September 2012 mama's DEEL 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mams136, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    jep hier ook!
    Heb overal al rennies liggen...

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Sterkte ermee!

Mijn melk is op. Ik ga naar bed. Veel te laat, ik wil altijd rond 22.00 uur gaan. Maar we zijn de hele avond met achterstallige administratie bezig geweest. Stapels papieren waarvan de helft in het 'archief' moest, een groot deel gewoon bij het oud papier en ook een aantal dingen die nog afgehandeld moesten worden. Zo ben ik er nét op tijd bij om 2 kaartjes te reserveren voor de warehouse sale van McGregor en Gaastra en om me nog in te schrijven voor de Inkoop Collectieve Energie. Dat kon beide tot 7 of 8 mei. Oja en nog wat rekeningen betaald en dingen gedeclareerd.
    Nog niet helemaal klaar, dus morgen verder. Na het werk dus.
    aahhh, bijna weekend!!! :D

3. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Brandend maagzuur: hier ook.. Niet grappig meer! Ik had vroeger nog wel een soort lijst met 'veilige' dingen, maar nu kan alles verkeerd vallen! Heb inderdaad overal Rennies, ik koop ze ook maar in een verpakking van 60! :(

Baby ligt me de laatste paar dagen zo zwaar op de maag! Klinkt misschien raar, maar mijn buik voelt zo zwaar aan, zo had ik gedacht het met 35 weken ofzo te voelen... :( Buik groeit wel als een tierelier, je kan er niet meer omheen dat ik zwanger ben, jeej!

4. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @goofy: wel goed dat het inpakken voor jullie gebeurd hoor, pff, dat is zo'n rotklus ;)

@ladyxochi: ons meisje wordt 3 maanden voor de bevalling 3j :)
    gisteren niet, maar de twee ochtenden ervoor steeds opgestaan met maagzuur, denk nu dat het aan m'n eten lag

@enjoylife: denk dat het gerust wel kan hoor, de kans is misschien kleiner maar heb het ook al gezien, is wel super mooi hé

gewicht: als ik thuis ben kan ik het goed onder controle houden, maar gisteren 1e dag na lang weekend weer gaan werken en wat zie ik deze ochtend, ik weeg 1,4kg meer dan gisterenochtend :$, te zot voor woorden

@emjay: dat heb ik ook hoor, dit gaat in fases, denk dat het de groeifases zijn ;)

Ons meisje heeft sportdag vandaag, ben eens curieus wat ze allemaal gaan doen, m'n vriend heeft haar om 8u30 naar de sporthal gebracht maar is tot 9u bij haar gebleven want hij vond de organisatie op niets trekken, had ik al voor gevreesd, het zijn de peuters + alle kleuterklassen samen, dus 2,5j tot 5j, is best een hoop samen hoor

5. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    20 weken echo was super..!! baby boy zag er perfect uit! echt genieten ;)
    alleen het hoofdje was iets kleiner maar kon geen kwaad, loopt maar 3 dagen achter op schema, maar de rest loopt precies op schema!

gisteren naar prenatal geweest, leuke dekentjes en noppies kleertjes gekocht en nog een ander boxpakje en nog wat frutsels.. en de blije doos opgehaald ;) het weekend het kamertje helemaal afmaken.. alles staat er al.. maar nog ff de finishing touch :D

de kleine man begint al behoorlijk hard te trappen! heerlijk!! :D:D:D

Bijgevoegde bestanden:

6. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @naomi: wat zat er allemaal in de blije doos.

@goofy: succes met de verbouwing en heerlijk hulp met inpakken

@maagzuur: hier geen last van gelukkig en bij mijn vorige zwangerschap ook niet. maar ja had toen tot 35 weken een dwarsligger.

@bewegingen/schopje: voel ze steeds beter. zo blij....

7. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Lady; Hier ook sinds deze week last van, vorige zwangerschap niet gehad. Erg vervelend maar als het daar bij blijft ben ik blij.

Naomi; Super he:D Mijn zoontje had ook bij de 20wkn echo een vrij klein hoofdje maar toen ze naar papa keek zag ze dat hij dat van hem had. Hij heeft nu gewoon een normaal hoofdje;)

Ik geniet ook zo erg van alle schopjes en bewegingen die ik voel, heerlijk. Ik voel me verder ook helemaal goed dus wat wil je nog meer.

Morgenvroeg hebben we de crematie van mijn tante. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Mijn moeder is van thuis uit met 4 kinderen en dit was haar enigste zus waar ze/wij contact mee hadden. Die andere 2 sporen niet helemaal dus dat zal wel lekker ongemakkelijke situatie worden. Gelukkig staan we daar helemaal boven, maar mijn moeder had het er nu toch wel heel erg moeilijk mee dat ze nu echt 'alleen' is.

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Mooie foto's Naomi. Leuk hoor lekker shoppen ;)
    Ik heb de blije doos ook al opgehaald. Mooie doos hoor.

Succes en sterkte morgen Juli

Mamavangwenn even uit mijn hoofd de inhoud van de blije doos:
    * bibi speen
    * 6 luiers
    * pakket tijdschriften
    * zwitsal luierdoekjes doos
    * 2 blikjes 0% bier ???
    * sokjes
    * bio oil

9. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    thanx!!

in de blije doos zit

* bibi speen
    * pampers
    * bio oil
    * 2 blikjes bavaria bier?!
    * 2 paar sokjes
    * mini sudo creme
    * kortingsbon 2,50
    * tijdschrift en foldertjes
    * fles van avent
    * fabeltjeskrant slinger
    * nutricia slab en een soort strikje om aan je bh te bevestigen voor het onthouden met welke borst je het laatst hebt gevoed :)

leuk pakket dus..!!

10. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @naomi & dithje: zit er in de blije doos ook een spuugdoek van nutrilon die je over je schouder kunt leggen. Hij is wit, in een maandverbandjes vorm en een blauw/wit blokjes rand er om heen?

11. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @mamavangwenn, bij mij zat die er idd bij.

@naomi, ook hier nog een keer gefeliciteerd!!

@juli, klinkt herkenbaar zo'n situatie. Wens jou en je mams heel veel sterkte toe! Geef haar maar een dikke knuffel!

liefs

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Die zat er inderdaad in Mamavangwenn

13. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all: als jullie het doekje dat ik met heb beschreven niet gebruiken willen jullie mij dan pb-en. Dan wil ik hem graag hebben tegen vergoeding van de verzendkosten. Hij is namelijk niet te koop in de winkel en Gwenn slaapt met het doekje. Lees is helemaal verslaafd aan het doekje. En is altijd lekker om er een paar op reserve te hebben aangezien ze toch aardig hard slijten.

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee zit er niet in, die zat er de vorige keer in, vond ik super heb ik veel gebruikt en wilde nog altijd een nieuwe naaien ervan.......misschien komt het er met mijn verlof van....hahahaha......

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Sorry maar heb hem al vergeven... Hoop dat iemand anders het voor je heeft.

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oja ik moet ook de blije doos op gaan halen!

Die spuugdoek van Nutrilon heb ik al, van de blije doos van Ilias :)
    Die is echt zoooo handig!!!

@juli: Sterkte voor jou en je moeder! :(

@naomi, dithje en goofychick: Is de inhoud nou anders? Bij de één wel 0,0% bier en bij de ander niet?

De mini-sudocrem is ook heel handig voor in de luiertas!

17. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @mamavangwenn, volgens mij heb ik er 2.. Ik ga kijken voor je en zo ja dan stuur ik hem meteen naar je op!
    Wat zijn die dingen populair hier trouwens haha.. Ik vond het maar een lelijk ding en vooral handig om het over je schouder te leggen. Dat een kindje ze zo geweldig vind had ik echt niet verwacht haha.

...........

Ben weeste kijken Je hebt geluk! Heb er zelfs 3..
    Stuur er graag een naar je op. PB je me even?

Bij zat er ook bier van bafje in.. Maar zat ook in mijn felicitas box. Vond het maar apart... Mja 0,0 procent mag dus tja why not..

Liefs

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    #1098 SushiLover123, 4 mei 2012
    Laatst bewerkt: 4 mei 2012
    IK heb 2 jaar geleden Rosé bier op, volgens mij ook 0,0%. Ik ben geen bier liefhebber, maar die lustte ik wel. Dat wil zeggen één van de twee. Ik had Wieckse Witte Rosé en Hoegaarden Rosé. Eén van de twee sloeg meteen dood in het glas en smaakte ook naar vieze limo, de ander vond ik wél lekker. Weet alleen niet meer welke!!!

Correctie... volgens Wikipedia heeft alleen Bavaria 0.0% rosébier. Dus die van 2 jaar geleden was geen 0,0%. Mijn man zegt dat het de Hoeg was, die ik wel lekker vond.

Correctie 2: Wieckse heeft ook 0% rosébier...
    Voor de rest weet ik niet...

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    En nu heb ik zin in een Rosébiertje :) Ik ga even naar de Gall&Gall! ;)

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wieckse heeft het nu toch ook...????

Deel Deze Pagina