EEJ! MIJN ouders, dus IK mag het zeggen. :D

11. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Lady gefeliciteerd hoor! Leuk!!

Tsja, mijn man is er bijna zeker van dat ík mijn mond voorbij ga praten dus ik doe echt dubbel mijn best om niks te zeggen! Stiekem hoop ik dat hij z'n mond niet kan houden, maar hij is best goed in geheimen bewaren.. (verdorie!)
    Toen ik het vertelde dat jouw man het geheimpje had verklapt (*met triomfantelijke blik: zie je wel dat het niet de vrouwen zijn die hun mond niet kunnen houden!*) zei 'ie vol overtuiging dat hem dat niet zou overkomen.. Nou, we zien wel! :D

12. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Goedemorgen dames,

lady: proficiat!!!!
    emjay: idd maar hopen dat je mannetje ook eens een "slip of the tongue" krijgt ;)
    dithje: hoe voel je je vandaag?

hier: vandaag erg druk. Zometeen naar de vk (joepie!!!) en daarna naar een klasgenootje van Thessa met z'n allen. Die is vorige week jarig geweest en viert volgende week haar kinderfeestje maar aangezien wij dan nog op vakantie zijn gaan we vandaag een mini-verjaardag vieren... Tussendoor ga ik nog even naar de fysio en vanavond gaan ik dochterlief naar mijn zusje brengen om te gaan logeren EN de logeer-schildpadjes gaan weer terug naar mijn ouders want mijn andere zusje is weer thuis de rest van de week dus kan ze zelf voor haar diertjes zorgen :-D... ben dus weinig online vandaag.

Fijne dag en hopelijk wordt het niet te nat en komt vooral het zonnetje door!!!!! (daar is hier trouwens nog niks van te zien ;))

Tot later en veel knuffels!!!!

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Even heel erg snel berichtje. Mijn zoontje is vanmorgen echt een draak. Luister voor geen meter, liep met naar me toe en gaf me toch een pets! Dus die staat nu in de hoek.

Ik heb echt zo weinig energie en wat ik had, is eigenlijk vanmorgen al opgegaan. Toen heb ik een snelle was gedraaid en met mijn zoontje gespeeld. Dus mijn lontje is ook erg kort. Te kort om hem te blijven corrigeren. :(

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Lady, wat leuk, een zoontje erbij :D
    Hahaha die man van jou!

En dat korte lontje herken ik wel hoor...Je bent echt niet de enige.

Hier met smart wachten op de postbode... verwacht wat pakketjes :D

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    YES 19 weken vandaag!!! :D

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Aaarrgh, en hij wil niet drinken (heeft misschien 2 slokjes op vandaag) en wil zijn appeltje niet :(

17. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @lady wat grappig van je mannetje en gelijk heb je met JOU ouders. Hier valt het echt mee met het niet vertellen, gaat eigenlijk best makkelijk. Jammer dat je kleine man niet wil luisteren lijkt me best zwaar dan

@mams gefeliciteerd! weer een week erbij!

Hier vandaag al weer 21 weken Morgen hebben we de 20 weken echo :) vorige week al de GUO gehad dus we weten dat het goed zit en mogen dus gewoon een keer extra gaan kijken.

Liefs

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Lady, niet dwingen..als ze honger/dorst hebben dan melden ze zich echt wel!

Melanie, yes 21 weken alweer!!!
    Spannend hoor weer een echo.

19. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Niets vertellen... tja hier gaat dat ons heel makkelijk af, aangezien we het nog niet weten, haha. Vorige keer wisten we het door een verspreking van de gynaecoloog. Schijnbaar heeft mijn man zich toen 1 keer versproken bij m'n schoonvader. Ik kwam de trap op en toen had hij schijnbaar gezegd: kijk daar komen mijn meisjes....

Nog 1 weekje precies... en dan hebben wij ook de 20 weken echo. Wellicht dat we daarna ook weten wat we krijgen. Mijn dochter is nog steeds heilig overtuigd van een broertje en zelf heb ik ook dat voorgevoel. We zullen zien!

Afgelopen weekend lekker weekendje weg geweest in de buurt van Eindhoven en in Eindhoven nog een superleuk tuniekje/jurkje gescoord voor een bruiloft die ik over een maandje heb.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hihi 'mijn meisjes'.
    Wel heel lief :D

Hier de kleine man ff op de bank gelegd zodattie straks lekker uitgerust is als we naar de kermis gaan :)

Deel Deze Pagina