September 2012 mama's DEEL 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mams136, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Leuk om te fantaseren over onze kleintjes.. Ik heb zelf groene ogen en me mannetje bruin. Ik heb blond haar en hij zwart.. Een mengelmoesje van ons beide zou ik echt super mooi vinden.

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hi hi...laetitia...hier helaas wel bruine haren op mijn armen, in de zomer is dat niet erg maar in de winter.....

3. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Bijna een week niet meer geweest door het lange weekend, even zien of ik bijgelezen geraak.

Hier loopt alles lekker, volgende week nog eens een buikfototje maken, ben dan eindelijk in de helft.

Ons meisje begint zich meer en meer te laten voelen, is echt zalig, denk dat ze zich wat gedraaid heeft :p.

Bijna alle uitslagen van m'n bloed gekregen en die waren allemaal goed, volgende week nog even bellen voor m'n uitslag ivm m'n gal want die was nog niet binnen

en nu ... lezen maar :D

4. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Ik zie bloeduitslagen staan en ik besef dat ik eigenlijk vorige week al bloed had moeten prikken... moet ik toch nog maar even inplannen voor morgen.... :)

goofychick: hier heel dankbaar voor mijn blonde arm- en beenbeharing. Zeker als ik mijn zusje zie, die heeft gewoon bruine haren op armen en benen en die waxt haar armen zelfs 1x op de zoveel dagen.. moet er niet aan denken om zoveel tijd aan te moeten besteden... pfff

Zal kijken of ik vandaag of morgen tijd en mogelijkheid heb om nog een buikfotootje te maken!

Hier trouwens nog de beloofde foto van het bord voor op Joshua zijn deur:

5. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @laetitia, erg mooi zo'n bord!! leuk gedaan!

6. Laetitia

7. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ben ik vreselijk benieuwd of mijn kleine meid ook straks krullen gaat krijgen. Gwenn had tot ze 1 jaar was gewoon steil haar en toen begon het te groeien en ging het in de krul.

Dus heb een ontzettende krullenbol. Dit heeft ze van papa.

En gwenn word ook heel snel bruin net als ik dus op dat deze beeb dat ook krijgt.

En als ik dat allemaal zo lees denk ik... nog zo lang voordat we het kunnen zien.

@juli: gecondoleerd

@meiden met goede echo's: gefeliciteerd!!!

@laetitia: mooi bord!!

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mooi bord laetititia.

Melanie, donker haar met groene ogen zou wel heeeeeel mooi zijn he!
    Maar blond met bruine ogen ook hoor(Tygho heeft dat ook)

Hier lekker lang uitgeslapen. Waren rond 8 uur wakker en samen met de kleine man weer weggedommeld en nu net een half uurtje weer wakker hahahaha

9. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @mams, heerlijk om zo te slapen!!

En idd een mengelmoesje van ons beide lijkt me daarom dan ook zooo mooi!

Hoe is het trouwens met je eet gewoontes haha, kan me nog herinneren dat je in het begin best wat aparte dingen at?

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahahahaha apparte dingen??

Neuh valt wel mee momenteel.
    Ben helemaal dol op afbakbroodjes met kaas en komkommer.
    Gelukkig wel iets gezonds want qua avondeten krijg ik helemaal niks meer door mn strot :(

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh shoot, wanneer moet je bloedprikken???? Die nieuwe bloedtest bedoel k dan....

12. Laetitia

had je het tegen mij?

Ik had eigenlijk vorige week vrijdag moeten gaan. Maar aangezien manlief vandaag en morgen op locatie moet zijn heb ik geen eigen vervoer. Ik hoorde wel net dat mijn ouders rond etenstijd alweer terug thuis zouden zijn dus ik ga straks vragen of zij morgen even op de kids willen letten als ik ga bloedprikken. het was niet zo'n ramp als ik wat later ging prikken, maar als ik deze week niet ga dan kom ik volgende week alweer met de vakantie in de knoop ;)

13. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @sarah: bij ons meisje hadden we een huis met twee slaapkamers, waarvan één voor zijn dochter en hadden we van onze kamer babykamer gemaakt, uiteindelijk heeft ze daar maar 6 maanden geslapen want de eerste zes maanden stond haar bedje lekker naast mij hoor, dus als je pas de kamer in orde kan maken als jullie beebje er al is, is dit niet zo erg hoor ;)
    Lees net, een dochter, dikke proficiat :D

@juli: is dat dan "veilige" verf, ik mocht van m'n vriend niet verven toen ik zwanger was van ons meisje ;), beetje overbezorgd
    wel héél leuk dat de kamer wat meer meisjeskamer wordt hé
    Proficiat voor je zus, komen ze lekker dicht op elkaar :)
    Goed dat je mannetje toch is meegeweest hoor
    Innige deelneming met het overlijden van je tante :(
    Ik ben héél benieuwd om te zien onze meisjes op elkaar gaan lijken

@ladyxochi: proficiat met jullie jongetje :), moet zeggen dat ik ook echt moet opletten hier hoor om m'n mond niet voorbij te praten
    Hoe oud was je zoontje ook weer, merk dat ons meisje (wordt 3 in juni) ook haar grenzen meer en meer begint af te tasten

@goofy: succes met de verbouwing, zo zal er nog wat extra leven in de brouwerij zijn, zou ik nu niet aankunnen hoor, chapeau!

@mams: mooie foto's hoor, mooi buikje

cupmaat: normaal 'grote' A :p, nu een goeie B, ben ik al blij mee haha, heb nog bh's van voor m'n bv die nu weer goed zitten, dus draag ik die nu altijd

20w echo: wat leuk dat iedereen tot nu toe al zo'n mooie echo's heeft gehad

@sylvia: proficiat met jullie zoontje!

uiterlijk: ons meisje is héél blond, papa bruin en ik peper/zout, ze heeft blauwe ogen, papa bruin/groen en ik ook blauw, ze heeft krullen, maar geen van beiden heeft krullen(?) lol, dus benieuwd hoe ons volgende meisje eruit zal zien.

@laetitia: zo'n mooi bord, wauw :)

Voila weer helemaal bij :D

14. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

Dag dames,

Bedankt voor de felicitaties,ben ook erg blij met een manneke hoor! Alleen vind wel dat er onwijs weinig keus is in kleding.. of ik heb totaal geen smaak. Heb tot nu toe alleen bij Hema wat leuks gevonden.. Zeeman en babydump hadden niks wat ik leuk vind..

@ waar ons kindje op gaat lijken? Laten we is kijken,papa en ik hebben allebei blauwe ogen,blond haar,krullen/slag en lange benen..we zijn beide lang..ik ben flink/stevig,mijn vriend niet.. dus als dat een mooie mix kan worden in ons manneke,zal ie t moeilijk krijgen om alle meiden van m af te slaan op z'n 16e...hihih..

We gaan het wel zien.. zal het eerste moment toch nog vrij weinig van te zien verwacht ik..

Veel liefs,

Sylvia

15. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Ik dacht laat ik me hier ook eens even melden na 2.5 wk ... ben meer op facebook te vinden haha

Ik ben ook erg benieuwd naar ons meisje. Mijn vriend heeft donker haar (bijna zwart) met groen/bruine ogen en ik heb blond haar met knalblauwe ogen. Zou het zelf supermooi vinden als ze donker haar en net van die knalblauwe ogen als ik zou krijgen. Maar dat is geen "natuurlijke" combinatie heb ik me ooit laten vertellen:D ... Nou nog even een week of 18 geduld hebben haha

Iedereen met goede echo's en controles :gefeliciteerd!

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Laetitia: Mooi bord!

Evy77: Mijn zoontje is nu 2,5. Hij wordt twee maanden na mijn uitgerekende datum 3 jaar.

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Evy....hahaha kan ik ook niet helemaal aan hoor die verbouwing, maar als ze eenmaal zijn begonnen dan gaat het wel. Voor mijn gevoel moet er nog veel gebeuren maar dat komt omdat ik denk dat we nog veel uit moeten zoeken maar dat hoeft niet want de verhuizer gaat ook alles inpakken voor ons....dit omdat met een hele drukke baan van manlief en twee kids en ik zwanger dat niet gaat lukken.
    Maar goed ik moet er maar aan denken hoe het wordt.

18. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Evy; Ja het was verf op waterbasis. De kamer heeft een groot en een klein raam en deze kunnen beiden helemaal open. Dat heb ik dan ook gedaan en voor de zekerheid toch nog een handdoek voor mijn mond geknoopt.
    Wat grappig dat jullie dochter krullen heeft en jullie beide niet. Dan is het helemaal spannend om erachter te komen wat jullie 2e meid voor een haar zal krijgen he. Lijkt me wel leuk als onze meid op zijn grote broer zal lijken.

Laetitia; Mooi gemaakt:)

Enjoy; Je weet het maar nooit. Ik heb wel al eens 2 kindjes gezien met mooie donkere krullen, iets gekleurde huid en dan van die mooie fel groen/blauwe ogen. Het kan dus wel.

19. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff checken hoeveel weken... ik eet super vee. ijs is echt het einde !! ai ai ai. ik geniet er van

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Iemand last van brandend maagzuur?
    Had ik bij de eerste ook, maar dan pas later in de zwangerschap (zoals bijna alles ;))
    Begon met veel moeten boeren als ik in bed ging liggen. Een luchtbel in je keel voelen en die weg willen boeren, maar na iedere boer bleef het gevoel. Pas véél later er achter gekomen dat het brandend maagzuur was. Toen Rennies gaan eten. :)

Zit nu met een kopje warme melk.

Deel Deze Pagina