Neej bij de gyn En ze kwam erachter omdat ik bloedverlies had het kwam en ging weg toen Kreeg ik een echo Vandaar dat ze extra gaan Controleren
Gekkie iedereen is anders he.. Ik ga gewoon af wat mijn gyn zegt.. En duime dattie mee groeit wil ook graag normaal Bevallen hoor. En Zolang ik nu nie bloed ga ik r vanuit dat t goed zit.
Mams; Yes alweer 16 weken, nu snel door naar de 17! Springboon; Fijn dat alles goed was. MamaAniek; Oeeh spannend, alvast veel plezier. We hopen dat alles goed is en zijn benieuwd naar de foto's! 20 weken alweer, je bent de eerst Duufke; Dan duurt het niet meer lang voordat jullie het weten, kun je ook beginnen met shoppen. Morgen moet ik weer naar de verloskundige, eventjes lekker naar het hartje luisteren. Morgen heeft mijn zus ook haar geslachtsbepaling, ik ben zo benieuwd!
Spannend juli! heeft je zus een voorgevoel? Nog 15 dagen tot de 20 weken echo.. Vind het maar eng om eerlijk te zijn.. liefs
@ Juli: heb een heel lieve schoonfamilie hoor. maar gewoon soms wat moeilijke persoonlijkheden maar zijn mensen die heel erg met anderen begaan zijn. en ze willen het beste voor ons, maar vergeten soms dat wat zij het beste vinden niet daadwerkelijk ook het beste is @ Melanie: jij en je mannetje nog kunnen slapen vannacht? veel beterschap voor hem!!! *leest verder* nee dus balen joh! beejte rondhangen dan maar samen vandaag @ buik: ik kan nu heel duidelijk zien en voelen waar de baby ligt. daar is mijn buik echt wat boller voel hem nu ook dagelijks, veel gewriemel en af en toe een goede schop. Gister was mijn blaas even boxbal geloof ik dat was iets minder prettig, maar kan er ook wel om lachen Mijn man kan hem ook horen bewegen. dan hoort hij het vruchtwater klotsen. @ Laetitia: sterkte met de eenzame dagen @ fabsie: ohhhh wat schattig!!! ik zag pas ook een moeder met een kinderwagen lopen en daarachter een lief meisje van een jaar of 3/4, ook met een kinderwagen en een pop @ springboon: fijn dat alles weer goed is! @ evita: hoop dat het meegroeit dan inderdaad!!! ik zie zo'n naald in mijn rug ook niet echt zitten...brrrrrr
zo en dan nu even over mezelf heb wel leuke pasen gehad familie was bijna compleet (schoonouders en schoonzussen en co.) en dat gebeurt niet zo veel dus wel leuk we hebben ook nog wal lieve sokjes gekregen voor de baby nu ben ik best moe. vanochtend weer 3 uur met het ov gereisd om thuis te komen.ga nu even wat eten, dan slapen, dan eten, dan sporten en dan weer slapen manlief moet weer tot laat werken dus daar hoef ik ook niet op te wachten. ik moet nog precies 3 weken tot de 20 weken echo!!!!! vind het wel spannend hoor. succes iedereen met echo's en controles etc.
@juli: Oh spannend voor je zus! leuk man, hoever is zij? @mel: ik snap dat je het spannend vind als ik eraan denk vind ik het ook eng hoor!
@sarah 3 uur reizen met het ov wow dat lijkt me ook geen pretje.. Nja vanacht dus een slechte nacht gehad. Mannetje is heel aanhankelijk als ie ziek is.. Mja dat zijn bijna alle mannen haha. @20weken echo, ach zit vast goed maar toch tis wel een aparte medische echo en er kan zoveel aan het licht komen.. Daar straks nog wat horrorverhalen gelezen. Liefs
Melanie; Mijn zus denkt dat ze weer een meisje krijgt, ik denk echt dat ze een jongetje krijgt haha. Ik vind het ook maar spannend die 20 weken echo... Duufke; Ze is morgen 17 weken, precies 1 week minder ver dan mij De 20 weken echo hebben we op dezelfde dag, na elkaar. Zei met precies 20 weken en ik ben dan 21 weken. Ze hebben daar die week ervoor vakantie dus dat is wel grappig.
@ Ruggeprik.. in 2010 een ruggeprik gehad, terwijl ik het doodeng vond. Mocht inene niet meer van het bed af in het ziekenhuis (terwijl e eerst zeiden dat ik gewoon mocht blijven rondlopen), en ik bleef een enorme weeënstorm houden. Moet eerlijk zeggen: Is me 100% meegevallen! Wel 1x verkeerd geprikt, maar dat vertelden ze pas achteraf, om je ontspannen te houden. Ik zou het zo weer doen, mocht het nodig zijn.. Is echt heerlijk, even een gepuf, en ontspannen! Je voelt je buik wel spannen, maar geen pijn
hiero nog 9 nachies voor de 20 weken echo spannend!!! ik heb zon ontzettend last van kiespijn denk egt dat ik een gaatje heb of wat dan ook ik ging vanochtend me tandenpoetse en ik kwam bij me achterste kiezen en voelde een scherpe pijn zon steek oehhh deed egt zeer ging bijna huilen van de pijn nu doet t wel zeer maar niet de hele tijd ik weet ook nie wat je moet voele met een gaatje mss is t wel wat anders want heb nog nooit een gaatje gehad daarom iemand een idee??
Ik zou gewoon even de tandarts bellen evita. Zou best een gaatje kunnen zijn. Grmbl, probeer al sinds 2 uur een dutje te doen,maat het is me niet gegund. Eerst doet 1 van de katten heel raar (even afreageren dat we 2 dagen weg zijn geweest), dan is er iemand aan het boren en dan staat er iemand heel lang op onze deur o f die van de buurvrouw te kloppen (deuren zitten vlak naast elkaar waardoor het verschil niet te horen is). Ga ik eindelijk kijken wie het is, is hij of zij net weg. Nou ja, ik blijf nog tot 17.00uur liggen in ieder geval!
Oh man ik ga kapot van de pijn Heb vanacht heel verkeerd gelegen denkik. Heb een stekende pijn bij mn linkerschouderblad. Net ernaast/onder. Kan amper wat met mn linkerarm doen omdat het zo'n pijn doet. Gelukkig komt mn mama zodadelijk (die weet hoe ze moet masseren enzo) even kijken of zij er wat mee kan en anders morgen de dokter bellen. Wou gaan strijken vandaag maar heb na 1 mand opgegeven. Wel wasjes gedraaid dus hopelijk morgen minder last zodat ik het weg kan werken. Bah...mocht ik maar ibuprofen
Zo, ben weer thuis en gelukkig was alles nog helemaal goed! De echo zelf was helaas niet zo leuk, er zat iemand bij van Toshiba en de echovrouw en hij zaten alleenmaar met elkaar te praten over contrasten en functies en hij zat alles uit te leggen aan haar en ik lag daar echt zo van ehh.. hallo? Maarja het is natuurlijk geen pretecho dus heb er maar niks van gezegd. Foto is helaas ook lang niet zo duidelijk als mijn vorigen maar zet hem er toch maar op!
MamaAniek: ik had er wel wat van gezegd hoor... ik vind het niet netjes wat ze deden. maar gelukkig is alles goed! die witte vlek is neem ik aan je flits? als ik de echo zie lijkt het net of hij een hap van een peer wil nemen (stukje arm (neem ik aan) in het midden) en klopt het dat ik ook teentjes zie?
Ja dat is idd de flits! Hahaha moest echt lachen om die peer, je hebt gelijk! Het is idd zijn armpje, hij zat de hele tijd met zijn armpjes bij zijn gezichtje. Teentjes zie ik zo niet maar ze heeft ook niet echt uitgelegd wat er allemaal prechies te zien was (). Gelukkig hebben we wel alles op dvd laten opnemen en is daar alles duidelijk te zien. Hij is helemaal compleet en zijn hartje en hersentjes zagen er ook mooi uit! Zouden jullie ook even willen kijken naar het topic wat ik in de lounge heb gezet? Gaat over mijn schoonzus en ben benieuwd naar jullie mening!
hahahahaha hapje peer! Mooie echo hoor meid en fijn dat alles goed was. Ik had er wel wat van gezegd hoor. Jij komt daar voor je 20 weken echo, harstikke zenuwachtig en hun gaan een beetje het apparaat ziten bespreken, nee dat had ik niet gepikt.