September 2012 mama's DEEL 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mams136, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja, wij woonden toen in Kaatsheuvel zelfs.
    Hier een foto van ons. Is bij het poortje tussen het Herautenplein en het pad naar de Indische Waterlelies.

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Uhmmmm... controleren jullie ook of de persoon in kwestie ook daadwerkelijk een zwangere van hier is? En niet iemand die hier ook al stiekem meeleest en denkt: Oh, ik meld me ook even aan bij FB om daar ook mee te kunnen lezen?

3. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Allround kapster | Verzorgende IG | EVVer
    Stellendam

Als goed is ben het zwangeren anders dan kunnen we de zo weer verwijderen

Leuke foto van jullie in de Efteling.
    Ik kom oorspronkelijk uit Waalwijk

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Joh MamaKaatje heb je suiker? Wat vervelend zeg.
    En rot dat je al zoveel harde buiken hebt. Gaat het 50% werken wel?

Ja dat jasje Juli. Ben er zo blij mee.
    Ik heb er € 22,- inclusief verzendkosten voor betaald. Moet eerlijk zeggen dat het als nieuw is :)

Whahaha dat broekje is echt hilarisch Mams :p
    Balen dat je zo'n last van je buik hebt. Wat bij mij goed helpt tegen de bandenpijn is een kruik.

Mooooi Lady!

5. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Maar dan hebben ze misschien al info gelezen die niet voor hun bestemd was..

Wolk leuk stadje..

6. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Elvinia; na de 1e x bloedprikken aan t begin v d zwangerschap was mijn suiker op t randje. Daarna curve moeten prikken in t zh. Doorgestuurd naar de internist en terecht gekomen bij het combispreekuur in t zh. Moet daar om de 2 a 4 wkn heen (gyn,internist,diabetesverpl en dieetiste). Vanaf week 14 ben ik begonnen met insuline spuiten voor ik naar bed ga. Verder 4x per dag controleren.

@Dithje; ben vorige week begonnen met 50% werken en nu een weekje op vakantie. Ben benieuwd hoe t dinsdag weer zal gaan. Ik werk op een kdv (0-4), in de loop v d middag wordt mijn buik dan hard en voelt gespannen. Dit trekt dan ook niet meer weg.

7. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Lady wat een leuke trouwfoto zeg! Leuk idee foto's in de efteling.

8. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @lady, zit je mannetje in oirschot gestationeerd? mijn vader heeft ook zo'n mooie 13 op zijn pak staan haha.

liefs

9. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

@Mamakaatje, dat klinkt niet heel leuk, 4x per dag controleren en steeds naar het zh!

Heb net fb aangemaakt, zal ik me dan ook maar aanmelden op jullie club??

In de efteling foto's maken... leuk idee zeg!

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    LOL, zul je zien dat die elkaar kennen. :D
    Hij zat er toen wel, maar nu niet meer :)

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Volgens mij ben jij een paar jaartjes jonger dan ik? (Ik ben 33). Anders hadden we elkaar misschien nog wel gekend van school of 'stappen' (voor zover je dat kunt in Waalwijk) :D

Ik zou bijna vragen: Van wie bende gij d'r inne? :D

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Wolk en kets des bij men in dun aachtertuin, mar deh wieste gullie al wel hahaha..

Leuk hoor die brabo's hier.

13. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Stellendam
    Op Facebook zitten nu toch alleen zwangere??
    Want jullie kunnen ze ook accepteren dus dan zie ik het niet altijd. Als er geen zwangere tussen zitten laat dan weten dan maak ik er werk van ;)

14. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Stellendam

Ik ben der een van ja welke kan zal ik zeggen van me moeders kant is Smits' me opa is oud politie agent Fhr Smits' Leo die kennen Heel veel mensen wel.
    Ben ook vanaf kleins af aan hij RKC te vinden geweest. Sins een jaar niet meer zoveel.

Van me echte vader zijn kant van der Heijden. Zijn echte wollukse verder zeg ik daar liever niet te veel over.

Je bent idd ouder dan mij ander hadden we elkaar nis wel gekend.

Ik heb trouwens ook erg lang vanaf me 16 tot 19 bij de McDonalds gewerkt in Waalwijk.

En in tilburg op de rooi pannen op de mavo gezeten
    Op de Kos kappers opleiding in tilburg en roc heb ik ook nog 3 jaar gezeten

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik kom uit Zanddonk en heb op 't Willem gezeten.
    Verder geen aansluiting met wat jij hierboven schreef. Ik ben 3 jaar terug nog wel eens naar RKC gegaan. Vrienden van me gaan wel vaker (Frank en Monique Kroot?)

Mijn ouders komen niet uit Waalwijk verders... Ik had ook al bij je FB gekeken, maar we hebben geen gezamenlijke vrienden :D

16. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Ik denk dat het wel handig is als we zorgen dat iedereen die zich bij de FB pagina aanmeldt ook haar gebruikersnaam van ZP doorgeeft (zoals de meesten al hebben gedaan met dat documentje), zodat we iig nog wat controle hebben.. maakt het kletsen overigens ook net wat makkelijker, anders blijf je je maar afvragen wie wie nou is!

17. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Ben ook iets meer op fb, maar ga toch proberen terug wat meer hier te komen hoor

@LadyXochi: net je verhaal gelezen over dat bevriende koppel, pff, dat is idd niet leuk, 't zou mij ook storen hoor dat ze direct dat moeten hebben wat jij koopt
    Heb idd naar Game of Thrones gekeken :p

@naomi: hier wordt ook niet veel bijgekocht hoor, kleding heb ik alles nog van m'n meisje, speelgoed ook, we zullen alleen dat kopen wat aan vervanging nodig is.

@dithje: proficiat met je 21 weken

@moekje & marin & elvinia: welkom hier en klets gerust lekker mee :)

voelen: nu ik in de helft ben begin ik ons meisjes meer en meer te voelen, zalig gewoon, vooral iets na eten :p

@fabsie & mams & mirjam: joehoe jij ook 20 weken, fijn hé om eindelijk in de helft te zijn

huis & tuin: hier moet er ook nogal wat in de tuin gedaan worden, hebben struiken en bomen laten uitdoen eind vorig jaar, daar moet dus opnieuw gras gezaaid worden (gaan we pas in september doen), hebben een open bebouwing dus moeten de tuin nog afmaken (dit met een schanskorf en poortje + andere kant een dubbele poort), oprit naast huis moet gemaakt worden (uitgraven en kiezel met alles wat er bij komt) => gaat nog veel centjes kosten pff

moe: ben ook meer moe de laatste tijd, maar denk dat het ligt aan het feit dat ik echt te laat ga slapen, ben dinsdag rond 21u in de zetel in slaap gevallen om 23u wakker geworden, richting bed gegaan en gewoon verder geslapen :$, vandaag bijna in slaap gevallen aan m'n pc :p

4 juni wordt ons meisje 3 jaar, wat gaat dat toch snel. Na lang discusiëren met m'n vriend hebben we haar toch een trampoline (zal dan van de grootouders zijn) en een fiets gekocht (van ons), fietsje 2e hands gevonden voor 37€, helemaal blij mee.

18. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
  19. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Stellendam

Is goed ik kan ook als jullie willen meer mensen beheerders maken.

20. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Stellendam

Ik kom ook uit zanddonk. Dat is wel toevallig.

Deel Deze Pagina