September 2012 mama's DEEL 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mams136, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hahaha hij heeft wel helemaal gelijk! Wat een wijsneus! :)

2. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm niet? Mijn moeder had dat ook, ik viel als baby onverklaarbaar af en dat kwam toen ook daardoor. X

3. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Vergeet elke keer te reageren hier.... heb ik alles bijgelezen en dan komt er weer wat tussendoor en vergeet ik weer wat te schrijven. En nu weet ik niet meer wat ik allemaal wou typen, dus ik zwaai maar even: *Zwaaai*

4. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Fabsie: *zwaai terug*

5. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Hier gaat alles zoals het moet en heb dus niet zo veel te melden...

Dus ook allemaal een zwaai!

6. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook niet veel te melden.

Ben kapot van een ochtendje zwemmen.

Zwaait ook naar iedereen!!!

7. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Hallo meiden,
    Wat een heerlijk weertje he! Wij zitten heerlijk een paar dagen op een camping met onze caravan. Morgen helaas weer t laatste dagje. Dochterlief vermaakt zich altijd zo goed hier. Mochten jullie een leuke camping zoeken dan is de sprookjescamping een echte aanrader.

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Sprookjescamping in Beerze Mamakaatje?

9. Laetitia

Goedemorgen dames,

voor diegenen die het niet hebben meegekregen op facebook doe ik hier ook nog even een verslagje geven.
    Woensdag had ik wat last van buikkrampen in mijn bovenbuik en rug (4x op de hele dag zo ongeveer)... hier verder niet veel aandacht aan besteed en wilde het maandag aan de vk voorleggen wat het kon zijn. Gister werden de krampen door de dag heen erger en kreeg ook hoofdpijn en licht in het hoofd/sterretjes zien etc. Uiteindelijk 's avonds de vk toch maar gebeld en die is langs gekomen en heeft beebje en mij nagekeken. Uiteindelijk heeft ze me voor de zekerheid toch naar het ziekenhuis doorgestuurd voor de zekerheid.

In het ziekenhuis aan bloeddrukmeter en ctg gelegd en hebben ze urine en bloed afgenomen voor onderzoek.

Ook hebben ze (nadat bloeddruk en ctg goed waren) nog een echo gemaakt. Alles bleek uiteindelijk goed te zijn, alleen vond de gyn dat de baby een beetje klein is voor het termijn, zeker gezien hij het 4e kindje is.
    Dus vannacht mocht ik gewoon weer naar huis en volgende week dinsdag krijg ik een groeiecho en controle bij de gyn.

Verder kon ze ook niks zeggen over de klachten die ik had. Gelukkig iig niks ernstigs. (ze dachten nav de klachten nam. aan pre-enclampsie)

Straks belt de vk op om te kijken hoe het gisteravond is geweest en bespreken we verder hoe en wat.

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ojeee, spannend! :(

Ik heb 2 dagen niet goed meegelezen op FB, omdat mijn laptop nog opgeborgen is i.v.m. mijn verjaardagsfeest. Op mijn mobiel gaat het allemaal net iets minder overzichtelijk...

11. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    jeetje laetitia, dat was wel even schrikken denk. gelukkig houden ze je nu extra in de gaten.

Hier verder ook weinig nieuws te melden, het gaat nog steeds erg goed en hem nergens last van *klopt het meteen af*

12. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    hey mel
    ja sorry voor de late reactie ben druk de laatste tijd en veel klachten wordt er gek van haha
    ja ik heb hyves meid en had je uitgenodigt ma zal je wel ontschoten zijn zal t nog wel een x doen
    ik heb facebook gehad ma snapte er nie veel van :):)
    ik ben veel meer op hyves vandaar hahaha
    liefs

13. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland

jeetje meid
    wat een herkenning
    ik heb precies t zelfde mee gemaakt ook helemaal binnestebuiten gekeerd urine na gekeken en bloedgeprikt bloeddruk gemeten was wel wat hoger als normaal maar niet schrikbarend maar was gelukkig niks
    alleen nog steeds veel last van hoofpijnen en buikpijn moest t ff aankijken ....

14. Laetitia

Ja hier ook. Advies van vk is heel simpel... bedrust zodra ik een harde buik of kramp heb want dan ben ik waarschijnlijk teveel aan het doen. Blijft het dan nog dan moet ik bellen want dan moeten ze weer kijken of er misschien iets aan de hand is. Maar zolang ik de baby gewoon voel hoef ik me in principe geen zorgen te maken...

15. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje vervelend allemaal. veel rust en kalmte toegewenst meiden. ik neem aan dat jullie niet hoeven werken? ff in bed blijven en je laten verwennen... als dat kan.

hier alles ok, man lief is super ziek. teveel gedronken gisteren... en nu ligt hij al langer dan 7 uur te kotsen en te klagen. arme ziel.

grappig.. nu zien mensen echt dat je zwanger bent haha

16. Laetitia

@Nena: Nee, ik ben huisvrouw. Nadeel is dat de kids dus wel continu thuis zijn en manlief 40u in de week werkt. Maar dinsdag komt mijn moeder op bezoek met een gezamenlijke vriendin en dan ga ik met mam kijken in hoeverre ze de komende 15 weken kan komen helpen.

Heel veel beterschap met je mannetje!

17. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja en anders misschien dingen zoals boodschappen bij de albert aan huis laten bezorgen en een schoonmaakster huren:) t komt goed..

18. Laetitia

tsja, daar hebben we het geld helaas niet voor. (dat zijn de nadelen van een 1-inkomens-huishouden ;))

Maar het gaat wel goedkomen hoor... dat heeft het tot nu toe allemaal gedaan :D

19. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    @nena hiero ook huismoeder mannetje werkt hier ook
    maar van veel rusten komt t nie vooral als je kind heb met waarschijnlijk adhd die continu je aandacht vraagt en dan een rustig kind waar je niks mee te doen heb gelukkig anders had ik gek geworden haha
    ik heb gelukkig veel aan me mannetje en beste vriendin die helpen waar t kan

20. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Blijkbaar valt het hier nogal mee, heb lekker van m'n lange weekend genoten en ben gewoon helemaal niet op de computer geweest :$, dus nu even bijlezen ;)

@goofy: ja Sansa had het zo een maand of 5 geleden enorm dat ze steeds terug bij ons wou, heb haar toen een wekker gekocht waarop ze kon zien wanneer ze moet slapen en wanneer ze wakker mocht worden dat hielp enorm, nu is het al hooguit 2x gebeurd, maar haar wekker steekt niet meer in, niet genoeg plaats in de multistekker :p

@mams: wat heftig voor hem om dat te moeten zien op z'n eerste uitstapje, flinke kerel wel hoor

Hier gaat alles goed, zaterdag een lekkere BBQ gedaan met vrienden en de kinderen hebben lekker buiten kunnen spelen, was zalig. Gisteren een zalige boswandeling gedaan met ons meisje, ze was totaal uitgeteld.
    Merk wel dat als ik veel op m'n benen sta, dat ik 's avonds wanneer ik eindelijke in m'n zetel lig ik me héél stijf voel, pff.

Deel Deze Pagina