September 2012 mama's DEEL 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mams136, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Hier is het lekker rustig! Zijn er eigenlijk nog wel mensen die van hier niet op facebook zitten? Ik weet niet van iedereen wie hier zit en de echte naam van facebook vandaar dat ik het eventjes vraag.

Hier zijn we druk in de tuin bezig, jeetje wat een werk. Die vorige bewonders hebben de halve tuin in het beton gezet, wat een gekken. Ze zijn al flink opgeschoten maar er moet ook nog zooooveel gedaan worden... Ik heb in ieder geval gezegd dat ik wel echt wil dat voor de verjaardag van onze kerel het terras moet liggen. Dit is half juli, heb geen zin om met 30graden binnen te moeten zitten. Hoop dat dat gaat lukken.

Verder alles goed hier, baal alleen dat ik zelf zo weinig kan helpen in de tuin. Ik heb ook nog iets aan mijn been waardoor ik snel beperkt wordt dus dat is minder prettig.

Komende weekend gaan we het behang voor de babykamer kopen, heb er zo een zin in:D

2. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

ja, hier is het rustig he... maar is ook errug praktisch om met de tel via fb te plaatsen dan hier :D....

pffffffff... hoe minder ik kan hoe gefrustreerder ik raak... wil nu ineens vanalles doen en af hebben enzo.... grrrrr....

maar we blijven rustig op de plaats zitten en lief wachten tot mannetje thuis komt. Alleen zometeen (als dochterlief thuis komt) even zorgen dat de macaroni gemaakt wordt zodat vanavond alleen de pasta gekookt hoeft te worden en de saus opgewarmd. Daarna denk ik met dochterlief een filmpje kijken of iets anders doen om de tijd te doden...

3. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Laetitia, das balen! Zijn het geen symptomen van zwangerschapsvergiftiging...?? Hopen dat alles goed gaat! Lastig dat je nu niets te doen hebt... gelukkig heb je nog 3 kindjes om je mee te bemoeien;)

Ik verveel me ook al zo vreselijk... zoontje naar school en man werken. En na schooltijd blijft Rafael vaak ook nog bij een vriendje spelen, dus dan zit ik me hier te vervelen! Gelukkig hebben wij onze tuin net af. Ik heb de hele middag lekker in het zonnetje gezeten.

juli10, ik zit ook op facebook, dus ben daar ook veel aanwezig;)

Degene die met zijn tuin bezig is (weet niet meer wie...) lastig, al dat beton! Hoe krijg je dat er in vredesnaam uit joh, allemaal kapot hakken ofzzo?? :D nouja, hard werken, dan kun je met je verjaardag buiten zitten! Wel zo fijn ja, als dit weer zo doorgaat...

4. Laetitia

Elvinia: ja, idd... daarom moest ik van de week ook naar het ziekenhuis. Maar gelukkig is mijn bloeddruk wat hoog. Is wel nog een normale bloeddruk maar voor mijn doen is het wat hoog omdat ik normaal een redelijk lage bloeddruk heb. Maar uit bloed- en urine-onderzoek is niks uitgekomen wat de symptomen kan verklaren (geen blaasontsteking, geen pre-eclampsie (zwangerschapsvergiftiging), etc) dus moet het gewoon rustiger aan doen.

5. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Laetitia, beetje vreemd! Er zou toch wat aan de hand moeten zijn, lijkt me... gewoon een zwangerschapsaanval lijkt me ook een beetje vreemd;) Nou, beterschap!
    Voel je je nu heel naar dan? Of kan je wel gewoon alles doen?

6. Laetitia

Nee, zodra ik iets doe krijg ik al harde buiken. Maar het is al een stuk minder dan zaterdagavond... de krampen en hoofdpijn (datgene waardoor de vk toch twijfelde over pre-eclampsie) zijn minder maar de harde buiken worden meer...

En protocol bij harde buiken is rusten...
    Dus doe echt alleen het minimale.. (eten maken, luiers verschonen en kids helpen waar nodig)

7. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Hier niet op facebook en ben ook 1 van de weinige zonder internet op mijn telefoon.....

8. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Ik heb wel internet op mijn telefoon, maar dat ding vertikt het om in te loggen. Dan looptie helemaal vast. Dus meelezen doe ik wel via mn telefoon, maar meepraten via de pc;)

Net Rafael naar bed gebracht, wist niet dat kinderen zo hard konden schreeuwen... gelukkig is hij nu stil. Waarschijnlijk doetie een keertje kinderachtig, omdat hij de laatste tijd altijd 'grote broer' wil zijn, en tja, dat is natuurlijk ook vermoeiend...:D

9. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Jeeh, je zult wel geschrokken zijn, gelukkig geen pre-eclampsie. Neem je rust maar goed, al zal dat soms wel lastig zijn met de kindjes.

10. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    @ kamertje: Hier zijn we bezig met Mare haar grote meisjes kamer. Een tijdje na onze vakantie mag ze dan in haar nieuwe kamer gaan slapen. De babykamer krijgt dan alleen wat baby accenten.

Wij gaan trouwens over ruim twee weken kamperen in Frankrijk. Hopelijk ga ik een beetje slapen op ons luchtbed met voedingskussen. Hebben jullie nog vakantieplannen?

11. Laetitia

hier de vakantie al gehad.... maar in het najaar (of volgend jaar voorjaar) staan nog 4 daagjes oostenrijk gepland.

We gaan wel nog een weekendje naar Antwerpen voor de verjaardag van de oma van mijn man. Maar das niet echt vakantie :p

12. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    wij zijn net een paar weken terug uit florida dus hebben onze vakantie al gehad.
    gaan mischien nog even met mijn duitse gastkindje van 7 een weekendje weg en dan gaan we in mei met me ouders zusjes en aanhang en tante en kleine naar turkije .... maar dat duurt nog even

13. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier gaan wij over 4 weken lekker met z'n drietjes 9 dagen naar Turkije toe

14. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    @Vakantie
    Omdat ik niet lekker was tijdens mijn zwangerschap hebben we ook niks gepland. Mijn vriend had voor ik ziek werd en in het ziekenhuis kwam samen met mijn moeder een super verjaardag kado geregeld. (ben 31 mei jarig) We zouden met zijn tweetjes naar sanadome in Nijmegen gaan en daar zo'n zwanger behandeling krijgen. Ook de papa. En overnachten en natuurlijk 2 dagen van de lekkere baden gebruik maken. Maar dat hebben we geannuleerd. Gelukkig verzekering afgesloten. Want zag er niet naar uit dat ik snel zou opknappen. We zouden pinkster weekend gaan.
    Nu ben ik flink opgeknapt, maar warmte (dus ook warme baden) moet ik even niet aan denken. Dus goed dat het geannuleerd is.
    Wel hoop ik nog even samen een weekendje weg te kunnen voor de kleine er is.
    Maar een echte vakantie zit er dit jaar niet in.

@website
    Ik zie nu pas dat er zo'n mooie website is voor de september mama's:) Hoe werkt dat precies. Moet ik gewoon dingen doorgeven en word ik er bij gezet?

15. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @bam: je kunt aan mij of laetitia via een pb-tje je data's, geslacht en buddy doorgeven. Dan zetten wij dat op de site.

16. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Ik heb geen buddy;) Haha.
    Is er iemand die mijn buddy wil zijn?:p
    Zal even gegevens doorsturen.

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wij gaan van 3-10 augustus lekker naar Winterberg. CenterParcsen, met mn ouders :)

18. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    @mams136
    Leuk! Daar ben ik een weekend geweest met de hele familie toen ik 8 weken zwanger was. Ik vond het zwembad alleen te koud. Maar ach, het is wel mooi daar. Wij waren er toen er sneeuw lag.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik ben er geweest toen ik een jaar of 10 was... Hoog zomer, vond het er heerlijk :) En nu weer hoog zomer en hoog zwanger hahahaahah komt vast goed!! Vind het daar zoooo mooi (L)

20. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    Belgiƫ
    Wij gaan niet weg deze vakantie, lekker thuis blijven en van ons eigen stekje genieten en alles lekker in orde brengen voor de baby.
    Voel de druk wel een beetje, we hebben nog geen naam, geen kaartje, pfff, 't wordt eens tijd

piercing: zijn er hier ook meiden met een navelpiercing? Dragen jullie die nog of hebben jullie die al verwijderd? Bij Sansa heb ik die er vrij snel uitgedaan, maar nu zit ie er nog steeds lekker in, alhoewel ik nu een beetje last begin te ervaren

Deel Deze Pagina