@mams: dan scheelt het toch maar mooi dat je zo goedkoop uit bent voor de bh's.. bh's die ik heb gekocht waren 45 per stuk! *het kost mij ook mijn rug!! ik heb altijd al last van mijn rug gehad, maar tijdens de zwangerschappen altijd nog erger.. en deze is helaas geen uitzondering @mamavangwenn: *zwaai* jij dus ook de planning voor een borstverkleining! ik ook! ik wil zelf een kleine cup D past ook beter bij mijn lichaam.. niet al te klein.. lijkt me ook vreemd! al valt het bijna niemand op dat ik zo'n grote cup heb, omdat de omvang vrij klein is @kersje: hoop dat ze bij jou dan niet gaan groeien... en hier ook zulke vreselijke steken in de tepels... abnormaal!!!! dit heb ik bij mijn vorige zwangerschappen nog niet eerder gehad! net klaar met haren knippen bij manlief! nu heerlijk mijn bedje in, en dan morgen mn 2 kleine mannen de haren knippen... begin het nu al wel te voelen aan mijn rug.. hopelijk hou ik het nog wel ff vol! morgen een drukke dag, dus zal niet veel online zijn.. dames met 20 weken echo.. have fun!! en good luck!! Sarahh nogmaals...gefeliciteerd!! en al lekker geshopt zag ik!! leuk he!!
Mooie buik, mams! Gefeliciteerd Sarah! Cupmaat erbij? Doe maar niet. Ik zit bijna al aan het einde van het alfabet...
@mams, ook hier dan nog maar een keer, mooie foto's meid! @sarah gefeliciteerd meid!! @cupmaten, WOEHOE ik heb eindelijk tieten hahaha.. van een a-tje nu naar een C en ben er toch trots op! Mannetje is er minder blij mee.. Ze zijn zo gevoelig dat hij er echt niet eens naar mag kijken haha.. Word straks nog wat wanneer ik bv ga geven.. @juli veel plezier morgen! Zo nu lekker ff knuffelen met me lieverd en dan morgenvroeg lekker naar ons kleintje spieken!
@melanie persoonlijk vond ik mijn borsten tijdens de bv minder gevoelig dan in de zwangerschap nadeel was alleen dat t lekken en het toeschoetreflex het alsnog een no go area voor mijn mannetje was hahaha
cupmaat... ik ben van B nu naar een C (waar ze dus ook al uit puilen... maar ga na de vakantie pas weer iets nieuws halen...) Maar houdt liever mijn kleine bescheiden b-tjes hoor... kan niet eens meer fatsoenlijk liggen.. hoe ik ook lig, het ligt altijd in de weg.... (mijn buik ook, maar daar heb ik onderhand al ervaring in ) En ook vestjes enzo zitten nu veel te strak... ben wel blij dat het zometeen zomer is en ik dan geen/niet meer zoveel vestjes aan heb
hahahahaah hier hetzelfde hoor. Ik zou deze maat wel willen houden, maar groter hoeft voor mij echt niet! Melanie, zag een mooie foto op FB voorbij komen. Geweldig Pff hier is kleintje echt onwijs druk!! gisteravond de hele avond aan het draaien en doen, en vanmorgen werd ik er weer meer wakker. Nu is ze ook druk aan het spartelen.
Goedemorgen meiden. Alles goed met iedereen hier? Heb het afgelopen dagen lekker druk gehad, zoals velen wel weten was ik afgelopen zondag jarig en dan gelijk de koninginnedag erachter aan. Gisteren was ons zoontje er zelfs ook wel een beetje van slag, kun je vaak bij hem wel merken 1 of 2 dagen erna. Morgen komt mijn vriendin, haar man en 2 zoontjes bij ons uit Veenendaal. Ze zijn hier nog niet geweest en zijn dus wel nieuwsgierig hoe wij wonen. Ook gaan we dan nog even langs onze boerderij en hopelijk zijn de tulpen nog wat mooie en kunnen we de 3 jongens tussen de tulpen op de foto zetten. Verder gaan we misschien ook nog even naar de Orchideeënhoeve en naar de vlindertuin, dat is hier voor ons maar om de hoek. Maar 5 km van ons vandaan en zij vinden orchideeën ook erg leuk en als het morgen slecht weer is is dat binnen in grote kassen. Cupmaat BH, uhhhh........... ik hoop dat jullie maar niet zulke grote krijgen als mij. Ik zal binnenkort via internet voedingsbh's moeten bestellen (in winkels eigenlijk niet te krijgen) in de maat 90K. Normaal heb ik zo'n beetje 85I en ik kan dus ook eigenlijk nooit leuke setjes vinden, als ik ze dan al vind dan zijn ze eigenlijk niet te betalen en heb ik dus vaak maar van die simpele zwarte of witte bh's.
@lyanna nog gefeliciteerd!! En 90K wow.. arme rug! Wat een super gave 20 weken echo heb ik gehad net!! Helemaal blij! Ze zeggen altijd een guo is uitgebreider maar ik vond deze veel uitgebreider dan die guo! Echt zo blij met ons wonderkind! Mooi gesloten rugje gezien vandaag, want dat was vorige week niet gelukt. Nu volgende week donderdag nog een echo en dan wachten tot de pretecho.. Blij Blij Blij! Liefs
Melanie, wat fijn dat je zo'n mooie 20-weken echo hebt gehad. Nu heerlijk extra genieten. Hier heb ik door mijn borsten en fibromyalgie al eigenlijk vanaf 11 weken erg last van mijn rug. Ik heb nu ook een bekkenband gekocht en elke dag om, zo is het iets dragelijker. Maar ben 's avonds altijd wel blij als ons zoontje van bijna 3 op bed ligt en ik eindelijk lekker op de bank kan zitten. Deniesje, veel plezier bij de 20-weken en ik duim dat alles goed is!!!
Ons meisje is ook helemaal gezond, ik ben zo opgelucht en blij! Ik had mijn moeder al meegevraagd maar mijn vriend is gelukkig toch ook mee geweest. Hij had er niet bij nagedacht dat het zo belangrijk voor me was. Hij ging er gewoon helemaal vanuit dat alles goed zou zijn, mannen... Vanochtend ook te horen gekregen dat mijn tante is overleden. Ze heeft lang moeten strijden tegen kanker en heeft nu eindelijk haar rust mogen vinden. Ze was nog veel te jong om te gaan, het kan soms zo oneerlijk zijn... Dadelijk eventjes naar mijn opa en oma om hun een dikke knuffel te geven en strakjes eventjes naar haar man en mijn neef/nicht. Moet nu eerst eventjes wachten tot de man klaar is met onze trap, wordt eindelijk bekleed nu.
Juli, gecondoleerd met het overlijden van je tante!!! Wel een goede 20-weken echo gehad, gefeliciteerd!!!
Alsnog gefeliciteerd Lyanna. Wow he, 90K Kan mij voorstellen dat je rug dat niet kan hebben. Super Melanie! Had de foto van jullie wondertje al gezien Voor jou ook een goede echo Juli, super! Fijn dat je man toch mee is geweest. Soms zijn het rare wezens Gecondoleerd meis!
ik kom pas weer reageren als ik een nieuwe laptop heb zoontje heeft mijn toetsen van laptop getrokken reageren lukt amper!
Juli, fijn dat je man toch mee is geweest. Maar vind het wel een rare gedachtengang hoor. Hij weet toch dat het een medische echo is, en dat het ook zijn kind is? Dan wil je daar toch bij zijn??? Niet omdat het voor jou als mama zijnde zo belangrijk is. Manlief hier heeft door onze 20 weken echo een heerlijk lang weekend (dag na hemelvaart) maar heeft er al wel vrij voor gevraagd.
Juli wat fijn dat je echo goed was en ook heel fijn dat je man toch inzag hoe belangrijk het is. Gecondoleerd met het overlijden van je tante!
Mams mooi buikkie......hierook van 75b voor mijn eerste zwangerschap naar 80D.....jammer dat je dat niet goed kan zien...... Juli, zoooooooo.......maar goed dat het mijn man niet was, nou moet k zeggen dat hij alles afzegt voor die echo, en ook voor de andere twee destijds....denk dat de 20 wkn echo een van de belngrijkste is.... Meiden, gefeliciteerd met de goede 20 wkn echo's..... Hier gaat onze man van de verbouwing kijken of er wat met de planning geregeld kan worden, vind het nog steeds een vreemd verhaal.....gaat NIET om een vernouwing van een paa duizend euro.......tsssss.....
Vanmiddag de 20 weken echo gehad alles was goed met onze kleine man. We moeten alleen over 12 dagen terug komen om nog beter te kijken naar het hartje want dat lukte niet helemaal maar wat ze kon zien was allemaal helemaal goed. Na de echo nog controle gehad bij de verloskundige , goed aangekomen en gegroeid alleen bloeddruk was laag maar in de gaten houden vandaar dat ik me soms duizelig en futloos voel. Ben helemaal verliefd op onze prachtige zoontje!! Je bent zooo mooi en vind het leuk om mama te schoppen hihi
Dankjewel allemaal. Mams; Ja het was ook een rare actie van hem, gelukkig heeft hij dat normaal nooit. Maar ik heb hem ook wel duidelijk gemaakt dat dit echt niet normaal was en dat hij zich hier echt voor mag schamen. Ben wel blij dat hij uiteindelijk gewoon mee is gegaan. Melanie; Jullie ook lekker genoten van jullie ukkie zag ik. Al een echte wiebelkont haha. Vanavond ga ik lekker uit eten met mijn zussen, broer en vader. Het kindje van mijn zus is ook helemaal gezond (had voor mij de medische echo) dus een goede reden om eventjes lekker te gaan eten.