September 2012 mama's DEEL 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mams136, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Dankjewel lieverds!

Hahaha Melanie, ik vond hem ook al zo lelijk! Ik heb hem bij mijn zoontje toen meteen weggegooid...
    Als ik mijn doos heb gehaald stuur ik hem ook wel naar je toe mamavangwenn. Waar die kleintjes al verslaafd aan kunnen raken he.

Ons zoontje heeft een grotere difrax knuffel. Ik heb er 3 die ik af wissel en toch heeft hij 1 favoriet (waar een oogje half uit hangt). Dan zegt hij ook; nee andere! Hij friemelt altijd met de punt van de muts in zijn oor en iets nieuws is om aan zijn tenen te friemelen haha.
    Ik ga voor ons dochtertje ook op zoek naar een leuke knuffel. Vind het zo schattig als ze een favoriete knuffel hebben.

2. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @rosebier: krijg gelijk trek.... Maar van wieckse hebben ze ook 0,0% rosebier. Normaal drink altijd de gewone maar sinds de zwangerschap de 0% versie.

De Hoegaarden versie slaat inderdaad dood en van bavaria is limo.

@knuffel: bij deze kleine ga ik op zoek naar een ander doekje/knuffel die wel makkelijk te koop is...

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @melanie, spuugdoek van nutrilon is zeker handig als de kids even moeten boeren.....leuker dan een hydrofiele luier vind ik....

Jongens, ehhh meiden......ben op, een van de ergste dagen met mijn oudste zoon gehad.....zoooo booooos..............hij heeft zelfs op de trap gezeten om na te denken.....nou de keren dat hij op de trap zit is op een hand te tellen per jaar hier.......wij houden daar niet zo van....krijgt nooit straf...maar vandaag.........

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik ga van de week wel een flesje Wieckse en Bav halen. En van het merk, die ik lekker vind, koop ik dan wel meer. :)

5. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    @bier en 0% bier: jakkie! Dat mis ik dus totaal niet nu, haha. Een rosétje daarentegen, mjam mjam... maar das dus nog een paar maandjes wachten.

Hier kan ik de blije doos ook ophalen, doe ik na de 20 weken echo.

@lievelingsknuffel: hier is het een knuffelauto van cars die echt het einde is. Ik ben al op zoek naar een reserveknuffel voor het geval hij een keer in de was moet, of veel erger, kwijt zou raken. Zonder knuffelauto is ze nergens ;).

Mannetje doet vandaag mee aan de 5mei run van Wageningen naar onze woonplaats. Vindt 'm echt een kanjer. Straks gaan we 'm weer ophalen.

6. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    knuffels: ons meisje heeft twee favoriete knuffels waarmee ze alleen maar wil slapen, Iejoor en een Nattou knuffel (onderste op foto ;))

Bijgevoegde bestanden:

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heb ik even geluk....
    Luca slaapt met een spuugdoekje. Zonder doekje kan hij niet slapen.
    Fijne is dat ik die elke dag of om de dag in de wasmachine kan doen :)

8. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden kijk even op FB of het besloten forum gedeelte voor de meeting

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hmm hier geen blije doos...probeer me steeds tevergeefs aan te melden. Ben lid op de site maar aanmelden voor die doos lukt niet.

10. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    0% bier heeft altijd 0.1% alc.... However.. K heb sinds 2 dagen soort van pijn in de Buik. Kan dat door het groeien ok komen of Moet ik mij zorgen gaan maken?

11. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Allround kapster | Verzorgende IG | EVVer
    Stellendam
    Ik heb hetzelfde ook nog altijd niets gehoord van de blije doos.
    Ga anders van de week mailtje wegdoen

12. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mams en d3B: hier was ik ook al lid van wij. Ik heb gewoon ingelogd op de site met mijn mailadres en wachtwoord.

daarna heb ik bij mijn gezin ingevuld dat ik weer zwanger ben en heb vorige week de mail gehad dat ik mijn blije doos op kan halen

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Zo heb ik het ook gedaan :)

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Bwaaaah, ik heb het even HE-LE-MAAL gehad!!! Grote kans dat de persoon in kwestie dit hier gaat lezen, maar op dit moment kan me dat echt even geen ene flikker boeien...

Stelletje, X en Y genaamd, verder heel gezellige mensen enzo en ook goede vrienden van ons... Maar die twee zijn wel zo ongelooflijk materialistisch en komen zo jaloers over, dat ik er helemaal ziek van word!

Die kopen héél veel voor hun kindje, hele huis staat vol, kind weet haast niet waar ze mee moet spelen... Veel grote en dure dingen. Prima, moet iedereen voor zichzelf weten, maar ze vertellen dan ook altijd aan iedereen die het horen wil, wat ze nu weer hebben gekocht. En niet alleen voor het kind, trouwens... ook dingen voor zichzelf. Misschien is het alleen blijdschap, waarom ze al die dingen vertellen, maar het komt heel erg opschepperig over. Normaal kan ik het makkelijk naast me neerleggen en we lachen er eigenlijk ook wel om, want het is heel kinderachtig gedrag, maar dat soort dingen komen extra zuur op je dak als je zelf al een paar maanden de spaarrekening aan het plunderen bent om de vaste lasten te kunnen betalen...

Maar goed... ik van de week echt iets heel gaafs gevonden op Marktplaats. Zie foto hieronder. 2e hands, maar toch nog € 75,- voor betaald. Maar het is ook echt een gigantisch groot pakket. Met bijna 400 stukjes en bijna 10 kilo zwaar. Nu hebben X en Y deze nog niet gekocht voor hun kind, omdat ze al wel alles (dierentuinen, ziekenhuis, politiebureau, etc etc) van duplo hebben, wat er nu in de winkels ligt, dus ik dacht: Leuk! Heeft mijn zoontje eens iets wat een ander niet heeft. Dus gisteren gekocht, ook al moeten we eigenlijk op de centjes letten. Ik zei nog tegen mijn man: Houd het nog even voor je! Maar X kwam vanmorgen spontaan op de koffie met kind en zag het gevaarte in de kamer op de grond staan. Tijdje later ging ze weer naar huis. Toen kwam Y thuis en een half uur later stond hij hier op de stoep, omdat hij het kasteel wilde zien. Ik voelde de bui al hangen. Ja hij vond het ook een fantastisch ding. Eigenlijk wel gaver en groter dan alle dingen die ze thuis hadden staan. Waar we het vandaan hadden en hoeveel we ervoor betaald hebben... Misschien had ik het wel helemaal niet moeten doen, maar ja, hij had hem anders ook wel gevonden... dus ik gezegd van marktplaats.

's Avonds zouden we daar gaan kijken. Al toen de deur werd open gedaan, werd medegedeeld dat we misschien wel iets bekends zouden zien in de kamer. En ja hoor.... Daar stond niet alleen hetzelfde kasteel, maar ook een aantal daarbij horende uitbreidingen... :$:x

Ja, misschien heel flauw van mij, maar ik ben het echt kotsbeu om iedere keer de ogen uitgestoken te krijgen met wat voor mooie dure dingen ze nu weer gekocht hebben, en dan nu, nu wij eens wat leuks hebben, moeten zij het ook hebben. En dat is dan nog tot daar aan toe, maar gvd dezelfde dag hebben ze het in de woonkamer staan EN hebben ze (voor dezelfde prijs, btw) ook nog eens MEER... :x

We zijn net weer thuis en heb tegen mijn man gezegd: Als we weer eens iets leuks voor onze zoon kopen, dan komt dat op zijn kamer of op zolder te staan, zodat zij er in elk geval niet achter komen wat we hebben en het vervolgens óók gaan kopen, of gaan overtreffen met een grotere, duurdere, luxere variant... BAH! :x

En voor wie kopen ze het? Niet voor hun kind, wat die vind de doos veel leuker. En die is nog niet eens 2, terwijl ze spullen kopen voor 3 of 4 jaar en ouder... Geven ze ook toe, hoor, dat ze het zelf leuk vinden...

En nee, ik ga hier niet zelf over beginnen. Ik geloof, dat toen ik daar vanavond binnen kwam, ik een half uur met mijn kaken op elkaar heb gezeten. Kon wel janken. Ja, hormonen spelen natuurlijk ook mee... Maar ik krijg hier echt heel giftige gedachtes van en daar baal ik ook van...

Oja, hier het plaatje... Hij is daadwerkelijk groter dan hij lijkt op de foto. Je kunt er ook een toren van bouwen en dan is ie 1.70m hoog!

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Moet je even kijken bij de gegevens online. Ik had me ook aangemeld (vinkje bij 'ik ben zwanger' of zo) en toen ik laatst inlogde (omdat ik dat blad maar niet kreeg), zag ik dat dat vinkje helemaal niet aan stond!

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat een ontzettend gaaf kasteel!
    Ontzettend jammer dat die vrienden zo moeten opscheppen en dat ze nu ook hetzelfde kasteel hebben gekocht. Kan mij heel goed voorstellen dat je daar van baalt.
    Sommige mensen... ;)

17. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Ik kan het me helemaal voorstellen hoor! 't Komt inderdaad wel erg kinderachtig over.. maar... het kasteel is echt SUPER!! Ik kan niet wachten tot wij onze woonkamer vol hebben liggen met stukjes lego en duplo enzo! Ik zou zeggen probeer het los te laten maar dat is zoals altijd makkelijker gezegd dan gedaan. Focus je iig lekker op je eigen zoontje en hoe hij ervan kan genieten... da's toch veel belangrijker dan een stel dat zo'n ding alleen heeft om te laten verstoffen?!

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja, ik kwam vanmorgen beneden en ma en zoon waren al lekker met het kasteel bezig! :D
    Oh en nu ik dit typ, loopt zoon er weer heen en begint spontaan te bouwen. DAAR doe je het voor. :D

19. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @lady wat een super gaaf kasteel! En idd je doet het voor je kleine!

Ik kan je gevoel zo goed voorstellen. Wij hebben hier hetzelfde met het neefje van me man. Hun zijn ook zwanger.. Kopen wij iets van goud, dan kopen hun iets van diamant..
    Afgunst noemen ze dat.. Bah
    Laat lekker gaan en geniet van je kleine en het spelen met het kasteel!

Liefs

20. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    Ik zou me er niet zo druk om maken..

Hier ken ik dat nou helemaal niet.. Vriendin van mij is ook zwanger, samen winkelen! We hebben 1 pakje hetzelfde maar daar heb ik echt geen probleem mee! Ik heb het haar zelfs aangewezen.
    Gewoon blij zijn voor elkaar dat lijkt me toch niet zo moeilijk :)

Ik heb trouwens ook al veel gekocht.. Speelgoed uiteraard niet! Aangezien dit onze 3e zoon is heb ik alles al in overvloed :D
    Gister alles v zolder gehaald, ff wassen en strijken :)

Ik hoef alleen nog maar een nieuwe matras voor de wieg, nagelvijlen v karton, Zwitsal artikelen, pampers, maxi cosi en kinderwagen en dan zijn we klaar!! :D HEERLIJK!

Deel Deze Pagina