September 2012 mama's DEEL 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mams136, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hey en alweer een nieuwe! :)
    Welkom!

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Welkom Elvinia, gefeliciteerd!
    Wat leuk, twee stuks.
    Verloopt de zwangerschap goed?

3. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Moekje; Welkom en gefeliciteerd! Hoe is het met je? Is het je eerste kindje?

Marin89; Jij ook welkom en gefeliciteerd! Hoe is het met jou?
    Weten jullie beiden al of het een jongen of een meisje is?

Elvinia; Gefeliciteerd, wat leuk een tweeling! Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe?

Meiden die de 20weken hebben behaald; Joehoeee gefeliciteerd!

Alleen maar felicitaties, alleen maar goed natuurlijk:D

Ik voel me ook helemaal super, heerlijk! Ik hoop dat dit zo zal blijven...

Gister ben ik op kraamvisite geweest, zo leuk! Een jongetje Simon.
    Dit is het broertje van een kindje van mijn vorige werk. Mijn zoontje en zijn grote zus waren goede vriendjes en wij mama's konden het ook goed met elkaar vinden. We zijn lekker met de kindjes naar een zorgboerderij en het park geweest. Was erg gezellig.

Vandaag heeft mijn vriend vrij, hij gaat in de achtertuin werken. Het zou vandaag nog heerlijk weer worden dus nog maar eventjes van genieten voordat we weer in de regen belanden...
    Ik wil gewoon lekker ZOMER!!!

4. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Elvinia welkom en gefeliciteerd!

Juli10 ik wil ook wel graag zomer! Toevallig gaat manlief hier vandaag ook nog even weer de tuin in, hij heeft het grasveld (lees: meer mos en onkruid dan gras) omgespit en vandaag komt er dan iemand voor graszoden.

Whaaaa zenuwapsig hoor!! Nog 3 uur en een kwartier tot de echo. Gelukkig wel even afleiding door dochterlief en straks dan die graszodenman. Dan nog dochter wegbrengen en dan is het al weer tijd om te gaan... Pffff hoop dat alles goed is.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ohjaaa..... VANDAAG 20 WEKEN!!!
    hahahahahaha

Ooooh je moet nog ff wachten Fabsie...vreeeeeselijk!
    Ik probeer echo's altijd vroeg in te plannen hahahahaa.

6. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Eerder hadden ze geen plek, ik had er graag al om 8 uur vanochtend gezeten hoor ;).

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Gefeliciteerd Mams!

Man, ik ben MOE vandaag! Gelukkig is mijn man thuis... Maar die bleek tot 9 uur of zo in bed liggen, terwijl ik er met Ilias al om 7.15 uur uit was (en toen was ie al een half uur wakker).

Dus om 9 uur naar boven gegaan, man uit bed geduwd, zelf er weer ingekropen en als een blok in slaap gevallen! Ben nu weer beneden, maar voel me nog zoooo mooooeeee :(

Pffff... en mijn moeder zou komen... Ik dacht gisteren dat ik naar de vk moest en daar om 9.30 uur moest zijn, dus zei tegen haar: Kom maar om 10 uur. Oké.

Belt ze een uur later terug: Ja ik moet naar de kapper. Hoe laat dan? Ja om 14.30 uur. Ik zeg: Je zou toch 's ochtends hier komen? Oja... Jaaaa, maar ik wilde nog wat dingen doen. Maar oké, ze zou wel komen...

Ik besefte me dat ik toch niet naar de vk hoefde (over 2 weken pas) en belde dus dat ze eerder kon komen. Oké, vond ze fijn. Nou, ze is er dus nog niet hè! :(

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Lady, als je moe bent moet je gewoon je rust pakken hoor!
    Zeker als je man thuis is.

Fabsie, moet je ook in varsseveld???

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja, maar ik weet niet hoelang hij blijft. Hij zei dat ie wel naar zijn werk zou gaan vandaag....

Punt is... vanaf volgende week gaat ie ergens anders werken (andere locatie, andere functie, zelfde bedrijf) en hij heeft eigenlijk niet veel meer te doen waar hij nu zit. Vandaar dat dit wel kan...

10. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Zal me hier ook weer eens een keer melden :)
    Schrijf met name mee op FB.

Zag een aantal nieuwe meiden voorbij komen, gefeliciteerd en welkom natuurlijk! ;)

11. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Fabsie; Wat een pokken werk he. Wij moeten ook nog gras omspitten en nieuwe graszoden. Maar eerst moet er nog een vijver van 6 bij 3 worden dichtgegooid wat nog 1 meter diep is en nog een gedeelte tuin wat moet worden opgehoogd. Was mijn vriend gaan kijken om grond te laten komen zijn we alleen al €525 euro kwijt aan de grond! Jeetje daar wordt je ook niet vrolijk van. Dat te bedenken dat er nog een stuk tuin achter ligt wat ook nog opgehoogd moet worden maar dat laten we tot volgend jaar en scheiden we tijdelijk het met een schutting. Echt belachelijk hoeveel geld dat kost en dan heb je nog niet eens gras liggen. Een grote tuin is leuk maar wel pas als het helemaal klaar is...

Volgens mij heb je de echo nu al gehad? Hoe is het gegaan?

Lady; Probeer wel maar rustig aan te doen...

Helaas is er tot nu toe nog weinig terecht gekomen van het voorspelde mooie weer dus heb ik alles maar gepoetst. Is het nog ergens goed voor zullen we maar denken.

12. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    De echo was helemaal goed! Wat toch weer een opluchting! Mams, ik moest inderdaad ook in Varsseveld. En heerlijk om dat kleintje te zien bewegen en het dan ook zelf te voelen. We konden mooi zien hoe het beepje met het ruggetje tegen mijn buikwand aan het wrijven en duwen was. En nu dus ook gaan nadenken over het kamertje en de naam... leuk leuk!

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    fijn dat alles goed was fabsie!!
    Ben heel benieuwd wat jullie krijgen :D

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    MAn gelukkig hele dag thuisgebleven. Ik ben gelijk met zoon naar bed gegaan en ben er pas na 4 uur uitgekomen! Nog steeds niet fit... Moe, slapjes, hongerig. Nu lekker een soepje naar binnen werken. Hopelijk straks beter.

15. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @lady fijn dat je wat hebt kunnen rusten, was je moeder nog gekomen?

@fabsie gefeliciteerd meid blij dat alles goed is.

@juli, bah wij hebben het zelfde.. vorig jaar de vijver dicht gegooid. Nu moeten we dit jaar dus eigenlijk de rest doen. Maar kunnen beide gewoon geen kracht vinden om er aan te beginnen.
    En we hebben ook een belachelijk grote tuin.. Nja goed voor sept moet ie af zijn haha.

liefs

16. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mams: joepie!!! op de helft!!!!

@lady: is je moeder nog gekomen?

@nieuwelingen: welkom en leuk dat jullie mee komen schrijven

@enjoylife: ik zit ook meestal op FB

@fabsie: fijn dat alles goed was. Ben ook super benieuwd wat het word

@tuin: ben ik blij dat hij helemaal bestraat is bij mij...

@all: gevoel dat ik vandaag overreden ben door een vrachtwagen. Zeer intensieve dag gehad op mijn werk. Vanavond maar vroeg naar bed

17. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Tot nu toe gaat alles redelijk goed met mij.
    Afgezien de misselijkheid ed.
    Met de tweeling gaat gelukkig ook alles goed.

Zeg, hebben jullie ook een lijst met de namen van mensen en de uitrekendata? Ik heb gehoord dat andere clubs die hebben...

18. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @elvina: wij hebben een site.

Staat in mijn handtekening.

En verder zijn we met z'n allen heel veel in de besloten club op Facebook en hier bij de clubs.

19. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Superleuk die site!
    Heb geloof ik een keer in mn schooljaren (best lang geleden...) ook een site moeten maken op wix.

Dus jullie zitten ook allemaal op fb?!

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Jaja, mijn moeder is gekomen hoor :) Was wel gezellig. En ze had een lekkere granaatappel voor Ilias meegenomen :D

Maar je merkt echt wel dat ze achteruit gaat, mentaal gezien.
    Ze moet 's middags de hond van vrienden uitlaten. Dus ik zei: Dan eet je hier een broodje mee, dan hoef je niet eerst naar huis. Maar een half uur later zei ze: Oh, ik moet nog langs huis, want ik moet nog eten... ;)

Deel Deze Pagina